Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00473494/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w budynku jednostki ratowniczo-gaśniczej w Ciechocinku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Aleksandrowie Kujawskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Halinowo 2a
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 477513010
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandrow@kujawy.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kppsp-aleksandrow-kujawski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/straz_aleksandrow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej w budynku jednostki ratowniczo-gaśniczej w Ciechocinku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbac786e-4f5b-482a-9f6a-fe0e983b92e6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00141108/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wymiana stolarki okiennej w budynku jednostki ratowniczo-gaśniczej w Ciechocinku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473494
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą stolarki otworowej (okiennej) w obiekcie jednostki ratowniczo-gaśniczej w Ciechocinku polegające m.in. na:
• demontażu istniejącej stolarki okiennej,
• dostawie i montażu nowej stolarki otworowej zgodnej z WT,
• montażu parapetów wewnętrznych i zewnętrznych,
• wykonaniu obróbek wewnętrznych i zewnętrznych,
• uszczelnieniu połączeń stolarki z murem zgodnie z zasadą „ciepłego montażu”,
• uporządkowaniu terenu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112998,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157464,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112998,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRK Spółka Cywilna Rafał Gierszewski, Izabela Gierszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421790392
7.3.3) Ulica: Chełmińska 52
7.3.4) Miejscowość: Udorpie
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wymiana stolarki okiennej. F.H.U DR-Okna, Dawid Rutkowski
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRK WINDOWS SPÓŁKA CYWILNA RAFAŁ GIERSZEWSKI IZABELA GIERSZEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
BRK WINDOWS SPÓŁKA CYWILNA RAFAŁ GIERSZEWSKI IZABELA GIERSZEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112998,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-18INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA KUJAWSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja hali sportowej oraz zaplecza sanitarno-szatniowego w Radzymińskim Ośrodku Kultury i Sportu: Część 1. Remont podłogi sportowej Część 2. Remont zaplecza sanitarno-szatniowego
- Przebudowa pomieszczeń Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w związku z realizacją ustawy o Krajowej Sieci Kardiologicznej w ramach naboru KPOD.07.02-IP.10-002/25
- Modernizacja dachu i elewacji budynku WOMP w Kielcach - postępowanie powtórzone II
- Prace adaptacyjne - Remont sali w OWP w Szropach, remont i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami toalet
- Budowa mieszkań komunalnych dla osób poszkodowanych przez powódź
- Modernizacja lokalu Straży Miejskiej w Głuchołazach-uszkodzonego podczas powodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





