Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00473043/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
- 2025/BZP 00476325/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności, dwóch przyczepek jednoosiowych oraz wyposażenia do pomp w podziale na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konecka 42
1.5.2.) Miejscowość: Sulejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446102530
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sulejow.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11925771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności, dwóch przyczepek jednoosiowych oraz wyposażenia do pomp w podziale na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32e25139-d0b8-4fbf-8dcb-fbabd427b303
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023546/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności, dwóch przyczepek jednoosiowych oraz wyposażenia do pomp w podziale na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.34.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 144565,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajnościSpecyfikacja dla każdej pompy:
Silnik:
1) dwusuwowy lub czterosuwowy, chłodzony cieczą lub powietrzem
2) moc silnika min. 25kW
3) paliwo: benzyna bezołowiowa lub olej napędowy
4) rozruch elektryczny (z możliwością awaryjnego rozruchu ręcznego)
Wydajność:
1) wydajność nominalna: min. 1000 L/min. przy 8 Bar.
2) ciśnienie maksymalne: min. 12 bar
3) wysokość zasysania: 7,5 m
4) króciec ssawny: 110 mm
5) króćce tłoczne: min. 2x75 mm
Konstrukcja i wyposażenie:
1) lekka konstrukcja przenośna, umożliwiająca transport przez min. 2 osoby
2) rama ochronna z uchwytami do przenoszenia,
3) panel sterowania z manometrami, obrotomierzem i wskaźnikiem pracy
4) zbiornik paliwa zapewniający min. 1 godz. pracy przy pełnym obciążeniu
5) zabezpieczenie silnika przed przegrzaniem i spadkiem ciśnienia oleju.
Normy i certyfikaty:
1) zgodność z wymaganiami PN-EN 14466+A1:2010 lub równoważnymi normami
Pozostałe wymagania:
1) rok produkcji nie starszy niż 2024 r.
2) gwarancja min. 24 miesiące
3) instrukcja obsługi w języku polskim
4) dostawa do siedziby Zamawiającego, uruchomienie i szkolenie użytkowników.
Wykonawca wyda Zamawiającemu przedmiot zamówienia z maksymalną ilością płynów eksploatacyjnych oraz ilością paliwa potrzebną do dokonania odbioru pomp i przeszkolenia przedstawicieli Zamawiającego. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również szkolenie z obsługi dostarczonego przedmiotu zamówienia dla przedstawicieli Zamawiającego.
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122130-0 - Pompy wodne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42120000-6 - Pompy i sprężarki
42122000-0 - Pompy
42122100-1 - Pompy cieczowe
4.5.5.) Wartość części: 92052,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 2: Zakup i dostawa dwóch przyczepek jednoosiowychSpecyfikacja dla każdej przyczepki:
1) przyczepka jednoosiowa ze stelażem i plandeką
2) DMC 750 kg
3) o wymiarach: długość min. 230 cm, szerokość min. 125 cm i wysokość stelaża min. 80 cm, liczona od burty.
4) gwarancja min. 12 miesięcy
5) minimum cztery uchwyty w podłodze do mocowania ładunku.
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.5.5.) Wartość części: 7613,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: Zakup i dostawa wyposażenia do pomp wysokiej wydajnościSpecyfikacja:
1) Węże:
• ssawne 110 mm długość 2,5m – 2szt.
• tłoczne 75 mm – 10szt.
• tłoczne 52 mm – 10szt.
2) Smok ssawny prosty 110 mm – 1szt.
3) Smok ssawny skośny 110 mm -1 szt.
4) Rozdzielacz 110 mm na 2x75 mm – 1szt.
5) Zbieracz 2x75 mm na 110mm – 1szt.
6) Przenośny zbiornik na wodę min. 10m3
7) Nalewaki do zbiorników:
• 110 mm -1szt
• 75 mm -2szt
8) Przenośne zwijadło do węży na stojaku.
9) gwarancja na sprzęt: min. 12 miesięcy
Zgodnie z SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 44482100-3 - Węże gaśnicze
4.5.5.) Wartość części: 44900,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności, dwóch przyczepek jednoosiowych oraz wyposażenia do pomp w podziale na części
Część 1: Zakup i dostawa dwóch pomp wysokiej wydajności.
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej: ustawą Pzp)
art. 255 pkt 7 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
7) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263;
art. 263 ustawy Pzp: Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający dokonał w dniu 27.10.2025 r. wyboru najkorzystniejszej oferty w Części 1. Wybrano jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Wykonawcę P.P.U.H. Supron 1 Spółka Jawna Zenon Piasny, Zygmunt Czarnota z siedzibą ul. Kluczewska 3, 32-300 Olkusz. Zamawiający zaproponował termin na zawarcie umowy na dzień 28.10.2025 r. Natomiast wybrany Wykonawca w dniu 29.10.2025 r. poinformował Zamawiającego, że nie będzie mógł podpisać umowy, ponieważ nie będzie mógł spełnić warunków zawartych w projektowanych postanowieniach umowy w zakresie szkolenia i przeglądów sprzętu.
Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W niniejszym postępowaniu w Części 1 złożono tylko jedną ofertę, a więc Zamawiający nie miał możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119925,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119925,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie w Części 2, gdyż do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do 24.10.2025 r. do godz. 11.00 nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19895,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20768,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19895,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fire Squad Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252726928
7.3.3) Ulica: Plac Bankowy
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-095
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19895,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomp wysokiej wydajności do wody czystej i zanieczyszczonej, Pompa do wody zanieczyszczonej o wydajności 2000 dm3/min oraz Zakup awaryjnych pomp głębinowych na ujęcia wody, w podziale na części
- "Zakup wyposażenia i odzieży specjalistycznej oraz wykonanie ekspertyzy na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej w Gminie Ząbkowice Śląskie (2025-2026)"- zamówienie podzielone na 8 części.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach realizacji zadań z zakresu Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026 w Gminie Bogdaniec
- Zakup wraz z dostawą przyczepy do przewozu wody pitnej 5000 l oraz ciągnika z zestawem. Zadanie jest realizowane w ramach programu ,,Ochrona Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku na terenie Gminy Wielgomłyny w zakresie zadań własnych - z podziałem na części
- Dostawa agregatu prądotwórczego i przyczepy transportowej
więcej: Przyczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





