Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół im. K. Makuszyńskiego w Małaszewiczach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM.KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W MAŁASZEWICZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060084243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wiejska 7A
1.5.2.) Miejscowość: Małaszewicze
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-540
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 503044412
1.5.8.) Numer faksu: 933751406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@malaszewicze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malaszewicze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i dowóz posiłków do Zespołu Szkół im. K. Makuszyńskiego w Małaszewiczach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97c926e5-f093-4b02-a18d-9e296d352d92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568518
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-97c926e5-f093-4b02-a18d-9e296d352d923.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Katarzyna Krawczyk, tel. 503 044 412 email: sekretariat@malaszewicze.pl
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-zamówienia określa Regulamin Platformy e-zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.W postęp. o udzielenie zamów. komun. między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za przy użyciu Platformy e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/.
2.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Katarzyna Krawczyk, tel. 503 044 412 email: sekretariat@malaszewicze.pl
4.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postęp. o udzielenie zamów. publicz., musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-zamówienia. Szczegół. informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-zamówienia określa Regulamin Platformy e-zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5.Przeglądanie i pobieranie publicz. treści dokumentacji postęp. nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania do Platformy e-zamówienia.
6.Sposób sporządzania dokumentów elektron. lub dokumentów elektron. będących kopią elektron. zapisaną w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań techn. dla dokumentów elektron. oraz środków komunikacji elektron. w postęp. o udzielenie zamówienia publiczn. lub konkursie.
7.Dokumenty elektron., o których mowa w § 2 ust. 1 rozp., o którym mowa w rozdz. 7 SWZ, sporządza się w postaci elektron., w formatach danych określonych w przepisach rozp. Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla systemów teleinformat., z uwzgl. rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 68 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zam. publicz. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320, z późn. zm.), ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8.Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozp., o których mowa w rozdz. 6 i 7 SWZ, przekazywane w postęp. sporządza się w postaci elektron.:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozp. Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektron. (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
9.Jeżeli dokumenty elektron., przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektron., zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębior. w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233, z późn. zm.) Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
10.Komunikacja w postęp., z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postęp., odbywa się drogą elektron. za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
11.Możliwość korzystania w postęp. z „Formularzy do komunikacji” w pełnym
zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: ZS.262.2.2025.KK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenia gotowych posiłków (catering) dla uczniów i dzieci uczęszczających do Zespołu Szkół im. K. Makuszyńskiego w Małaszewiczach.
Usługa cateringowa będzie obejmować:
- przygotowanie i dostawę gotowego posiłku dla ok. 151 uczniów (7-15 lat) uczęszczających do szkoły podstawowej oraz dla ok. 50 dzieci uczęszczających do przedszkola (3-6 lat) – jednodaniowy obiad (drugie danie).
Określenie przedmiotu zamówienia
Kod i Nazwa CPV:
55520000-1 Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 Usługi dowożenia posiłków
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA/OCZEKIWANIA OD WYKONAWCY:
1. Posiłki powinny być dostarczane w pojemnikach jednorazowych lub termosach, na które Wykonawca posiada odpowiednie atesty i certyfikaty.
2. Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem, gwarantując utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
3. Transport posiłków powinien odbywać się samochodem przystosowanym do przewozu żywności, na który Wykonawca posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające dostosowanie pojazdu.
4. Liczba posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci i uczniów, zgłoszonych na podstawie „KARTY ZGŁOSZENIA – ZAMÓWIENIE POSIŁKÓW NA ROK 2026”. Przewiduje się możliwość zmniejszenia zamówionej ilości posiłków na dzień przed dostawą, co jest podyktowane zmniejszoną liczbą dzieci w szkole/przedszkolu w danym dniu (zwolnienia lekarskie, inna podobna nieobecność). W związku z nieprzewidzianym wzrostem lub spadkiem liczby dzieci korzystających z posiłków w trakcie trwania roku szkolnego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych posiłków, w stosunku do ilości określonych w umowie.
- Okoliczność taka nie może być powodem wypowiedzenia umowy oraz stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw.
- O liczbie obiadów Wykonawca będzie informowany PRZEZ RODZICA do godz. 19.30 dnia poprzedzającego nieobecność dziecka w szkole poprzez wysłanie SMS-a na numer wskazany przez Wykonawcę lub zgłoszenie poprzez stronę internetową wskazaną przez Wykonawcę lub maila wskazanego przez Wykonawcę.
5. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych obiadów
do 50%.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dla każdej części zamówienia Zamawiający stosuje identyczne kryteria oceny oferty.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena 60 %
2. Miejsce wytwarzania/ przy-
gotowania posiłków 40 %
Razem: 100 %
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej.
CENA – 60%
Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:
A= (CN/CB)*60
A – liczba punktów
CN- cena oferty najniższej
CB – cena ofert badanej
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Miejsce wytwarzania/ przygotowania posiłków – 40%
Liczba punktów uzyskanych przez badaną ofertę w ramach kryterium miejsca przygotowania posiłków zostanie obliczona wg następującego schematu:
nie dalej niż:
1) do 20 km od siedziby Zamawiającego - 40 punktów,
2) od 20 do 30 km od siedziby Zamawiającego - 30 punktów,
3) od 30 do 40 km od siedziby Zamawiającego - 20 punktów,
4) powyżej 40 km od siedziby Zamawiającego - 0 punktów.
