Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00512062/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-03
- 2025/BZP 00512991/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-04
- 2025/BZP 00528318/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup koparko-ładowarki - zakupy inwestycyjne związane z realizacją zadania OL i OC w Gminie Łapanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAPANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660677
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łapanów 34
1.5.2.) Miejscowość: Łapanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-740
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lapanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lapanow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=925198a3-1a07-484a-a4ef-fc7d1dd935b21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup koparko-ładowarki - zakupy inwestycyjne związane z realizacją zadania OL i OC w Gminie Łapanów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8ef576d-ef0d-42cf-9110-238ab2c1c0c5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011243/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup koparko - ładowarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00512062
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IFŚ.III.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 512399,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z transportem koparko ładowarki w ramach dotacji przekazanej przez Wojewodę na finansowanie zadań własnych Jednostki samorządu terytorialnego z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej.
Przedmiot zamówienia i jego wymagania szczegółowe opisano w Opis Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ - zawiera minimalne wymagania, jakie musi spełnić Wykonawca w celu przedłożenia dowodów, iż oferowane dostawy wykonawca spełnia.
Dostarczony osprzęt ma być fabrycznie nowy (rok produkcji 2025), sprawny technicznie, dopuszczony do ruchu drogowego na terytorium RP, aktualne świadectwo dopuszczenia.
W dniu odbioru pojazdu należy dostarczyć następujące dokumenty:
-instrukcję obsługi w języku polskim;
- książkę gwarancyjną wraz ze szczegółowymi warunkami gwarancji i serwisu;
- książkę przeglądów serwisowych;
- świadectwo homologacji pojazdu i świadectwo homologacji urządzeń hydraulicznych
-dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdu.
Wymaga się aby okres gwarancji jakości i rękojmi wynosił min. 24 miesiące liczonym od daty odbioru stosownym protokołem odbioru sporządzonym przez Wykonawcę i Zamawiającego.
Wykonawca w ofercie może zadeklarować dłuższy okres gwarancji i rękojmi. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert.
Sprzęt powinien być dostarczony i rozładowany na własny koszt i ryzyko Wykonawcy do następującej lokalizacji: Gminny Zakład Komunalny, 32-740 Łapanów, Kobylec 64.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia została przewidziana w dokumentach zamówienia i w ogłoszeniu o zamówieniu. Zamawiający wszczynając postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego działał w uzasadnionym przekonaniu, że będzie dysponował kwotą na wykonanie przedmiotu zamówienia lub refinansowaniem wydatków poniesionych w związku z realizacją zamówienia, jednakże w wyniku decyzji podmiotu zewnętrznego, którego udziałem miało być finansowanie danego przedsięwzięcia, środki te nie zostały mu przyznane. Zamawiający podejmował starania o wsparcie i nie otrzymał go.Reasumując Zamawiający unieważnia postępowania, gdyż środki które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia, nie zostały mu przyznane.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 600739,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600739,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania pod nazwą ,,Uzupełnianie zasobów i infrastruktury powiatu do realizacji zadań OL i OC"
- Zakup koparkoładowarki
- "Zakup ciężkiego sprzętu, koparka kołowo-obrotowa w celu realizacji zadania w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026".
- Zakup i dostawa używanej koparko- ładowarki
- Zakup koparko- ładowarki dla potrzeb wod-kan
- Dostawa używanej koparko-ładowarki Gminie Sławatycze w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026 w obszarze 2 zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw"
więcej: Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





