Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00486574/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie w czystości budynków gminnych, wspólnot mieszkaniowych i terenów zewnętrznych, będących w zarządzie MZN Sp. z o.o.
z podziałem na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273745843
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matejki 1
1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326122353, 326122116
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzn@mzn-trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn-trzebinia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-246ffe2a-5a82-436f-be8c-bb1b0b62dcff1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie nieruchomościami wykonywanymi na zlecenie, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie w czystości budynków gminnych, wspólnot mieszkaniowych i terenów zewnętrznych, będących w zarządzie MZN Sp. z o.o.z podziałem na części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-246ffe2a-5a82-436f-be8c-bb1b0b62dcff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00486574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: STA/PP-4/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 495240,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania w czystości budynków gminnych, wspólnotmieszkaniowych i terenów zewnętrznych, będących w zarządzie MZN Sp. z o.o., z podziałem na części:
część 1: budynki gminne
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 został określony w załącznikach nr 7 i 8 do SWZ. Wykaz
budynków z adresami i powierzchniami zawarty jest w załącznikach nr 7a i 8 do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędne środki czystości oraz narzędzia gwarantujące właściwą jakość
realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy
stanowiącym - załącznik nr 10 do SWZ.
4. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy, osób wykonujących określone w załącznikach nr 7, 8 lub 9 (adekwatnie do części, na którą
wykonawca składa ofertę) czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób
określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2025 poz. 277.).
5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności
zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście
na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
6. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności wskazane
w pkt. 7.5. SWZ.
7. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć
oświadczenie o spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt 7.5.
8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec
wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących wskazane w pkt.7.5. SWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika;
2) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie,
wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7.5.
czynności.
10. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawierać w szczególności: dokładne
określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe,
niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego
pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, a także podpis osoby
uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
11. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego
dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności.
12. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez
wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 8 ust. 1 pkt. 1) ppkt b) projektu umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 298148,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego utrzymania w czystości budynków gminnych, wspólnot mieszkaniowych i terenów zewnętrznych, będących w zarządzie MZN Sp. z o.o., z podziałem na części:część 2: budynki wspólnot mieszkaniowych
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 2 został określony w załączniku nr 9 do SWZ. Wykaz budynków z adresami i powierzchniami zawarty jest w załączniku nr 9a do SWZ.
2. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić niezbędne środki czystości oraz narzędzia gwarantujące właściwą jakość
realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy
stanowiącym - załącznik nr 10 do SWZ.
4. Stosownie do art. 95 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na
podstawie stosunku pracy, osób wykonujących określone w załącznikach nr 7, 8 lub 9 (adekwatnie do części, na którą
wykonawca składa ofertę) czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób
określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.).
5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, o którym mowa w pkt. 7.5. SWZ, nie obowiązuje w przypadku, gdy czynności
zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które czynności będą wykonywać osobiście
na podstawie łączącego je z wykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
6. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoby wykonujące czynności wskazane
w pkt. 7.5. SWZ.
7. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji umowy, wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest przedłożyć
oświadczenie o spełnieniu obowiązku, o którym mowa w pkt 7.5.
8. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec
wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących wskazane w pkt.7.5. SWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
1) żądania oświadczenia zatrudnionego pracownika;
2) żądania oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę;
3) żądania poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika.
9. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie,
wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane w wezwaniu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 7.5.
czynności.
10. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.9 oraz 7.10. powinny zawierać w szczególności: dokładne
określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia oraz informacje, w tym dane osobowe,
niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego
pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika, a także podpis osoby
uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.
11. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego
dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności.
12. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób
wykonujących wskazane w pkt. 7.5. SWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez
wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 8 ust. 1 pkt. 1) ppkt b) projektu umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
4.5.5.) Wartość części: 266858,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257457,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271934,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257457,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CleanTask Konrad Bębenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 521143207
7.3.4) Miejscowość: Mników
7.3.5) Kod pocztowy: 32-084
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257457,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187750,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246078,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187750,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CleanTask Konrad Bębenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 521143207
7.3.4) Miejscowość: Mników
7.3.5) Kod pocztowy: 32-084
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187750,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych (obiad dwudaniowy) dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Trzebini, którym przyznano taką formę pomocy
- "Kompleksowa usługa związana z opieką nad bezdomnymi zwierzętami pochodzącymi z terenu miasta i gminy Trzebinia."
więcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace porządkowe na parkingach miejskich, boisku na os. Europejskim oraz na terenie Giełdy Samochodowo-Towarowej w Gorzowie Wielkopolskim
- Świadczenie usług utrzymania czystości
- Usługa sprzątania budynków Urzędu Miejskiego położonych w Lubsku przy pl. Wolności 1 oraz al. Niepodległości 2
- Wykonanie usługi polegającej na utrzymaniu czystości na osiedlu budynków mieszkalnych wielorodzinnych Zakładów Techniki Komunalnej
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych na 3, 5 i 6 piętrze budynku przy ul. Młynarskiej 42, na potrzeby Polskiej Organizacji Turystycznej.
- Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2026 roku
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





