Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00462164/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-07
- 2025/BZP 00462304/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem
e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem
dla Gminy Ryki w ramach projektu „E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYKI
1.3.) Oddział zamawiającego: w imieniu której działa Burmistrz Ryk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Karola Wojtyły 29
1.5.2.) Miejscowość: Ryki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 48818657110
1.5.8.) Numer faksu: 48818657111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ryki@ryki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ryki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ed44a56-6be3-4726-b6b8-a1c5aacddbf81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomienieme-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem
dla Gminy Ryki w ramach projektu „E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ed44a56-6be3-4726-b6b8-a1c5aacddbf8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041911/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego z oprogramowaniem dla Gminy Ryki w ramach projektu „E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk” realizowany w ramach programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działania 2.2 Cyfrowe Lubelskie w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskich Obszarów Funkcjonalnych (typ projektu 1, 2, 3, 4), Priorytetu Il Transformacja gospodarcza i cyfrowa regionu. Umowa nr: FELU.02.02-1Z.00-0006/24-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00462164
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN 271.26.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 zamówienia: „Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług”, w skład, której wchodzi:1) zakup usług rozbudowy i integracji oprogramowania systemów dziedzinowych,
2) zakup usług rozbudowy i integracji systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją,
3) zakup usług opracowania i wdrożenia e-usług z zakresu podatków i opłat lokalnych.
Wykonawca musi mieć na uwadze, że niniejsze zamówienie stanowi jedno z serii zamówień realizowanych w ramach projektu „E-usługi dla mieszkańców MOF Ryk”. W szczególności istotna jest możliwość wykorzystania rozwiązań realizowanych w ramach niniejszego zamówienia do integracji e-usług na Platformie e-Usług. Platforma e-Usług (dalej: Platforma) to wspólny dla gmin MOF system dostępny on-line, stanowiący główną, zintegrowaną platformę świadczenia e-usług przez gminy MOF. Na Platformie, która będzie przedmiotem odrębnego zamówienia publicznego, realizowanego w dalszej kolejności, zostaną udostępnione niektóre elementy będące przedmiotem niniejszego zamówienia, w szczególności formularze elektroniczne i karty usług, o których mowa w rozdziale 2.6 SOPZ., a także Moduł internetowego konta mieszkańca, o którym mowa w rozdziale 2.6 SOPZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
72300000-8 - Usługi w zakresie danych
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 555837,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa sprzętu informatycznego z oprogramowaniem”, w skład, którego wchodzi:1) zakup macierzy dyskowej / serwera NAS,
2) zakup zestawów komputerowych typ A - 15 szt.,
3) zakup zestawów komputerowych typ B - 15 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
30213000-5 - Komputery osobiste
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 177359,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 586710,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 586710,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 586710,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mikrobit Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120154956
7.3.3) Ulica: Tomasza Zana
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-601
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca wykona przedmiot Umowy przy udziale następujących Podwykonawców
1)
ZETO Lublin Sp. z o.o., ul. Diamentowa 2 20-447 Lublin NIP 7120156688 -w zakresie: Zakup usług rozbudowy i integracji systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją; Osoby reprezentujące: • Katarzyna Ostapczuk Wójcik, tel. 601-721-220, e-mail: katarzyna.ostapczuk@zeto.lublin.pl • Aneta Wójcik, tel. 601-714-709, e-mail: aneta.wojcik@zeto.lublin.pl
2)
IGEN Sp. z o.o. Sp.k., ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa, w zakresie: Modułu Komunikacji oraz Aplikacji mobilnej opisanego w rozdziale 2.4. Zakup usług rozbudowy i integracji oprogramowania systemów dziedzinowych opisanych w SWZ postępowania. Osoba reprezentująca: Piotr Lewandowski, tel. 881 311 171 adres email: piotr.lewandowski@i-gen.pl
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 586710,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140994,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140994,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140994,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Next Level IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542868751
7.3.4) Miejscowość: Zygmunta Krasińskiego
7.3.5) Kod pocztowy: 40-019
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140994,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI RYKI
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- DOSTAWA PALIW PŁYNNYCH DO POJAZDÓW I URZĄDZEŃ BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH W RYKACH W ROKU 2026
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków w ramach całodziennego wyżywienia dla pacjentów Szpitala Powiatowego w Rykach
- Dostawa licencji na oprogramowanie do ochrony stacji końcowych, centralnym zarządzaniem w chmurze oraz wsparciem producenta na okres 12 miesięcy.
- Budowa sieci wodociągowej przy ulicy bocznej od ul. Młynarskiej w Rykach oraz rozbudowa sieci wodociągowej w ul. Warszawskiej w Rykach
więcej: przetargi RYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania biurowego.
- Dostawa i wdrożenie systemu bezpiecznego dostępu do Internetu klasy SASE w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- Dostawa (odnowienie) subskrypcji oprogramowania CyberArk wraz ze wsparciem technicznym producenta lub rozwiązania równoważnego
- Kompleksowa obsługa informatyczna Zachodniopomorskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. w Szczecinie
- Zakup oprogramowania i systemów wraz z ich wdrożeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zwiększenie bezpieczeństwa infrastruktury systemu informatycznego Urzędu Miasta Ustroń
- Zakup wyposażenia i sprzętu do pracowni: geodezja
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





