Ogłoszenie z dnia 2025-12-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00520982/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego oraz mikrobusa dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.3.) Oddział zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410390475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WROCŁAWSKA
1.5.2.) Miejscowość: Gostyń
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kppspgostyn@psp.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kppsp-gostyn
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12100421.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego oraz mikrobusa dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-569126ea-e889-4f3a-803c-bf5ffc0463e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00581402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00106831/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego oraz mikrobusa dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa lekkiego samochodu operacyjnego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu.Pojazd wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Powinien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami i parametrami zawartymi w Formularzu Szczegółowego Opisu Parametrów Technicznych stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 128292,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa mikrobusa dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu.Pojazd wraz z wyposażeniem musi być fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Powinien posiadać wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami i parametrami zawartymi w Formularzu Szczegółowego Opisu Parametrów Technicznych stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114400-3 - Minibusy
34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 186991,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 310 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało wszczęte w dniu 06.11.2025r., jednakże po wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia zaistniały nowe, istotne okoliczności, które powodują, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający powziął informację o cofnięciu dofinansowania z Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Zamawiający stwierdził, iż z powodu braku środków finansowych oraz braku możliwości pozyskania środków z innych źródeł, w tym z funduszy własnych jest zmuszony unieważnić przedmiotowe postępowanie.
Zamawiający pragnie zaznaczyć, iż informacja dot. unieważnienia postępowania stosownie do art. 310 Pzp została zamieszczona w pkt 6.7) ogłoszenia o zamówieniu oraz w pkt 3.6. Specyfikacji Warunków Zamówienia: „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 310 Pzp, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.”
Ujawnienie się tych istotnych okoliczności dotyczących utraty finansowania spowodowało, że dalsze prowadzenie postępowania i zawarcie umowy na obecnych warunkach zamówienia jest nieuzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Najtańszą ofertą niepodlegającą odrzuceniu złożoną w niniejszym postępowaniu jest oferta Frank-Cars Sp. z o.o., która ma cenę (241.572,00 zł) przewyższającą kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to jest 230.000,00 zł brutto.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241572,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241572,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Gostyniu z podziałem na II części.
- Dostawa sprzętu medycznego dla Izby Przyjęć SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Wieloprofilowego Oddziału Zabiegowego SP ZOZ w Gostyniu
- Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołów Ratownictwa Medycznego
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa 1 sztuki samochodu terenowo-rekreacyjnego typu SUV nieoznakowanego
- Dostawa fabrycznie nowego busa 9-osobowego do przewozu osób z niepełnosprawnościami na potrzeby Gminy-Miasto Płock
- Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych na zajęcia w Środowiskowym Domu Samopomocy w Przasnyszu - II postępowanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Barczewie
- ZAKUP MIKROBUSU PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH II
- Zakup lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Sieteszy
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





