eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Bia³aProwadzenie zajêæ nauki p³ywania "Powszechna nauka p³ywania klas trzecich" na Krytej P³ywalni "TROCLIK" ul. gen. K. Sosnkowskiego 14 w B-B oraz Krytej P³ywalni przy BSOGKK ul. J. Lompy 7 w B-B



Og³oszenie z dnia 2025-12-05

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania „Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” na Krytej P³ywalni „TROCLIK” ul. gen. K. Sosnkowskiego 14 w B-B oraz Krytej P³ywalni przy BSOGKK ul. J. Lompy 7 w B-B

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO BIELSKO-BIA£A, BIELSKO-BIALSKI O¦RODEK SPORTU I REKREACJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002402151

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bbosir.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bbosir.bielsko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

dzia³alno¶æ obiektów sportowych

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Miasto Bielsko-Bia³a Urz±d Miejski w Bielsku-Bia³ej

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 072181741

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: plac Ratuszowy 1

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a

1.11.5.) Kod pocztowy: 43-300

1.11.6.) Województwo: ¶l±skie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.um.bielsko.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania „Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” na Krytej P³ywalni „TROCLIK” ul. gen. K. Sosnkowskiego 14 w B-B oraz Krytej P³ywalni przy BSOGKK ul. J. Lompy 7 w B-B

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d3a7941a-a26d-4284-8444-2881cf4802fa

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00579575

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00033406/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 Prowadzenie zajêæ nauki p³ywania w ramach programu „Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” na K. P. „TROCLIK” ul. Sosnkowskiego 14 oraz K. P. przy BSOGKK ul. Lompy 7 w Bielsku-Bia³ej”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bb.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/497912

