Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00434847/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
- 2025/BZP 00439628/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 3 sztuk mobilnych stacji uzdatniania wody wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego z ich obsługi i eksploatacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W GDAŃSKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Pomorski Urząd Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514242
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 21/27
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-810
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bl@gdansk.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/uw-pomorski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gdansk-uw.ezamawiajacy.pl/pn/gdansk-uw/demand/234475/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 3 sztuk mobilnych stacji uzdatniania wody wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego z ich obsługi i eksploatacji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f481e3aa-54c6-47fa-8971-ad7a40c72116
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571214
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00144453/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa 3 sztuk mobilnych stacji uzdatniania wody wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego z ich obsługi i eksploatacji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00434847
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BL-I.272.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 3 sztuk mobilnych stacji uzdatniania wody wraz z przeprowadzeniem instruktażu dla osób wyznaczonych przez Zamawiającego z ich obsługi i eksploatacji.
2. Opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
1) OPZ, stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ,
2) PPU, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238743,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298554,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238743,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: H2Optim Sp.z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721061775
7.3.4) Miejscowość: Baranowo
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
H2OPTIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
H2OPTIM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238743,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-08INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Kompleksowa obsługa techniczna wydarzeń kulturalnych w 2026 roku"
- Dostawa i wymiana kompletów kondensatorów w 4 zasilaczach UPS RTK, RZG oraz w serwerowni w budynku CMN w Gdańsku, przy ul. Smoluchowskiego 17
- Dostawa samochodu do ewakuacji z opcją ewakuacji osób niepełnosprawnych
- Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby realizacji Projektu "Inżynier 5.0 - kształcenie na potrzeby gospodarki".
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026 na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 z oddziałami sportowymi im. Armii Krajowej w Gdańsku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mobilnej stacji uzdatniania wody
- Zakup cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup 4 stacji uzdatniania wody w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej nalata 2025/2026
- Dostawa materiałów na potrzeby realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Kozłowo
- Zakup mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach zadania pn. "Zakup mobilnych stacji uzdatniania wody, przyczepy do dowożenia wody pitnej"
- Dostawa stacji uzdatniania wody na potrzeby Gminy Nowy Targ
więcej: Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





