Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00528872/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach zad. pn.:„Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej”: “Dostawa motopompy do wody czystej(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT STRZELECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412651
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jordanowska 2
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774401755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12111211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu specjalistycznego w ramach zad. pn.:„Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej”: “Dostawa motopompy do wody czystej(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee8a646d-0c9b-45b9-a160-968fdcb13f73
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039328/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostwa sprzetu specjalistycznego w ramach zadania pn.: "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadń Obrony Ludności i Obrony Cywilnej" z podziałem na 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00528872
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.34.2025.IG/KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 93495,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa specjalistycznego sprzętu w ramach zadania pn.: „Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej”.
Źródło finansowania zamówienia: Dotacja celowa z budżetu Państwa na realizację Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
Przedmiot zamówienia:
“Dostawa motopompy do wody czystej oraz pomp zanurzeniowych”
1) motopompa do wody czystej 1 szt.,
2) pompy zanurzeniowe – 5 szt.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku Nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144213-4 - Motopompy
43134100-2 - Pompy zanurzeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu została złożona następująca oferta:TRONUS POLSKA
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Ordona 2A
01-237 Warszawa
kwota oferty (brutto): 1 077 696,48 zł
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 115 000,00 zł brutto. Kwota oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty. Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1077696,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1077696,48 PLN
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektu Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich w 2026 r.
- Świadczenie usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Strzelcach Opolskich w 2026 r.
- Remont budynku wiel. mieszkalno-usługowego wraz z ociepleniem, remontem dachu, zmianą kol. oraz zmianą sposobu ogrzewania, znajdującego się w miejscowości Strzelce Op. przy ul. Powstańców Śl. 20
- "Bieżące utrzymanie dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w 2026 roku wraz z usuwaniem awarii i pogotowiem awaryjnym" z podziałem na część I i II.
- Utworzenie rodzinnego domu dziecka - remont elewacji budynku i garażu - etap 2
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "PODNIESIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA W GMINIE ŚWIERCZÓW POPRZEZ INWESTYCJE SPRZĘTOWE ORAZ SZKOLENIA PRACOWNIKÓW" (II POSTĘPOWANIE DLA CZEŚCI I i CZĘŚCI II)
- Zakup i dostawa wyposażenia magazynowego oraz sprzętu ratowniczego i ochronnego na potrzeby OLiOC na terenie gminy Stare Babice
- Zakup sprzętu niezbędnego do realizacji zadań na rzecz ochrony ludności ...-zakup i dostawa urządzeń elektrycznych i spalinowych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy, GOPS i GK w Celestynowie, z podziałem na części.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania oraz szkolenie pracowników Urzędu Miejskiego w Szepietowie w projekcie pn. "Zwiększenie bezpieczeństwa cyfrowego w Gminie Szepietowo".
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych dla Kuratorium Oświaty w Katowicach
więcej: Motopompy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





