eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoDostawa gazu do budynków administrowanych przez Sąd Okręgowy w Krośnie.



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa gazu do budynków administrowanych przez Sąd Okręgowy
w Krośnie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krośnie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641762

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 13 437 36 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krosno.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wymiar Sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa gazu do budynków administrowanych przez Sąd Okręgowy
w Krośnie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c20d063e-7837-4ebd-9ada-f43dc4faae71

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050991/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa gazu do budynków administrowanych przez Sąd Okręgowy w Krośnie.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c20d063e-7837-4ebd-9ada-f43dc4faae71

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Wszelka korespondencja w języku obcym winna być składana wraz z tłumaczeniem na język polski.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zwanej dalej również „Platformą”.

Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Jeżeli użytkownik nie posiada konta powinien zarejestrować się na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określają: Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum pomocy”.
W zakładce „Centrum pomocy” dostępne są interaktywne materiały instruktażowe oraz instrukcje obsługi użytkowników Platformy dla poszczególnych usług i funkcjonalności.
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na tej Platformie. Wykonawca posiadający konto na Platformie e-Zamówienia ma pełny dostęp do formularzy danego postępowania: złożenia i wycofania oferty a także do „Formularza do komunikacji”.
Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ i innych dokumentów wystarczającym jest posiadanie tzw. konta uproszczonego.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. „Formularze do komunikacji” umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej korespondencji (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny) w Systemie elektronizacji.
Wykonawca ma obowiązek śledzić na Platformie e-Zamówienia (zwanej dalej też „Platformą lub Systemem”), pod wskazanym wyżej adresem, dokumentację postępowania w celu zapoznania się ze zmianami, w szczególności z pytaniami Wykonawców, udzielonymi odpowiedziami oraz wszelkimi informacjami zamieszczanymi przez Zamawiającego.
Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO stanowi załącznik nr 5 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula RODO stanowi załącznik nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP 10/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczanie paliwa gazowego dla celów grzewczych do budynku sądowego położonego w Brzozowie przy ul. 3 Maja 2A przez okres 12-stu miesięcy tj. od dnia 1 stycznia 2026r. do dnia 31 grudnia 2026r.
2. Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 w rozbiciu na poszczególne budynki (pod kątem uwarunkowań technicznych) oraz w kwestii łącznego zużycia (w oparciu o posiadane dane historyczne – zużycie w roku 2024/25) paliwa gazowego przedstawia się następująco:
Lokalizacja :
36-200 Brzozów, ul.3Maja 2A
Aktualna taryfa - sprzedaż/dystrybucja BW-4 / W-4_TA
Moc umowna do 110 kWh/h
Ciśnienie gazu nie mniej niż 1,8 kPa
Rodzaj paliwa Gaz ziemny wysokometanowy typu E
Ilość kotłów c.o. w lokalizacji 1
Moc kotłów c.o. w lokalizacji 220 kW
Obecny kompleksowy sprzedawca
paliwa gazowego PGNIG Obrót Detaliczny sp z O.O. ul.J.Kazimierza 3, 01-248 Warszawa
Obecny Nr klienta 6094785
Nr gazomierza XK2284012626
Nr punktu poboru 8018590365500078017059
Przyjęty współczynnik konwersji 11,21
Szacowane zużycie na 12 miesięcy (w m³)
w sezonie grzewczym 12 000
Szacowane zużycie na 12 miesięcy (w kWh)
w sezonie grzewczym 134 520

3. Na koszty dostaw stanowiących przedmiot zamówienia składają się: opłata za dostarczone i zużyte paliwo gazowe, opłata abonamentowa (opłata handlowa), opłata dystrybucyjna stała (właściwa dla danej grupy taryfowej) oraz opłata dystrybucyjna zmienna (właściwa dla danej grupy taryfowej). Nadmienić należy, że kupowane paliwo gazowe jest przeznaczone do celów opałowych i nie jest zwolnione z podatku akcyzowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone. Dla każdej części postępowania kryteria oceny ofert są takie same.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Nazwa kryterium
Cena 100%


1. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1%=1pkt).
2. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Ceny w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:

Pc = Cn/ Cb * 100
gdzie:
Pc - liczba punktów w kryterium Cena, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Cb - cena oferty ocenianej niepodlegająca odrzuceniu;
* - znak mnożenia
/ - znak dzielenia

3. Ofertom nie odrzuconym zostaną przyznane pkt wg następującego wzoru:

P = Pc

4. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość punktów w ramach wszystkich kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczanie paliwa gazowego dla celów grzewczych do budynku sądowego położonego w Krośnie przy ul. Kletówki 27A przez okres 12-stu miesięcy tj. od dnia
1 stycznia 2026r. do dnia 31 grudnia 2026r.
2. Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 w rozbiciu na poszczególne budynki (pod kątem uwarunkowań technicznych) oraz w kwestii łącznego zużycia (w oparciu o posiadane dane historyczne – zużycie w roku 2024/25) paliwa gazowego przedstawia się następująco:
Lokalizacja:
38-400 Krosno ul.Kletówki 27A

Aktualna taryfa - sprzedaż/dystrybucja BW-4 / W-4_TA
Moc umowna do 110 kWh/h
Ciśnienie gazu nie mniej niż 1,8 kPa
Rodzaj paliwa Gaz ziemny wysokometanowy typu E
Ilość kotłów c.o. w lokalizacji 1
Moc kotłów c.o. w lokalizacji 90 kW
Obecny kompleksowy sprzedawca
paliwa gazowego PGNIG Obrót Detaliczny sp z O.O. ul.J.Kazimierza 3, 01-248 Warszawa
Obecny Nr klienta 6094784
Nr gazomierza xm2205018224
Nr punktu poboru 8018590365500071631405
Przyjęty współczynnik konwersji 11,21
Szacowane zużycie na 12 miesięcy (w m³)
w sezonie grzewczym 12 000
Szacowane zużycie na 12 miesięcy (w kWh)
w sezonie grzewczym 134 520

3. Na koszty dostaw stanowiących przedmiot zamówienia składają się: opłata za dostarczone i zużyte paliwo gazowe, opłata abonamentowa (opłata handlowa), opłata dystrybucyjna stała (właściwa dla danej grupy taryfowej) oraz opłata dystrybucyjna zmienna (właściwa dla danej grupy taryfowej). Nadmienić należy, że kupowane paliwo gazowe jest przeznaczone do celów opałowych i nie jest zwolnione z podatku akcyzowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone. Dla każdej części postępowania kryteria oceny ofert są takie same.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Nazwa kryterium
Cena 100%


1. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1%=1pkt).
2. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Ceny w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:

Pc = Cn/ Cb * 100
gdzie:
Pc - liczba punktów w kryterium Cena, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Cb - cena oferty ocenianej niepodlegająca odrzuceniu;
* - znak mnożenia
/ - znak dzielenia

3. Ofertom nie odrzuconym zostaną przyznane pkt wg następującego wzoru:

P = Pc

4. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość punktów w ramach wszystkich kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczanie paliwa gazowego dla celów grzewczych do budynku sądowego położonego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12, przez okres 12-stu miesięcy tj. od dnia
1 stycznia 2026 roku do dnia 31 grudnia 2026r.
2. Przedmiot zamówienia określony w pkt 1 w rozbiciu na poszczególne budynki (pod kątem uwarunkowań technicznych) oraz w kwestii łącznego zużycia (w oparciu o posiadane dane historyczne – zużycie w roku 2024/25) paliwa gazowego przedstawia się następująco:

