Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00480108/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
- 2025/BZP 00490067/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-22
- 2025/BZP 00493443/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Urzędu Gminy Kamieniec w ramach projektu „Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Kamieniec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kamieniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1000 - lecia Państwa Polskiego 25
1.5.2.) Miejscowość: Kamieniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-061
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marcin@kamieniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamieniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kamieniec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem na potrzeby Urzędu Gminy Kamieniec w ramach projektu „Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Kamieniec”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08a5cc4e-c3ee-493d-b5b0-e39b6446844c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000225/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Kamieniec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Europejski na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23 w ramach projektu “Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Kamieniec”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1Wymiana infrastruktury dla sieci Urzędu Gminy w Kamieńcu wraz instalacją, konfiguracją i uruchomieniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ (dla części 1 zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 353000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2Wdrożenie systemu zarządzania i zbierania logów w Urzędzie Gminy Kamieniec wraz z rozbudową bezpiecznej sieci Wi-Fi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1a (dla części 2 zamówienia) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 51150 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429147,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429147,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429147,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001694
7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429147,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60995,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60995,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60995,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMP S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220001694
7.3.3) Ulica: Jutrzenki 116
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60995,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI KAMIENIEC
więcej: przetargi KAMIENIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PODNIESIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ŚWIERCZÓW POPRZEZ INWESTYCJE SPRZĘTOWE ORAZ SZKOLENIA PRACOWNIKÓW" (II POSTĘPOWANIE DLA CZEŚCI I i CZĘŚCI II)
- Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych oraz monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz oprogramowania biurowego.
- Dostawa i wdrożenie systemu bezpiecznego dostępu do Internetu klasy SASE w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych
- Dostawa (odnowienie) subskrypcji oprogramowania CyberArk wraz ze wsparciem technicznym producenta lub rozwiązania równoważnego
- Zakup oprogramowania i systemów wraz z ich wdrożeniem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Zwiększenie bezpieczeństwa infrastruktury systemu informatycznego Urzędu Miasta Ustroń
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Gminy Stalowa Wola."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