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma przetargowa: https://bb.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/497912
Adres e-mail: wojciech.magiera@um.bielsko-biala.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
1) w formie elektronicznej (oznacza to postaæ elektroniczn± opatrzon± kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2) w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wy³±cznie poprzez Platformê przetargow±.
2. W nin. postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy Pzp, za po¶rednictwem elektronicznej Platformy zakupowej eB2B (zwanej dalej
„Platform±”) pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl lub https://bb.eb2b.com.pl, która spe³nia wymagania opisane w art. 64 ustawy Pzp, a tak¿e za pomoc± poczty elektronicznej pod adresem: adres zp@um.bielsko-biala.pl lub wojciech.magiera@um.bielsko-biala.pl.
3. Osob± uprawnion± do komunikowania siê z Wykonawcami jest Wojciech Magiera pod numerem tel. 33 49 71 855.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem internetowym https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms lub https://bb.eb2b.com.pl/user/terms). Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c (w przypadku posiadania konta w
Platformie), akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie oraz uznaje go za wi±¿±cy.
5. Wsparcia technicznego w zakresie dzia³ania Platformy udziela jej w³a¶ciciel, tj. eB2B Sp. z o.o., www.eb2b.com.pl, Aleja Komisji Edukacji Narodowej 51 lok. U21, 02-797 Warszawa, NIP: 9512230707, REGON: 141119039, KRS: 0000288535, pomoc techniczna
w godzinach 7:00 – 16:00 w dni robocze pod numerem tel.+48 22 428 19 28, e-mail: helpdesk@eb2b.com.pl.
6. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych o¶wiadczeñ i dokumentów przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê, a nie datê wykonania danej czynno¶ci przez Wykonawcê na Platformie.
7. Sposób sporz±dzania i przekazywania informacji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego okre¶laj± rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzenie Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
Szczegó³y w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1 .Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) - zwanego dalej „RODO”, informujemy o tym, ¿e:
1) Administratorem Danych Osobowych jest Bielsko - Bialski O¶rodek Sportu i Rekreacji zlokalizowany przy ul. Marii Konopnickiej 5,43-300 Biesko– Bia³a, reprezentowanym przez Dyrektora.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na skontaktowaæ siê w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, elektronicznie: iod.bbosir@grupaformat.pl lub pisemnie: na adres siedziby Administratora.
3) Dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z przepisami ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych.
4) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji wskazanych celów przetwarzania, lecz nie krócej ni¿ przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji oraz w przepisach ustawy dot. zamówieñ publicznych. Okres przetwarzania mo¿e ulec przed³u¿eniu o okres przedawnienia potencjalnych roszczeñ, je¿eli przetwarzanie danych osobowych bêdzie niezbêdne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeñ lub obrony przed takimi roszczeniami.
5) Dane osobowe mog± byæ udostêpnione wy³±cznie podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, a tak¿e na podstawie umów powierzenia, m.in. dostawcom systemów informatycznych oraz us³ug IT. Przekazywanie danych osobowych dokonywane jest wy³±cznie we wskazanych celach. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
6) W zakresie przetwarzania danych osobowych posiadaj± Pañstwo nastêpuj±ce prawa:
- dostêpu do danych osobowych, zgodnie z art. 15 RODO,
- sprostowania danych osobowych, zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postepowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych, zgodnie z art. 18 RODO, przy czym mo¿liwo¶æ (zakres i sytuacje) skorzystania z wymienionych praw uzale¿niona jest od spe³nienia przes³anek okre¶lonych w przepisach prawa oraz podstawy prawnej i celu przetwarzania danych osobowych.
7) Nie przys³uguje Pañstwu:
- prawo do usuniêcia danych osobowych, o którym mowa w art. 17 RODO,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych
jest realizacja obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze.
Ci±g dalszy w poni¿szym punkcie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) W przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych osobowych odbywa siê w sposób niezgodny z prawem przys³uguje Pañstwu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
9) Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± profilowane.
10) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym niezbêdnym do realizacji wskazanych celów. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
11) Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê do:
a) wype³niania obowi±zków przewidzianych w art. 13 lub art. 14 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), wobec osób fizycznych,
b) do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych.
3. Wykonawca o¶wiadcza, ¿e:
a) zapewnia, ¿e wdro¿y³ i stosuje odpowiednie ¶rodki techniczne i organizacyjne spe³niaj±ce wymogi zakre¶lone aktami prawnymi, aby przetwarzanie danych osobowych spe³nia³o wymogi wynikaj±ce z obowi±zuj±cych przepisów o ochronie danych osobowych oraz
RODO maj±cych zastosowanie i chroni³o prawa osób, których dane dotycz±,
b) w przypadku korzystania z podwykonawców/dalszych podwykonawców zapewni aby zosta³y przez nich wdro¿one odpowiednie ¶rodki techniczne i organizacyjne, aby przetwarzanie danych osobowych spe³nia³o wymogi wynikaj±ce z obowi±zuj±cych przepisów o ochronie danych osobowych oraz RODO maj±cych zastosowanie i chroni³o prawa osób, których dane dotycz±.
4. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
5. W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³, okre¶lone, obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em wykonawcy w nin. postêpowaniu, zobowi±zany jest do z³o¿enia w nin. postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczeni o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – wg wzoru w Formularzu Oferta.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BBOSiR/25/12/TZ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie na rzecz Zamawiaj±cego us³ug w zakresie prowadzenia zajêæ nauki p³ywania w ramach programu „Powszechna nauka p³ywania klas trzecich” przez osoby posiadaj±ce do¶wiadczenie, wed³ug „Tygodniowego harmonogramu zajêæ nauki p³ywania”.
2. Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia nauki p³ywania na Krytej P³ywalni „Troclik”
przy ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego 14 w Bielsku-Bia³ej oraz na Krytej P³ywalni przy BSOGKK ul. Józefa Lompy 7 w Bielsku-Bia³ej w dniach i godzinach okre¶lonych w ”Tygodniowym harmonogramie zajêæ nauki p³ywania klas trzecich.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la SWZ oraz:
a) Za³±cznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).
b) Za³±cznik nr 7 do SWZ – Tygodniowy harmonogram zajêæ nauki p³ywania.
c) Za³±cznik nr 8 do SWZ – Wykaz ilo¶ci uczniów w poszczególnych klasach

