eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceZakup wraz z dostawą instrumentów muzycznych dla Orkiestry KWP w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą instrumentów muzycznych dla Orkiestry KWP w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą instrumentów muzycznych dla Orkiestry KWP w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-48f44159-d76d-4a91-8ee6-6693b4aba00e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00569224

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00116509/50/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.27 Zakup wraz z dostawą instrumentów muzycznych dla Orkiestry KWP w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-510/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 339995,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem instrumentu muzycznego Flet Altus A9 RBE OS lub instrument równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.1 do SWZ w zakresie zadania nr 1. Zamawiający planuje zakupić 2 szt. tego instrumentu muzycznego. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 22764,23 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem instrumentu muzycznego Flugelhorn Yamaha 631 G lub instrument równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.1 do SWZ w zakresie zadania nr 2. Zamawiający planuje zakupić 3 szt. tego instrumentu muzycznego. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 26829,27 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem instrumentu muzycznego Flugelhorn Yamaha 8315 G02 lub instrument równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.1 do SWZ w zakresie zadania nr 3. Zamawiający planuje zakupić 3 szt. tego instrumentu muzycznego. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem instrumentu muzycznego Gitara basowa Yamaha TRBX605FM NDB lub MAM lub NS (zestaw) lub instrument równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.1 do SWZ w zakresie zadania nr 4. Zamawiający planuje zakupić 1 kpl. tego zestawu. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 8455,28 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem instrumentu muzycznego Gitara elektryczna Yamaha Revstar RSS20 BL (zestaw) lub instrument równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.1 do SWZ w zakresie zadania nr 5. Zamawiający planuje zakupić 1 kpl. tego zestawu. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 8430,89 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem instrumentu muzycznego Instrument klawiszowy Clavia Nord Electro 6HP lub instrument równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.1 do SWZ w zakresie zadania nr 6. Zamawiający planuje zakupić 1 szt. tego instrumentu muzycznego. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 10569,11 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem instrumentu muzycznego Klarnet Bb TOSCA Green Line Buffet Crampon lub instrument równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.1 do SWZ w zakresie zadania nr 7. Zamawiający planuje zakupić 1 szt. tego instrumentu muzycznego. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 23617,89 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem instrumentu muzycznego Klarnet RC Prestige Green Line Bb Buffet Crampon lub instrument równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.1 do SWZ w zakresie zadania nr 8. Zamawiający planuje zakupić 3 szt. tego instrumentu muzycznego. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 51219,51 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem instrumentu muzycznego Suzafon Wessex SP30 lub instrument równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.1 do SWZ w zakresie zadania nr 9. Zamawiający planuje zakupić 2 szt. tego instrumentu muzycznego. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem instrumentu muzycznego Trąbka Yamaha 8335 LA lub instrument równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.1 do SWZ w zakresie zadania nr 10. Zamawiający planuje zakupić 3 szt. tego instrumentu muzycznego. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem instrumentu muzycznego Trąbka Yamaha 8335 RC lub instrument równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.1 do SWZ w zakresie zadania nr 11. Zamawiający planuje zakupić 3 szt. tego instrumentu muzycznego. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 34146,34 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12 – zakup wraz z dostawą i wniesieniem zestawu instrumentów perkusyjnych lub zestaw równoważny spełniający kryteria określone w załączniku nr 3.2 do SWZ w zakresie zadania nr 12. Zamawiający planuje zakupić 1 kpl. tego zestawu. Parametry instrumentów muzycznych dla zadania od nr 1 do nr 11 oddzielnie opisane zostały w załączniku nr 3.1 do SWZ, a dla zadania nr 12 w załączniku nr 3.2 do SWZ i stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Niespełnienie wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę dostarczanego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, z zastrzeżeniem jak niżej. Zamawiający wyraża zgodę na zmianę dostarczonego produktu na inny niż ten, który został zaoferowany w formularzu ofertowym w przypadkach wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowany asortyment zostały wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego asortymentu pod warunkiem, iż jego parametry techniczne nie są gorsze niż produktu zaoferowanego, a cena jednostkowa nie jest wyższa od zaoferowanej w formularzu ofertowym. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawca musi dostarczyć instrument w celu przeprowadzenia testu i uzyskać zgodę Zamawiającego na zmianę oferowanego instrumentu. Zamawiającemu przysługuje prawo nie wyrażenia zgody na zmianę zaoferowanego instrumentu. W zaistniałym przypadku Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia zaoferowanego instrumentu zgodnych z treścią oferty. Zamawiający zgodę lub jej brak przekaże w formie pisemnej Wykonawcy. Cena ofertowa winna obejmować zakup, dostawę i wniesienie instrumentu do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do pomieszczenia KWP Katowice ulica Koszarowa 17 budynek nr 10. Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, niepowystawowy, nieregenerowany, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2024r z poświadczeniem daty produkcji wystawionej przez producenta dostarczony przez wykonawcę w dniu odbioru instrumentu, oraz spełniał wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1-3.2 do SWZ. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu muzycznego w załączniku nr 1 do SWZ. Brak wpisania producenta, symbolu lub innych dodatkowych danych umożliwiających jednoznaczną identyfikację oferowanego instrumentu w formularzu ofertowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia. Zamawiający wymaga, aby całe instrumentarium wykazane w formularzu ofertowym było objęte co najmniej 24 miesięczną gwarancją liczoną od dnia dostawy nie dłuższą niż 36 miesięcy. Termin ważności liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron protokołu odbioru, który stanowi załącznik nr 3 do umowy. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z sekcją VIII ust. 2 SWZ w postaci próbek do testowania z wyłączeniem instrumentów perkusyjnych (zadanie nr 12), a w przypadku zaoferowania instrumentów równoważnych również wykazu instrumentów równoważnych w kontekście jego funkcji oraz parametrów technicznych, gdzie produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego parametry i funkcjonalności, pojęcie równoważności nie oznacza tożsamości produktów. Serwis gwarancyjny instrumentów muzycznych odbywa się na koszt wykonawcy zgodnie z dokumentami gwarancyjnymi producenta, w tym transport, załadunek i rozładunek. Zamawiający dopuszcza podwykonawców w zakresie serwisu gwarancyjnego. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy) o ile są już znani. Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych umowy (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający w trybie art. 310 ustawy może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37310000-4 - Instrumenty muzyczne

