Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00499862/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
- 2025/BZP 00513762/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia magazynu OC w ramach zadania "Uzupełnienie zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Gminy Łąck".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łąck
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015738
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gostynińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Łąck
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 024 384 14 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalack.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminalack.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12031161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia magazynu OC w ramach zadania "Uzupełnienie zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Gminy Łąck".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de9962ea-d3ac-4ae9-8e50-81f65e1a54df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00573644
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039262/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa wyposażenia magazynu OC w ramach zadania "Uzupełnienie zapasów magazynowych Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej Gminy Łąck"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00499862
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa agregatu prądotwórczego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 5 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 100410,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa masztów oświetleniowych, latarek, radiotelefonów i powerbanków.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 31500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nagrzewnicy, osuszacza, woderów oraz plandek.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa namiotów, łóżek polowych, śpiworów, kocy, apteczek, opatrunków, maseczek i rękawic.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa zał. nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.5.) Wartość części: 56625,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profilexpol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971950725
7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka 5/2
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-254
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APLY Anna Borawska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262363781
7.3.3) Ulica: Zagórzańska 28c
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-965
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7532,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7532,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tytan Przedsiębiorstwo Handlowe Balcerzak i Wspólnicy Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9710735230
7.3.3) Ulica: Kutnowska 74a
7.3.4) Miejscowość: Gostynin
7.3.5) Kod pocztowy: 09-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7532,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53591,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53591,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Profilexpol Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971950725
7.3.3) Ulica: Władysława Łokietka 5/2
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-254
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53591,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń Gminnego Żłobka w Nowogródku Pomorskim
- Wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Górznie.
- "Dostawa i montaż wyposażenia w budynku DPS w Zdziarach" - II raz
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia Oddziału Żłobka Miejskiego w Katowicach przy ul. Wojciecha 23A- 2 zadania".
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "ROZBUDOWA ORAZ ADAPTACJA CZĘŚCI PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO NR 1 W ZŁOTOWIE NA POTRZEBY UTWORZENIA ŻŁOBKA MIEJSKIEGO - WRAZ Z ZAKUPEM PIERWSZEGO WYPOSAŻENIA"
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