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 92600000-7 - Us³ugi sportowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 257 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie.
2. Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy stawia nastêpuj±ce warunki w powy¿szym zakresie:
Wykonawca spe³ni warunek na poziomie minimalnym, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³ w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie – co najmniej jedn± us³ug± trwaj±c± nie krócej ni¿ 8 miesiêcy o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj. w zakresie prowadzenia zorganizowanych zajêæ nauki p³ywania dzieci do lat 10, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto (s³ownie: sto tysiêcy z³otych brutto). Us³uga winna byæ wykonana nale¿ycie.
b) Dysponuje osobami (pracownikami) zdolnymi do wykonywania zamówienia (realizuj±cymi zajêcia nauki p³ywania) - za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna dysponowanie co najmniej siedmioma (7) osobami uczestnicz±cymi w wykonaniu zamówienia posiadaj±cymi:
• wiedzê w zakresie prowadzenia zorganizowanych zajêæ nauki p³ywania dzieci do lat 10,
• co najmniej trzyletnie (tj. 36 miesiêczne) do¶wiadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zorganizowanych zajêæ nauki p³ywania dzieci do lat 10.

UWAGA:
- W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach innych podmiotów przy wykazaniu spe³nienia warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e podmioty te zrealizuj± dostawy/us³ugi do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane.
- Przez jedn± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie jeden/± kontrakt/umowê.
- Zamawiaj±cy, w przypadku gdy przedmiotem zamówienia s± ¶wiadczenia powtarzaj±ce siê lub ci±g³e, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakoñczone), ale równie¿ wykonywane. W takim przypadku czê¶æ zamówienia ju¿ wykonana musi spe³niaæ wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
- Je¿eli zakres us³ugi przedstawionej w dokumencie z³o¿onym na potwierdzenie spe³nienia warunku okre¶lonego w Czê¶ci X pkt III ppkt 4 lit a jest szerszy od powy¿ej okre¶lonego przez Zamawiaj±cego nale¿y w wykazie us³ug podaæ warto¶æ us³ugi odpowiadaj±cej zakresowi warunku.
- W przypadku us³ug, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych (w przypadku us³ug rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN).
- Dopuszcza siê równie¿ uprawnienia zdobyte w innych pañstwach, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.
- Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy.

Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:

1) Wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej, ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane – wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy wymienione w ww. wykazie us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± nadal wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.

UWAGA:
- Okres wyra¿ony w latach, o którym mowa powy¿ej w pkt 1), liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert w postêpowaniu.
- Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 1) dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych, w których wykonaniu bezpo¶rednio uczestniczy³ lub uczestniczy.
- W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje, b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ.

UWAGA:
- W Wykazie osób nale¿y wskazaæ osoby, spe³niaj±ce warunek opisany w Czê¶ci X pkt III pkt 4 lit b.

UWAGA:
Wzór wykazu us³ug (Za³±cznik nr 5 do SWZ), wzór wykazu osób (Za³±cznik nr 6 do SWZ), zostan± przekazane Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, w postaci elektronicznej, wraz z wezwaniem, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp,

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta przetargowa – Ofertê nale¿y sporz±dziæ na formularzu Oferta, stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ, zawieraj±cym m. in.:
- O¶wiadczenie, z którego wynika, które do us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spó³ka cywilna);
- O¶wiadczenie dotycz±ce wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z Czê¶ci± II pkt 5 SWZ.

2. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, stanowi±ce dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Czê¶ci X SWZ, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
- W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa powy¿ej sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu,
- Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej, tak¿e ww. o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

3. Upowa¿nienie (pe³nomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powy¿szy zapis stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia oraz do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby Wykonawcy.

4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie (konsorcja, spó³ki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, okre¶laj±ce zakres udzielonego pe³nomocnictwa (pe³nomocnik winien byæ powo³any przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie).

5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych
zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³ów w postêpowaniu, bêdzie polega³ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zgodnie z art. 118 ust. 1 ustawy Pzp. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub innych podmiotowy ¶rodek dowodowy, powinny potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶laæ w szczególno¶ci:
a) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
b) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
Zaleca siê, aby zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby przygotowaæ na druku zgodnym
ze wzorem, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden
z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia (o ile zosta³y sformu³owane) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ na Formularzu oferta stanowi±cym Za³±cznik nr 1 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy (wzorze umowy).

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://bb.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/497912

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia:
− od 07.01.2026 do 19.06.2026
− od 14.09.2026 do 18.12.2026
Szczegó³owe informacje dotycz±ce terminu realizacji umowy zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania wykonawców, wobec których zachodz± podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.