Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krapkowickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160213499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Os.XXX lecia 21
1.5.2.) Miejscowość: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcz.krapkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kcz.krapkowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4913da3a-1e52-473d-9fa0-7414e0cdcf3f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy użyciu platformy, opisane zostały w
Instrukcji dla wykonawcy pod adresem: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce: Regulacje i
procedury procesu zakupowego.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 21/XII/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z
o.o. w następujących zakresach:
1) Transport sanitarny realizowany przez zespół podstawowy (P) z podstawową opieką medyczną, którego skład stanowi
personel: kierowca – ratownik medyczny oraz drugi ratownik medyczny lub pielęgniarka - Zespół spełniający standardy
Podstawowego Zespołu Ratownictwa Medycznego,
2) Transport sanitarny realizowany przez zespół specjalistyczny (S) ze specjalistyczną opieką medyczną, którego skład
stanowi personel: kierowca-ratownik medyczny oraz drugi ratownik medyczny lub pielęgniarka, a także lekarz - Zespół
spełniający standardy Specjalistycznego Zespołu Ratownictwa Medycznego,
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
A. zdolności do występowanie w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
B. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeżeli:
a) posiada wpis do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, o którym mowa w art. 100 ustawy z dnia 15.04.2011 r. o działalności leczniczej (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 799) prowadzonego przez właściwego Wojewodę;
C. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 75 000 euro w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz 350 000 euro w odniesieniu do wszystkich zdarzeń.
D. zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:
a) wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej dwie usługi transportu sanitarnego, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, każda o wartości 150 000,00 zł brutto.
b) dysponuje dwoma pojazdami do transportu pacjentów Zespołem spełniającym standardy Specjalistycznego Zespołu Ratownictwa Medycznego i dwoma pojazdami do transportu pacjentów Zespołem spełniającym standardy Podstawowego Zespołu Ratownictwa Medycznego, spełniającymi wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 1417).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty chyba, że zmiany takie wynikają z zapisu SWZ lub ogłoszenia Wykonawca gwarantuje, iż ceny pozostaną niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku:a) dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany cen urzędowych z dniem wprowadzenia jej w życie stosownym aktem prawnym;
b) dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT;
c) obniżenia ceny (czasowego bądź stałego przez Wykonawcę).
3. d) wprowadzenie nowych cen, w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian uwzględniających zmiany ww. czynników cenotwórczych i okoliczności wymaga niezwłocznego o zamówieniu, z zastrzeżeniem art. 455 Ustawy prawo zamówień publicznych.
pisemnego zawiadamiania Zamawiającego, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-16 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-14
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego do obiektów Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
- Prowadzenie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji pn. "Rozbudowa Szpitala KCZ Sp. z o.o. w Krapkowicach"
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Krapkowicach
więcej: przetargi w Krapkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi w zakresie transportu drogowego osób z niepełnosprawnością (dowozy mieszkańców Gminy Oborniki do ŚDS w Rogoźnie w 2026 r.)"
- Świadczenie usługi przewozu uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Szkół Specjalnych i Placówek Oświatowych w Wołowie w okresie od 1 stycznia do 26 czerwca 2026 r.
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2026 ROKU
- Usługi transportowe związane z wykwaterowaniami oraz eksmisjami z lokali mieszkalnych i użytkowych w 2026 roku, zarządzanych przez Zamawiającego
- "Dowóz dzieci i uczniów do placówek oświatowych."
- Opracowanie dokumentacji oraz translokacja zabytkowego spichlerza z Krzeszowic na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





