eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinOrganizacja i przeprowadzenie dwóch 4-dniowych wyjazdów warsztatowych z zakresu rozwoju osobistego w ramach projektu "KOMPAS KARIERY"



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie dwóch 4-dniowych wyjazdów warsztatowych z zakresu rozwoju osobistego w ramach projektu "KOMPAS KARIERY"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy

1.3.) Oddział zamawiającego: Lubelska WK OHP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007003467

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 14c

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-410

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lubelska.ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohplublin.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja i przeprowadzenie dwóch 4-dniowych wyjazdów warsztatowych z zakresu rozwoju osobistego w ramach projektu "KOMPAS KARIERY"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-771fed08-e16f-491b-a914-2c6457d22144

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00568075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Kompas Kariery

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-771fed08-e16f-491b-a914-2c6457d22144

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.p

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Korzystanie z Platformy e-
Zamówienia jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia tj. w przypadku awarii lub niedostępności, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą ePUAPu na
adres /LWKOHP03/SkrytkaESP (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). Wówczas we
wszelkiej korespondencji należy posługiwać się znakiem referencyjnym: LWK.ZPM.270.10.2025

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Ochotniczych Hufców Pracy w Lublinie; dane
adresowe: ul. 1 Maja 14c, 20-410 Lublin.
1.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email:
iod@lubelska.ohp.pl lub pisemnie na adres Administratora danych.
1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy.
1.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 18.1.3 tj. zgodnie z art. 78
ust. 1 ustawy, przez 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Po tym czasie z danych będziemy korzystać
przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy.
1.7. Stosownie do art. 22 RODO Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać decyzji, która opierać się będzie wyłącznie na
zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu.
1.8. Jeżeli LWK OHP uzna to za konieczne, ma prawo żądać udokumentowania przekazanych informacji, jak również weryfikować
je w oparciu o informacje ze źródeł otwartych.
1.9. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy, instytucje lub podmioty upoważnione z mocy obowiązujących
przepisów prawa.
1.10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
1.11. Posiada Pani/Pan 1.11.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
1.11.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*, na podstawie art. 18 RODO prawo
żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków**, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO,
1.11.3. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
1.12. nie przysługuje Pani/Panu:
1.12.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
1.12.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.12.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: LWK.ZPM.270.10.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 655500,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie dwóch 4-dniowych wyjazdów warsztatowych z zakresu
rozwoju osobistego wraz z: transportem, zakwaterowaniem, wyżywieniem, oraz przeprowadzeniem warsztatów dla 15
dziesięcioosobowych grup wraz z opiekunami, łącznie dla 180 osób (150 uczestników projektu „Kompas Kariery” + 30
opiekunów). Projekt realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Programu Regionalnego Fundusze
Europejskie dla Lubelskiego, Oś priorytetowa IX Zaspokajanie potrzeb rynku pracy, Działanie FELU.09.08 Aktywizacja
zawodowa – projekty OHP

4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najniższa oferowana cena otrzyma maksymalną liczbę punktów (80 pkt). Pozostałe oferty będą
oceniane według wzoru:
(Cena najniższa / Cena badana) × 80 pkt
Klauzule społeczne- Ocena w tym kryterium będzie dokonana w sposób następujący:
• wykonawca, który zobowiąże się do zatrudnienia co najmniej 1 osoby z ww. grup – 20 pkt,
• wykonawca, który nie przewidzi zatrudnienia takich osób – 0 pk

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: klauzule społeczne

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1. Wykonawca winien posiadać wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy
właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące kwalifikacji
zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na
odpowiednim poziomie jakości:
Wykonawca zapewni przynajmniej 1 trenera/trenerkę na 1 grupę 10 osobową, spełniającego następujące warunki:
a) posiada wykształcenie wyższe kierunkowe z psychologii i/albo pedagogiki i/albo pedagogiki specjalnej, albo
wykształcenie wyższe oraz ukończenie szkolenia albo kursu albo studiów podyplomowych z zakresu Treningu Umiejętności
Społecznych,
b) przeprowadził/a min. 4 warsztaty z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych i/albo warsztaty z zakresu rozwoju
osobistego w przeciągu ostatnich 3 lat, po minimum 16 godzin dydaktycznych każdy
c) posiada aktualne (nie starsze niż 6 miesięcy) zaświadczenie dla osób fizycznych o niekaralności z Krajowego Rejestru
Karnego*
d) posiada aktualną (wydaną z datą od dnia ogłoszenia wyników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do
dnia podpisania umowy) informację o tym, że nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle seksualnym zgodnie z
art. 21 Ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością̨ na tle seksualnym i ochronie
małoletnich (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1304 ze zm.) z dostępem ograniczonym (w formie wypisu) www.rps.ms.gov.pl:

