Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
posiłki dla uczestników Klubu Senior+ oraz posiłki dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190843538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hieronima Derdowskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Reda
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-240
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 58 678 58 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mopsreda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsreda.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
posiłki dla uczestników Klubu Senior+ oraz posiłki dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07cdf665-3278-47c9-8be9-57ef1a945043
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00029643/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Przygotowanie posiłków dla uczestników Klubu Senior+ oraz klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07cdf665-3278-47c9-8be9-57ef1a9450433.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
I. Komputer PC
a) Parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b)Zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych:
- MS Windows 7 lub nowszy;
- OSX/Mac OS 10.10;
- Ubuntu 14.04
c) zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
- Chrome 66.0 lub nowsza;
- Firefox 59.0 lub nowszy;
- Safari 11.1 lub nowsza;
- Edge 14.0 lub nowsza2) albo Tablet/ Telefon
d) parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3;
e) przeglądarka Chrome 61 lub nowsza
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZ.271.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I:
Przygotowanie z usługą dostawy ciepłych posiłków obiadowych, jednodaniowych
w jednorazowych opakowaniach wraz ze sztućcami dla uczestników Klubu Senior + od poniedziałku do piątku, w godzinach od 1030 – 1100.
1. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
55321000-6 Usługi przygotowania posiłków.
55322000-3 Usługi gotowania posiłków.
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków.
55521000-8 Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych.
2. Wykonawca zobowiązany jest dysponować środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności. Miejsce dostarczenia posiłku: Klub Senior+, ul. Łąkowa 59, 84-240 Reda (teren MOSiR) lub do miejsca zamieszkania Seniora w przypadku zamknięcia Klubu w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem Covid-19.
3. Szacunkowa liczba posiłków mieści się w przedziale od 1 do 15 dziennie. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty za faktycznie wydany posiłek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie ciepłych posiłków obiadowych, dwudaniowych dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 1130 – 1330
w jednorazowych opakowaniach wraz z dowozem do miejsca zamieszkania na terenie Gminy Miasta Reda własnym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności lub do wskazanego przez Zamawiającego punktu odbioru posiłku. Awaria pojazdu Wykonawcy nie zwalnia go z obowiązku wykonania usługi.
Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
55321000-6 Usługi przygotowania posiłków.
55322000-3 Usługi gotowania posiłków.
55320000-9 Usługi podawania posiłków.
55521000-8 Usługi w zakresie dostarczania posiłków do prywatnych gospodarstw domowych.
1. Klientami ośrodka pomocy społecznej są osoby i rodziny znajdujące się w sytuacjach wymienionych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej – w szczególności osoby samotne, starsze, chore i niepełnosprawne.
2. Szacunkowa liczba posiłków mieści się w przedziale od 1 do 8 dziennie. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zapłaty za faktycznie wydany posiłek.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzający, że Wykonawca działający na rynku spożywczym lub na rynku materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością posiada aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, zezwalającą na prowadzenie określonej działalności gospodarczej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej, tj. nie mniej niż 100 000 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.3.1. Wykonawca przygotuje dla potrzeb Komisji Przetargowej Zamawiającego, na dzień składania ofert, tj. na 15.12.2025 roku, próbki pełnych posiłków, zgodnie z Rozdziałem III pkt 5,12,13,14,15,16 SWZ zawierające dwa komplety dań. Dostarczone próbki dla degustacji będą służyły celom oceny jakościowej walorów smakowych i estetycznych dań w ramach kryterium oceny ofert.1.3.2. Próbki należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego przy ul. Derdowskiego 25 w Redzie, pok. Nr 10, który zostanie udostępniony Wykonawcom w dniu otwarcia ofert, tj. 15.12.2025 w godz. 9.00-9.30.
1.3.3. Dwa komplety dań każdego Wykonawcy należy przygotować dla 3-osobowej komisji
w jednorazowych styropianowych opakowaniach, które nie będą sugerowały nazwy Wykonawcy. Każdy komplet nie powinien przekraczać 200 gram.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana postanowień niniejszej umowy w zakresie odnoszącym się do:1) ceny jest dopuszczalna w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne, lub zdrowotne,
c) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 427 ze zm.),
d) zmiany cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia w przypadku zmiany wskaźnika zmiany ceny materiałów lub kosztów ogłaszanego w komunikacie Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego. Dopuszczalny poziom zmiany cen materiałów lub kosztów wynosi co najmniej 2% w stosunku do cen materiałów, lub kosztów obowiązujących
w terminie składania oferty, przy czym za początkowy termin ustalania zmiany ceny materiałów lub kosztów ustala się datę odległą o równe 6 miesięcy od daty zawarcia umowy. Każda kolejna waloryzacja jest dopuszczalna po upływie 3miesięcy od daty poprzedniej waloryzacji. Maksymalna dopuszczalna wartość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w całym okresie realizacji zamówienia wynosi 5 % kwoty określonej w § 5 ust.1.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.ggov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-13
INNE PRZETARGI Z REDY
- posiłki dla uczestników Klubu Senior+ oraz posiłki dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Redzie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa węzła integracyjnego w Redzie o parking P&R oraz parking dla rowerów w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Redzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Przedszkola Samorządowego w msc. Łęg Przedmiejski w 2026 roku
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla mieszkańców Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Brwinowie (2)
- Świadczenie usługi żywienia dzieci w placówkach oświatowych oraz w Żłobkach na terenie Gminy Dębica
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi nr 86 mieszczącego się przy ul. Krupniczej 3 w Warszawie na okres od 02.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZENIE POSIŁKÓW DO PRZEDSZKOLA NR 14 "BIAŁY ŻAGIEL" W GDAŃSKU W 2026 ROKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





