Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00501482/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa 3 szt. cystern do przewozu wody pitnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakupy inwestycyjne w ramach programu OL i OC.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BRZEZINY
1.3.) Oddział zamawiającego: miasto Brzeziny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148615
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 46 874 77 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rgi@brzeziny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.brzeziny.pl/brz/przetargi/platforma1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa 3 szt. cystern do przewozu wody pitnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakupy inwestycyjne w ramach programu OL i OC.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87329331-aabb-4390-84dd-ff5707cd1a7d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00571025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043858/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa 3 szt. cystern do przewozu wody pitnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakupy inwestycyjne w ramach programu OL i OC.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501482
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 111982,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest Zakup i dostawa 3 szt. cystern do przewozu wody pitnej w ramach zadania inwestycyjnego pn. Zakupy inwestycyjne w ramach programu OL i OC.
Fabrycznie nowa cysterna do transportu i dystrybucji wody pitnej na podwoziu przyczepy rolniczej, nieizolowana:
1. fabrycznie nowa, rok produkcji nie straszy niż 2024,
2. pojemność: 5,0 m3,
3. przekrój: kołowy,
4. ilość komór: z jedną przegrodą,
5. materiał zbiornika: stal nierdzewna lub o cynk,
6. właz górny DN 500 z pokrywą i odpowietrznikiem, pokrywą zamykaną na kłódkę,
7. trzy kurki czerpalne (3/4”), i zawód minimum DN 50 zakończony końcówką strażacką DN 50 do napełniania oddolnego cysterny (w najniższym punkcie zbiornika),
8. cysterna zamontowana na podwoziu jednoosiowym,
9. napis duży o treści: „Woda do picia” po obu stronach zbiornika, kolor: granatowy/niebieski – kolor i krój czcionki
10. Atest Państwowego Zakładu Higieny,
11. Lampy ostrzegawcze Led koloru pomarańczowego zamontowane na szczycie zbiornika i w tylnej części zbiornika wraz z układem sterowania
wymagania dotyczące podwozia:
1. podwozie przyczepy rolniczej 1-osiowej (ładowność: 6 000 / 8 000 kg),
2. światła drogowe i elektryka umożliwiająca poruszanie się po drogach publicznych,
3. zaczep do transportu ciągnikiem rolniczym,
4. koło zapasowe pełnowymiarowe,
5. spełniające wymagania poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym.
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wraz z przedmiotem umowy:
a) instrukcje eksploatacji i konserwacji pojazdu,
b) książki gwarancyjne pojazdu i zainstalowanego sprzętu;
c) książkę przeglądów serwisowych, konserwacji dostarczonego pojazdu;
d) świadectwo homologacji na kompletny zestaw (jeśli wymagane) lub decyzja zwalniająca z obowiązku uzyskania świadectwa wydana przez Ministra Transportu zgodnie z przepisami;
e) wykaz adresów punktów serwisowych;
f) inne dokumenty wymagane przepisami prawa obowiązującego w dniu dostawy, a w szczególności przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z dnia 2024 r. poz. 1251 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów z dnia 8 listopada
2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1709).
Wszystkie dokumenty wymienione powyżej, winny być wystawione przez Wykonawcę w języku polskim. W przypadku dostarczenia oryginalnych dokumentów producenta zagranicznego muszą one posiadać tłumaczenia na język polski.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być nowy, sprawny, wolny od wad fizycznych i prawnych, nie stanowić własności osoby trzeciej ani obciążony prawem osoby trzeciej. Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami oraz kompletność przedmiotu zamówienia.
3. Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami.
4. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia minimum 12-miesięczną gwarancję. Zamawiający informuje, że okres gwarancji stanowi także jedno z kryteriów oceny ofert (opisane w rozdziale XIX SWZ). Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski.
5. Wykonawca udzieli rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia na okres równy okresowi gwarancji.
6. Pozostałe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Brzeziny. Odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołu odbioru, zgodnie ze Opisem Przedmiotu Zamówienia, w obecności przedstawicieli stron.
8. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia dla przedstawicieli Zamawiającego z zakresu podstawowej obsługi przedmiotu umowy, które nastąpi najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy. O terminie szkolenia, Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie najpóźniej na 1 dzień przed planowanym terminem.
9. Zamawiający nie przewiduje wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34220000-5 - Przyczepy, naczepy oraz cysterny samojezdne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt. 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
Zgodnie z art. 255 pkt. 7 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu złożono jedną ofertę – przez Wykonawcę: Zimex Agro Sp. z o.o., 99-100 Łęczyca, Leszcze 29. W dniu 25.11.2025 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. W dniu 27.11.2025 r. Wykonawca, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, poinformował Zamawiającego, że nie jest w stanie zrealizować oferty, gdyż maszyny/beczki, które były u niego dostępne, zostały sprzedane w przeciągu miesiąca, a zamówione u producenta nie zostaną wyprodukowane do wskazanego terminu.
INNE PRZETARGI Z BRZEZIN
- Usługi społeczne na świadczenie podopiecznym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzezinach usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Remont pomieszczeń Miejskiego Domu Kultury w Brzezinach w ramach zadania "Dom kultury na miarę XXI wieku"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do szkół z terenu Gminy Brzeziny
więcej: przetargi w Brzezinach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup cysterny do wody pitnej oraz mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup cysterny/ przyczepy do transportu wody pitnej
- Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej Gminy Zakliczyn w ramach Programu OLiOC na lata 2025-2026 - obszar 2-Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw
- Doposażenie ujęć wody na terenie Gminy Rejowiec fabryczny w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa sprzętu, urządzeń i wyposażenia w ramach realizacji programu ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Mrągowskiego
- "Zakup 3 osiowej przyczepy niskopodwoziowej z osią skrętną. "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w Powiecie Gostynińskim do realizacji zadań OC i OL""
więcej: Cysterny do transportu wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





