Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00394430/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
US/TPm-65/25 Świadczenie usług stałej obsługi prawnej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
1.3.) Oddział zamawiającego: DZP UMP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288811
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fredry 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-701
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ump.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ump.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11652371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
US/TPm-65/25 Świadczenie usług stałej obsługi prawnej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e5ca101-f5dc-49df-8eed-7067a2e91502
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00569254
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00266454/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Obsługa prawna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00394430
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: US/TPm-65/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług stałej obsługi prawnej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ - OPZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3502000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3502000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3502000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SMM Legal Maciak Mataczyński Czech Sp.k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Marcin Garszczyński Radca Prawny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811902800
7.3.3) Ulica: Mokotowska 33/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-560
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SMM LEGAL MACIAK MATACZYŃSKI CZECH SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SMM LEGAL MACIAK MATACZYŃSKI CZECH SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3502000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 34 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa defibrylatorów na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia przy ul. Szwajcarskiej 3 w Poznaniu
- Wynajem agregatów prądotwórczych na rzecz 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Zakup pomp infuzyjnych dla różnych jednostek Zamawiającego
- Zakup pomp infuzyjnych dla różnych jednostek Zamawiającego
- Zakup pomp infuzyjnych dla różnych jednostek Zamawiającego.
- Zakup aparatu RTG z ramieniem C na potrzeby różnych jednostek szpitala.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa Prawna Gminy Chociwel.
- Świadczenie usług prawnych, w związku z realizacją Programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności, realizowanych na zlecenie Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami
- Świadczenie obsługi prawnej
- "Usługa notarialna polegająca na zawieraniu aktów notarialnych w zakresie wykupów nieruchomości na podstawie art. 17-21 ustawy z dnia 9 maja 2025 o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach"
- Świadczenie specjalistycznych usług społecznych z zakresu poradnictwa specjalistycznego w ramach projektu
- Zarządzanie projektem dofinansowanym ze środków UE pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





