Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495565/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja konferencji dla kuratorów, pedagogów, psychologów, pracowników socjalnych oraz pozostałych kadr pracujących z młodzieżą niedostosowaną społecznie z terenu województwa kujawsko-pomorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Toruniu
1.3.) Oddział zamawiającego: ROPS w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361502012
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bartkiewiczówny 93
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rops.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rops.torun.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rops_torun/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
realizacja zadań samorządu w zakresie polityki społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja konferencji dla kuratorów, pedagogów, psychologów, pracowników socjalnych oraz pozostałych kadr pracujących z młodzieżą niedostosowaną społecznie z terenu województwa kujawsko-pomorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e6e5d8b-c339-41b9-ba2e-7826ff5cb695
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00089947/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Organizacja konferencji dla pracowników podmiotów działających na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu Trampolina 4 - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Trampolina 4 – etap I”, realizowanego w ramach Priorytetu 8: Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 8.25: Usługi wsparcia rodziny i pieczy zastępczej, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO.2721.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis skrócony zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług następująco:
zorganizowanie konferencji, w oparciu o szczegółowy program konferencji przekazany przez Zamawiającego, bazujący na programie ramowym określony w ust. 2;
zapewnienie obsługi konferencji, w tym opiekuna organizacyjnego konferencji i konferansjera;
zorganizowanie i obsługa recepcji konferencji, a także rejestracji uczestników;
zapewnienie prelegentów - specjalistów wygłaszających prelekcje oraz przeprowadzających warsztaty dla uczestników zgodnie z programem przekazanym przez Zamawiającego;
zapewnienie materiałów konferencyjnych - przygotowanie i wydruk materiałów konferencyjnych;
świadczenie usług cateringowych podczas konferencji – zapewnienie 2 przerw kawowych i obiadu w dniu konferencji dla 100 osób;
zapewnienie 3 sal warsztatowych (min. 80 m2) i 1 sali konferencyjnej (min. 150 m2) z wyposażeniem: stoły, krzesła, rzutnik multimedialny z ekranem, komputer, tablica flipchart lub tablica suchościeralna oraz komplet pisaków, bezprzewodowy dostęp do Internetu;
zapewnienie bezpłatnych miejsc parkingowych dla uczestników konferencji;
zapewnienie certyfikatów uczestnictwa w konferencji dla wszystkich uczestników;
przekazanie Zamawiającemu list obecności uczestników potwierdzających udział w konferencji oraz list odbioru materiałów konferencyjnych, potwierdzonych własnoręcznym podpisem;
przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu sprawozdania z realizacji konferencji;
przekazania wszystkich niezbędnych dokumentów dotyczących realizacji działania, określonych i wymaganych przez Zamawiającego.
2) Termin realizacji konferencji: 19 listopada 2024 r.
3) Miejsce realizacji usługi: w promieniu do 30 km od granic administracyjnych Miasta Torunia lub Miasto Toruń.
4) Liczba uczestników konferencji: maksymalnie 100 osób.
5) Usługa będzie realizowana stacjonarnie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
80590000-6 - Usługi seminaryjne
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38163,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55977,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38163,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Contact Sp. z o.o. - lider
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Szczotkowski & Lewicki Sp. z o.o. -partner
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:4290079755
7.3.4) Miejscowość: Wędrzyn
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38163,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-19INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Przygotowanie dokum proj dla zad pn.: "Podn jakości usług zdrow oraz zwiększ dostdo tych usług med w Wojewódzkim Szpitalu Specjalist im. bł. ks. J. Popiełuszki we Włocławku - bud parkingu wielopoz"
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Opole Lubelskie wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury oraz Opolskim Przedsiębiorstwem Komunalnym Sp. z o.o.
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia komunikacyjne PGM Sp. z o.o. na lata 2026-2027
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kWp na dachu budynku Domu Studenckiego nr 2 przy ul. Mickiewicza 6/8 a w Toruniu.
- Dostawa automatycznego ekspresu do kawy o wydajności 250-300 kaw wraz z montażem, rozruchem technicznym i technologicznym oraz przeszkoleniem pracowników
- Dostawa paliwa w obrocie bezgotówkowym: benzyny bezołowiowej 95 oraz oleju napędowego do pojazdów eksploatowanych przez WORD w Toruniu oraz WORD w Toruniu, OT w Grudziądzu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia dla KAS i SG w obszarze analizy kryminalnej w procesie rozpoznawania, zwalczania i zapobiegania przestępczości części 1-3
- przygotowania i dostarczenia posiłków dla dzieci i młodzieży Ośrodka Wspomagania Rodziny w Kobylnicy i Ośrodka Wspomagania Rodziny nr 2 w Jasinie
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie wyżywienia w PID KWP w Szczecinie i PdOZ KMP w Szczecinie, zakwaterowania i wyżywienia funkcj. - terminal LNG
- Świadczenie usług cateringowych dla osób objętych wsparciem Centrum Usług Społecznych w Łaziskach Górnych
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Szczecinie i Oddział ZUS w Szczecinie
- "ŚWIADCZENIE USŁUG ZBIOROWEGO ŻYWIENIA-CATERINGU W 2026 ROKU DLA DZIECI W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. JANA BRZECHWY W MINKOWICACH OŁAWSKICH"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