Zamawiającemu zależy, aby dostarczane posiłki były świeże i docierały do dzieci jak najszybciej po ugotowaniu oraz na ograniczeniu ryzyka wychłodzenia czy też niedostarczenia posiłków z uwagi na warunki pogodowe i drogowe. Z tego względu przyjął kryterium „Miejsce przygotowywania posiłków”.
Punkty zostaną przyznane na podstawie oświadczenia złożonego w Formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ
Nie wypełnienie tej informacji skutkować będzie przyznaniem 0 punktów w tym kryterium. Zamawiający informuje, że informacja ta nie podlega uzupełnieniu.
Obliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematyczną zasadą zaokrąglania.
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium „Miejsce przygotowywania posiłków”.
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów miejsce przygotowywania posiłków (maks. 40)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
a) Wykonawca spełnia wymagania higieniczno – sanitarne dla zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze w zakresie dostarczania potraw odbiorcom zewnętrznym;
3) uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
a) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie w zakresie przygotowania i dowóz posiłków do placówki oświatowej;
b) Wykonawca posiada minimum 1 środek transportu (samochód) przeznaczony do przewozu przygotowanych posiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami o dopuszczeniu pojazdu do przewozu żywności.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania podmiotowych środków dowodowych w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie przewiduje obowiązku składania podmiotowych środków dowodowych w trybie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8 ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.
c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale 8 ust. 8 SWZ.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 2 do SWZ - w § 15 - Projekt umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-10 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-10 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-08
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Oferta musi zawierać nast. oświadczenia i dokumenty:1) Formularz ofert. – stanow. Załącznik nr 1 do SWZ. Wykon. ma obowiązek złożyć ofertę (formularz oferty) na druku Zamaw., gdyż formularz ofertowy generowany przez Platformę e-Zamówienia nie zawiera wszystkich wymaganych przez Zamaw. zgód i oświadczeń Wykon. Brak złożenia oferty zgodnej z drukiem Zamaw. będzie skutkował odrzuceniem oferty.
2) Ośw., o których mowa w rozdziale 8 ust. 1 SWZ;
3) Ośw., o którym mowa w rozdziale 8 ust. 7 SWZ (jeżeli dotyczy),
4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w rozdziale 9 ust. 4 SWZ (jeżeli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonaw. lub podmiotu udostępniającego zasoby:
a) Zamaw. w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonaw. lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub inform. z KRS, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działaln. Gosp.lub innego właśc. rejestru;
b) Wykon. lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamaw. może je uzyskać za pomocą bezpł. i ogólnodostęp. baz danych, o ile Wykon. wskazał dane umożliw. dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu Wykonaw. lub podmiotu udostępn. zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. a), Zamaw. żąda od Wykonaw. lub podmiotu udostęp. zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocn. lub innego dokum. potwierdz. umocowanie do reprezentowania Wykonaw.
6) Pełnomocnictwo do reprezent. Wykon. wspólnie ubiegających się o udzielenie zamów. w postęp. o udzielenie zamów. albo do reprezentowania ich w postęp. i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczn. (jeżeli dotyczy).
2. Pełnomocn., o którym mowa w ust. 4 lit. c) i pkt 6) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektron. lub w postaci elektron.opatrzonej podp. zaufanym lub podp. osobistym lub w formie elektron. kopii poświad. za zgodność notarialnie - w formatach danych określ. w przepisach wydanych na podst. art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działal. podmiotów real. zadania publiczn. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557, z późn. zm.), z zastrz. formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględn. rodz. przekaz. danych.
3. Wykon. w ofercie może zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsięb. w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2022 poz. 1233, z późn. zm.). Zamaw. nie ujawni informacji stanow. tajemnicę przedsięb. w roz. przep. o zwalcz.nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykon., nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone infor. stanow. tajemnicę przedsięb..
Wykon. w szczegól.nie może zastrzec w ofercie infor.:
1) odczytywanych podczas otwarcia ofert,
2) które są jawne na mocy odrębnych przepisów,
3) ceny jednostk. stanow. podst. wyliczenia ceny oferty.
4. Wszelkie inform. stanow. tajemnicę przedsięb. w rozum. ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalcz. nieuczciwej konkurencji (Dz. U. 2022 poz. 1233, z późn. zm.), które Wykon. zastrzeże jako tajemnicę przedsięb., powinny zostać złożone w odpow. wydziel. i ozn. pliku.
5. Śr. ochr. pr. przysł. Wykon., jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamów. oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku narusz. przez Zamaw. przepisów Pzp.
6. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamaw., podjętą w postęp. o udz. zamów., w tym na projektowane post. umowy;
2) zaniechanie czynności w postep. o udziel. zamów., do której Zamaw. był obow. na podst. ustawy.
Zamaw. wymaga, aby zamów. zostało wykonane:
1) Od 02.01.2026 r. do 26.06.2026 r. w dn. nauki przedsz., w okr. dyż. wakac. od 03.08.2026 do 28.08.2026 oraz od 01.09.2026 do 31.12.2026 w dn. nauki przedsz.
2) Od 07.01.2026 do 25.06.2026 w dn. nauki szkol. oraz od 02.09.2026 do 22.12.2026 w dn. nauki szkol.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup posiłków (catering) dla żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej w Busku-Zdroju"
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora w 2026 r.
- Usługa cateringowa: Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Olkuszu w okresie od stycznia do czerwca 2026 roku.
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGU - PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA WYŻYWIENIA DLA DZIECI W WIEKU 3-6 LAT W OKRESIE OD 2 STYCZNIA 2026 DO 31 GRUDNIA 2026
- Przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Kobylanach.
- "Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2026"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





