Ogłoszenie z dnia 2024-11-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00501350/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00521398/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w Obiekcie Socjalnym GDDKiA, w zakresie remontu budynków A,C,D
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siemiradzkiego 5a
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-763
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.poznan@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w Obiekcie Socjalnym GDDKiA, w zakresie remontu budynków A,C,D2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87a43242-6f2c-4ba1-8149-a0a278bf3875
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00580339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228325/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Remont pomieszczeń w OS Sianożęty
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00501350
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPO.D-3.2421.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - remont pomieszczeń (pokój + łazienka) D4, A4, A5, A94.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45431000-7 - Kładzenie płytek
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
4.5.5.) Wartość części: 232033,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – ocieplenie ścian szczytowych elewacji budynków A i C4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 55309,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena
lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający
może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: 232 033,05 zł.
Najkorzystniejsza oferta nie podlegająca odrzuceniu złożona w postępowaniu opiewa na
kwotę brutto: 295 801,12 zł. W związku z tym iż Zamawiający nie posiada dodatkowych
środków oraz nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do
kwoty oferty postępowanie ulega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261237,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 360665,66 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 Ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały
odrzuceniu;
Uzasadnienie faktyczne
W przedmiotowym postępowaniu wszystkie oferty złożone przez wykonawców podlegają
odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57050,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61039,68 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Prace naprawcze w szklarniach nr 5, 6, 7, 8 w Ogrodzie Botanicznym UAM
- Zakup, dostawa i montaż 205 pojemników na odpady komunalne oraz demontaż 200 istniejących pojemników
- Ścinka poboczy oraz uzupełnienie kruszywem kamiennym odcinków dróg powiatowych
- Zakup i dostawa mankietów, czujników, przewodów, pulsoksymetru i innych jednorazowych akcesoriów medycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Zakup i dostawa analizatora spektroskopii bliskiej podczerwieni - POWTÓRZONE
- Utrzymanie i aktualizacja funkcjonalności Platformy Doradczej eDWIN oraz wsparcie deweloperskie w 2025 roku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim" - II
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Armii Krajowej w Kołbieli- remont zabezpieczeń przeciwpożarowych
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- "Modernizacja sieci wodociągowej w m. Ożarów w ramach zadania pn.: Modernizacja systemu wodno-kanalizacyjnego w gminie Mokrsko - etap II"
- Dostosowanie budynku Przychodni w Lwówku Śląskim do potrzeb osób z niepełnosprawnościami obejmujące: remont ko. (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.