eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiBudowa budynku gospodarczego, budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z utwardzeniem terenu



Ogłoszenie z dnia 2025-12-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku gospodarczego, budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z utwardzeniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 755 55 34

1.5.8.) Numer faksu: (22) 755 23 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1191231

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku gospodarczego, budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z utwardzeniem terenu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2937a22-0d2f-46a7-b293-672d2107cf87

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00575479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041112/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.38 Budowa budynku gospodarczego, budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z utwardzeniem terenu - Kłudno Stare.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00470516

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.75.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 926037,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa budynku gospodarczego, budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym wraz z utwardzeniem terenu”.

1. Ogólna charakterystyka stanu istniejącego:
Teren objęty opracowaniem zlokalizowany jest we wsi Kłudno Stare w Gminie Grodzisk Mazowiecki. Powierzchnia terenu objętego opracowaniem 7971,2 m2.
Obecnie teren objęty zagospodarowaniem jest częściowo ogrodzony. Ogrodzenie znajduje się od strony wschodniej wzdłuż granicy działki oraz wzdłuż południowej granicy terenu.

II. Zakres przedmiotu umowy obejmuje m.in:
Podstawowy zakres robót
Zamówienie obejmuje roboty zabezpieczające, rozbiórkowe, budowę budynku gospodarczego, budowę utwardzeń terenu: z kostki betonowej, mineralnych, bezpiecznych dla placu zabaw oraz boiska do siatkówki plażowej, montaż obiektów małej architektury oraz nasadzenia zieleni (nasadzenia zieleni z prawem opcji) w Kłudnie Starym, działka ew. nr 114/4, obręb Kłudno Stare.
Podstawowy zakres i opis planowanych robót objętych zamówieniem znajduje się w dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również zabezpieczenie terenu robót, roboty tymczasowe, towarzyszące itp.

Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem:
• zabezpieczenie drzew na placu budowy,
• rozbiórka fragmentu nawierzchni istniejącej,
• budowa utwardzeń terenu: z kostki betonowej, mineralnych, bezpiecznych dla placu zabaw oraz boiska do siatkówki plażowej,
• budowa budynku gospodarczego o powierzchni zabudowy 70 m2 (powierzchnia zabudowana 35 m2 + powierzchnia niezabudowana zadaszona 35 m2),
• montaż obiektów małej architektury – ławki, leżaki obrotowe, ławki bujane, stoły piknikowe, grill, trejaże, kosze na śmieci, stojaki na rowery, tablice informacyjne, urządzenia zabawowe, urządzenia siłowni plenerowej, lampy solarne.
• nasadzenia krzewów i bylin – prawo opcji,
• odtworzenie trawników istniejących w miejscach zniszczeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SWZ oraz Załącznik nr 9 do SWZ Dokumentacja projektowa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1038439,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1857865,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1038439,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Greentica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242975771

7.3.3) Ulica: Nowodworska 35/48

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-133

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1038439,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 244 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.