Lokalizacja:
38-400 Krosno ul.Sienkiewicza 12

Aktualna taryfa - sprzedaż/dystrybucja BW-5 / W-5.1_TA
Moc umowna 420 kWh/h
Ciśnienie gazu nie mniej niż 1,8 kPa
Rodzaj paliwa Gaz ziemny wysokometanowy typu E
Ilość kotłów c.o. w lokalizacji 1
Moc kotłów c.o. w lokalizacji 2 x240 kW
Obecny kompleksowy sprzedawca
paliwa gazowego Unimot Energia i Gaz Sp.z o.o. al.Jerozolimskie 145B, 02-305 Warszawa
Obecny Nr klienta 1002298
Nr gazomierza 004017105036
Nr punktu poboru 8018590365500019330278

Przyjęty współczynnik konwersji 11,16
Szacowane zużycie na 12 miesięcy (w m³)
w sezonie grzewczym 62 000
Szacowane zużycie na 12 miesięcy (w kWh)
w sezonie grzewczym 691 920

3. Na koszty dostaw stanowiących przedmiot zamówienia składają się: opłata za dostarczone i zużyte paliwo gazowe, opłata abonamentowa (opłata handlowa), opłata dystrybucyjna stała (właściwa dla danej grupy taryfowej) oraz opłata dystrybucyjna zmienna (właściwa dla danej grupy taryfowej). Nadmienić należy, że kupowane paliwo gazowe jest przeznaczone do celów opałowych i nie jest zwolnione z podatku akcyzowego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oceniane będą wyłącznie oferty nieodrzucone. Dla każdej części postępowania kryteria oceny ofert są takie same.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

Nazwa kryterium
Cena 100%


1. Przy ocenie ofert wartość wagowa wyrażona w procentach będzie wyrażona w punktach (1%=1pkt).
2. Oferty będą oceniane w zakresie kryterium Ceny w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie tego kryterium, wg następującego wzoru:

Pc = Cn/ Cb * 100
gdzie:
Pc - liczba punktów w kryterium Cena, jakie wykonawca uzyskał, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
Cn - cena najtańszej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
Cb - cena oferty ocenianej niepodlegająca odrzuceniu;
* - znak mnożenia
/ - znak dzielenia

3. Ofertom nie odrzuconym zostaną przyznane pkt wg następującego wzoru:

P = Pc

4. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze ofertę wykonawcy, która uzyska najwyższą ilość punktów w ramach wszystkich kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w SWZ.
2. Zamawiający wymaga wykazania spełniania następujących warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczących:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie prawnym.
Zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.
2.2. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.
2.3. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca powinien posiadać:
a) Koncesję w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U.2022, poz. 1385 z późn. zm.) oraz,
b) Koncesję w zakresie dystrybucji paliwa gazowego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. 2022, poz. 1385 z późn. zm.) lub (jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostawy gazu ziemnego) ważną Umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego umożliwiającą realizowanie dostaw paliwa gazowego zgodnie z przedmiotem zamówienia.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z Wykonawców musi posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie określa wyżej wymienionego warunku.
3. Dla każdej części zamówienia są takie same warunki udziału w postępowaniu. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w jednej części zamówienia oznacza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w innych częściach zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej „postępowaniem”, zamawiający może żądać następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1pkt 1 ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1pkt 2 ustawy Pzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
e) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
f) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,
g) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych.
h) art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp

2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) Uwierzytelniona kopia koncesji w zakresie obrotu paliwami gazowymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U.2022, poz. 1385 z późn. zm.) oraz,
b) Uwierzytelniona kopia koncesji w zakresie dystrybucji paliwa gazowego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz.U. 2022, poz. 1385 z późn. zm.) lub (jeżeli Wykonawca nie jest właścicielem sieci na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostawy gazu ziemnego) ważną Umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji paliwa gazowego umożliwiającą realizowanie dostaw paliwa gazowego zgodnie z przedmiotem zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z Ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – załącznik nr 6A do SWZ.
6. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca przedstawia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby– załącznik nr 6 do SWZ.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do wniosku o oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. – załącznik nr 7 do SWZ.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umownymi stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.