Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowywanie i wydawanie gorących dwudaniowych posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Tomyślu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ,NOWY TOMYŚL
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004776795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 61 442 69 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opsnt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsnt.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowywanie i wydawanie gorących dwudaniowych posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Tomyślu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6292d575-6b32-4d76-bfd4-1789d7f04a28
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568109
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://paltformazakupowa.pl/transakcja/12270613.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://paltformazakupowa.pl/transakcja/1227061
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://paltformazakupowa.pl/strona/instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Tomyślu
2. Kontakt do inspektora ochrony danych : 614426970,e-mail: iod@opsnt.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Usługę – Przygotowanie i wydawanie gorących dwudaniowych posiłków dla klientów OPS Nowy Tomyśl, nr postępowania OPS.ZP.271.17.2025 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji art. 275 pkt. 1 w związku z art. 359 pkt.2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024 r., poz. 1320 z późn. zm.)
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 PZP.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba ze przepisy szczególne stanowią inaczej.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Panią/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8. Posiada Pani/Pan prawo do:
1) dostępu do treści swoich danych osobowych, zgodnie z art. 15 RODO;
2) sprostowania Pani/Pana danych osobowych, zgodnie z art. 16 RODO*;
3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z uwzględnieniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza obowiązujące przepisy RODO,
5) kontaktowania się z Inspektorem ochrony danych we wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO; kontakt telefoniczny pod 614426970, kontakt listowny na adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Marszałka Piłsudskiego 8, kontakt e-mail: iod@opsnt.pl.
9. Nie przysługuje Pani/Panu prawo:
1) do usunięcia danych osobowych - w związku z art. 17 ust.3 lit. b, d lub e RODO;
2) do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 21 RODO, ponieważ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPS.ZP.271.17.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydawanie gorącego dwudaniowego posiłku w lokalu Wykonawcy który musi się znajdować w granicach administracyjnych miasta Nowy Tomyśl, dla szacunkowej liczby 33 klientów zamawiającego. W okresie realizacji zamówienia szacunkowa liczba posiłków wynosi 8297.
Szacunkowa liczba posiłków ma charakter orientacyjny, a Zamawiający może być obciążony jedynie za faktycznie wydane klientom posiłki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono szczegółowo w rozdziale XXII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają decyzję właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że Wykonawca spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia w zakresie obiektu kuchni, w której będzie wykonywana usługa. (Aktualny wpis do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej o których mowa w art. 61-67 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia wyżej wymieniony warunek, jeżeli Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że
a) wykonał w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto polegającej na przygotowaniu i dostawie wyżywienia zbiorowego przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy.
b) Posiada prawo do dysponowania lokalem (punktem żywieniowym), w którym przygotowywane będą posiłki wyposażonym w sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia na czas nie krótszy niż czas trwania zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualna decyzja/decyzje właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej potwierdzającą, że Wykonawca spełnia wymagania higieniczne i zdrowotne konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia w zakresie obiektu kuchni w którym będzie wykonywana usługa. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
2. Wykaz usług, które wykonał Wykonawca w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 70 000, 00 zł brutto polegającej na przygotowaniu i dostawie wyżywienia zbiorowego przez nieprzerwany okres co najmniej 6 miesięcy z załączeniem dowodów określających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
3. Wykaz narzędzi –wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 Ustawy PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków.
2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP o braku przynależności do grupy kapitałowej – w rozumieniu Ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami informacyjnymi potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga aby Wykonawca przedłożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikami nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziały w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe wskazane powyżej w punkcie XII.1.1 SWZ2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnienie udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolności podmiotów trzecich, przedstawia oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
4. Odrębne oświadczenie składają podwykonawcy, których Wykonawca wskazuje w części powierzonego zamówienia oraz firmy podwykonawców jeżeli są znane.
5. Pełnomocnictwo – gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowienie pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
6. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa w sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierały tajemnice przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega że nie mogą być one udostępniane oraz wykazuje, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Oferta, oświadczenia i inne dokumenty składa się w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Powyższe nie dotyczy sytuacji, w której upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wynika z dołączonej do oferty umowy regulującej współpracę Wykonawców bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.2. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy PZP, oraz w przypadkach, o których mowa w SWZ.
5. Zgodnie z art. 117 ustawy PZP warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 2 spełniony jest jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane, natomiast w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują roboty budowlane, usługi do realizacji których zdolności są wymagane. W przypadkach, o których mowa w niniejszym punkcie należy załączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określono szczegółowo w załączniku nr 5 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1227061
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-09
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TOMYŚLA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 2 im. Marii Skłodowskiej - Curie w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola z oddziałami integracyjnymi "Śmiałka Umiałka" w Glinnie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 1 " Misia Uszatka" w Nowym Tomyślu
- Przygotowywanie i wydawanie gorących dwudaniowych posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Tomyślu
- "Budowa ulic: Zbożowa, Zagrodowa, Rolna, Łanowa, Wiejska, Paprocka i Półwiejska w Nowym Tomyślu"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 "SŁONECZKO" w Nowym Tomyślu "
więcej: przetargi w Nowym Tomyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup posiłków (catering) dla żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej w Busku-Zdroju"
- Przygotowanie całodziennego wyżywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Zielonkach
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora w 2026 r.
- Przygotowywanie i wydawanie gorących dwudaniowych posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Tomyślu
- Usługa cateringowa: Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Olkuszu w okresie od stycznia do czerwca 2026 roku.
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGU - PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA WYŻYWIENIA DLA DZIECI W WIEKU 3-6 LAT W OKRESIE OD 2 STYCZNIA 2026 DO 31 GRUDNIA 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