4.5.5.) Wartość części: 51483,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały unieważnione. Na zadanie nr 1 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Tak

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36287,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36287,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36287,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091542983

7.3.3) Ulica: Ks. Hugona Kołłątaja 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36287,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091542983

7.3.3) Ulica: Ks. Hugona Kołłątaja 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały unieważnione. Na zadanie nr 4 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11102,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11102,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11102,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMUZ J.P. GACKA SJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276607194

7.3.3) Ulica: Alfonsa Górnika 9A

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-133

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11102,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały unieważnione. Na zadanie nr 6 złożono jedną ofertę, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salon i Serwis Instrumentów Dętych Piotr Śmietana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272691909

7.3.3) Ulica: Zacisze 2/3

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-025

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Salon i Serwis Instrumentów Dętych Piotr Śmietana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272691909

7.3.3) Ulica: Zacisze 2/3

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-025

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091542983

7.3.3) Ulica: Ks. Hugona Kołłątaja 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46863,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46863,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46863,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091542983

7.3.3) Ulica: Ks. Hugona Kołłątaja 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46863,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46863,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46863,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46863,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZM CONCEPT Zbigniew Zygmunt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 091542983

7.3.3) Ulica: Ks. Hugona Kołłątaja 1/2

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-080

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46863,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GAMUZ J.P. GACKA SJ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276607194

7.3.3) Ulica: Alfonsa Górnika 9A

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-133

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.