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2).
2. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5.4. - w przypadku wystąpienia stosownych okoliczności.
3. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 3).
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego
zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 4).
2. Wykaz innych dokumentów i oświadczeń.
2.1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca
w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2.2. Oświadczenie Wykonawcy, że osoba/osoby, która będzie realizować przedmiot zamówienia, spełnia warunki udziału w
postępowaniu zgodnie z pkt 22 Opisu przedmiotu zamówienia – stanowiący zał. nr 7 do SWZ
2.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy
działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów,
2.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z
dokumentów,
2.5. Dokumenty wymienione w pkt.2.1. oraz 2.3. osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach
określonych w art. 118 ustawy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2).
2. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5.4. - w przypadku wystąpienia stosownych okoliczności.
3. Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (wg załącznika nr 3).
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia
lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę
z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy
wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego
zasoby,
potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w
zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 4).
2. Wykaz innych dokumentów i oświadczeń.
2.1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego
właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca
w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
2.2. Oświadczenie Wykonawcy, że osoba/osoby, która będzie realizować przedmiot zamówienia, spełnia warunki udziału w
postępowaniu zgodnie z pkt 22 Opisu przedmiotu zamówienia – stanowiący zał. nr 7 do SWZ
2.3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy
działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów,
2.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z
dokumentów,
2.5. Dokumenty wymienione w pkt.2.1. oraz 2.3. osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach
określonych w art. 118 ustawy

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od wezwania aktualnych na dzień złożenia wymaganych
podmiotowych środków dowodowych tj:
Wykonawca zobowiązany jest złożyć aktualne zaświadczenie dla osób fizycznych o niekaralności z Krajowego Rejestru
Karnego tj. sporządzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
Wykaz Osób składany na potwierdzenie spełniania warunku - stanowiący załącznik nr 8

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie wymagane w SWZ w pkt 7.1.1.1. oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane w pkt 7.1.1.2. (o ile
zachodzi taka okoliczność) winien złożyć każdy wykonawca. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu.
7.1.4.1. Oświadczenie wymagane w 7.1.1.3. oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane w pkt 7.1.1.4. winny być
złożone wspólnie przez wykonawców.
7.1.4.2. Dokumenty wymagane w pkt 7.1.2.1. winien złożyć każdy wykonawca.
7.1.5. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie wymagane w pkt 7.1.1.5. winno potwierdzać
brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną
w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony wyłączają możliwość dokonywania istotnych zmian umowy, o których mowa
w art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem zmian wprowadzanych na podstawie art. 455 ust. 1 i
ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian w umowie:
1) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku:
a) wystąpienia sytuacji epidemiologicznej/pandemicznej uniemożliwiającej realizację przedmiotu umowy. Termin realizacji
umowy zostanie zmieniony odpowiednio do czasu trwania okoliczności uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w
terminach w niej wskazanych, oraz o czas nie zbędny do usunięcia skutków zaistniałych okoliczności, uniemożliwiających
powrót do realizacji zamówienia.
b) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron tj. braku możliwości uczestnictwa w usłudze uczestników z
przyczyn zdrowotnych i / lub losowych. Termin realizacji umowy zostanie zmieniony o czas wystąpienia okoliczności
uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy w terminach w niej wskazanych oraz o czas nie zbędny do usunięcia
skutków zaistniałych okoliczności, uniemożliwiających powrót do realizacji zamówienia.
2) zmiana sposobu wykonania umowy. Zmianie może ulec tryb realizacji usługi, jeżeli wystąpią okoliczności, o których
mowa w § 12 ust. 1 pkt. 2 i 3.
W przypadku zaistnienia ograniczeń w możliwości realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z opisem przedmiotu
zamówienia, Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym może zmienić sposób realizacji przedmiotu umowy,
przeprowadzając z zakresu wsparcia umiejętności cyfrowych prowadzących do uzyskania dodatkowych kompetencji w
sposób zdalny za pośrednictwem komunikacji elektronicznej,
3) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie
publicznym wraz z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy; zmniejszenie zakresu
przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
odpowiednio do wartości zmniejszonego zakresu zamówienia nie więcej niż 10% wartości umowy/ zakresu
4) Zmiana osoby wskazanej w § 1 ust. 4, w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy ww. osoba nie może
uczestniczyć w realizacji zamówienia. Zmiana nastąpi na pisemny wniosek Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. Niniejszej
zmiany można dokonać pod warunkiem, iż nowa zaproponowana przez Wykonawcę osoba posiada tożsame kwalifikacje
zawodowe i doświadczenie zawodowe co osoba wskazana w § 1 ust. 4 oraz złoży aktualne zaświadczenie dla osób
fizycznych o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego sporządzonego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu
pod rygorem nieważności

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.