Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00520063/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO ZIELONEJ GÓRZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970703845
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowa 4B
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-339
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 684765370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgora@wordy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgora.wordy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab2ab8fe-7aa3-40bc-bf87-c2d1dbfab99d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa Wojewódzka osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Organizowanie i przeprowadzanie egzaminów państwowych sprawdzających kwalifikacje kandydatów na kierowców i kierowców , prowadzenie kursów i szkoleń, wykonywanie innych zadań z zakresu BRD.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Zielonej Górze ul. Nowa 4b i ul. Olbrychta 10 oraz w Tomaszowie ul. Leśna 202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab2ab8fe-7aa3-40bc-bf87-c2d1dbfab99d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567363
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00356705/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dozór obiektów WORD w Zielonej Górze przy ul. Nowej 4B i Olbrychta 10 i w Tomaszowie przy ul. Leśnej 20.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00520063
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSA.25.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 349811 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Dozór i monitorowanie obiektów WORD w Zielonej Górzea) Obiekty:
• biurowiec, garaże i teren przyległy przy ul. Nowej 4b w Zielonej Górze,
• biurowiec i teren przyległy przy ul. Olbrychta 10 w Zielonej Górze.
b) Usługi:
• ochrona fizyczna przez jednego pracownika Wykonawcy w zakresie w/w przez 5 dni w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę oraz dwa razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę,
UWAGA:
W ofercie Wykonawcy należy dodatkowo uwzględnić całodobową ochronę w dni świąteczne i wskazane przez dyrektora WORD dni wolne od pracy występujące w dniach:
- 1, stycznia 2026r.,
- 6 stycznia 2026r.,
- 6 kwietnia 2026r.,
- 1 maja 2026r.,
- 4 czerwca 2026r.,
- 11 listopada 2026r.,
c) Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę:
• Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra ul. Nowa 4b oraz ul. Olbrychta 10 w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r. przez jednego pracownika Wykonawcy 5 razy w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę w godz. 15.00 - 7.00 (od poniedziałku do piątku), oraz 2 razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę (sobota, niedziela).
• stały monitoring sygnałów alarmowych i napadowych w centrum operacyjnym,
• wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte przez centrum operacyjne sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 10 minut,
• dostosowanie dwóch istniejących niezależnych systemów alarmowych SATEL do bezprzewodowego podłączenia z centrum operacyjnym,
• kontrolne potwierdzania aktywnego dozorowania ( 1 raz na 2 godziny) poprzez odbijanie sygnalizatorów umieszczonych w punktach kontrolnych na garażu samochodów ciężarowych, osobowych i na budynku B przy ul. Olbrychta 10.
UWAGA:
Dokumentacja istniejącego systemu alarmowego do wglądu w siedzibie firmy.
• przeszkolenie stanowiskowe nowych pracowników do dnia 30.12.2025r.,
• prowadzenie dokumentacji dozorowej.
d) Dane ogólne obiektów WORD w Zielonej Górze.
• Powierzchnia dozorowana - około 27000m2
• Ilość obiektów dozorowanych – 4 szt. (dwa biurowce, dwa garaże)
• Obiekty są ogrodzone oraz zamykane dwoma bramami.
• Biurowiec główny przy ul. Nowej 4b, biurowiec przy ul. Olbrychta 10 oraz garaże i place manewrowe są monitorowane.
• Zamawiający nieodpłatnie udostępnia Wykonawcy w budynku przy ul. Nowej 4b pomieszczenie, niezbędne do przebywania w nim pracowników dozoru, z telefonem oraz podglądem monitoringu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 175609,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć nr 2. Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra w Tomaszowie k. Żagania2. Obiekty WORD Zielona Góra w Tomaszowie k. Żagania
a) Obiekty:
• Kontenery biurowe, garaże i tereny przyległe.
• Płyty poślizgowe szt.3, szarpak, dwie przeszkody suche oraz drogi manewrowe na terenie ODTJ w Tomaszowie.
• Ogrodzenie i oświetlenie w/w obiektów
b) Usługi: Dozór i monitorowanie obiektów WORD Zielona Góra w Tomaszowie przy ul. Leśnej 20 w okresie od 01.01.2026r. do 31.12.2026r. przez jednego pracownika Wykonawcy
• ochrona fizyczna przez jednego pracownika Wykonawcy w zakresie w/w przez 5 dni w tygodniu w wymiarze 16 godzin na dobę w godz. 15.00 -7.00 (od poniedziałku do piątku), oraz 2 razy w tygodniu w wymiarze 24 godziny na dobę (sobota, niedziela).
UWAGA:
W ofercie Wykonawcy należy dodatkowo uwzględnić całodobową ochronę w dni świąteczne i wskazane przez dyrektora WORD dni wolne od pracy występujące w dniach:
- 1, stycznia 2026r.,
- 6 stycznia 2026r.,
- 6 kwietnia 2026r.,
- 1 maja 2026r.,
- 4 czerwca 2026r.,
- 11 listopada 2026r.,
c) Zakres prac do wykonania przez Wykonawcę:
• stała całodobowa, 2 razy w tygodniu oraz 16 godzinna 5 razy w tygodniu, ochrona fizyczna obiektów realizowana przez jedną osobę (osoba ta musi być wyposażona w „napadówkę” podłączoną do centrum operacyjnego),
• montaż urządzenia przesyłającego sygnał do bazy monitorowania,
• kontrolne potwierdzania aktywnego dozorowania ( 1 raz na 2 godziny) poprzez odbijanie sygnalizatorów umieszczonych w punktach kontrolnych na garażu samochodów ciężarowych i dwóch sprężarkowniach,
• UWAGA:
• przeszkolenie stanowiskowe nowych pracowników do dnia 30.12.2025r.,
• zamontowanie systemu łączności telefonicznej komórkowej pomiędzy osobą dozorującą a centralą,
• stały monitoring sygnałów alarmowych i napadowych w centrum operacyjnym,
• wsparcie grupy szybkiego reagowania na przyjęte przez centrum operacyjne sygnały alarmowe i napadowe z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie 20 minut,
• zabezpieczenie majątku i mienia Zamawiającego na terenie posesji oraz wewnątrz obiektów i pomieszczeń,
• w przypadku wystąpienia awarii sieci energetycznej lub wodno-kanalizacyjnej powiadomić niezwłocznie odpowiednie służby oraz Zamawiającego,
• każdorazowe powiadamianie Zamawiającego o występujących zdarzeniach na obiekcie chronionym,
• prowadzenie dokumentacji dozorowej.
d) Dane ogólne obiektów WORD w Tomaszowie k. Żagania - ODTJ.
• Powierzchnia dozorowana - około 160.000 m2
• Ilość obiektów dozorowanych – 15 szt. (dwa hangary, trzy płyty poślizgowe z urządzeniami zraszającymi, instalacja wodna, ogrodzenie, oświetlenie, kontenery biurowe, dwa pomieszczenia na sprężarki, drogi dojazdowe oraz dwie przeszkody suche i szarpak).
• Obiekty są ogrodzone oraz zamykane dwoma bramami.
• Zamawiający nieodpłatnie udostępnia Wykonawcy pomieszczenie w kontenerze biurowym niezbędne do przebywania w nim pracowników dozoru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 174201,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195274,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333818,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195274,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAVEN J.M. Kruk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291805120
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-764
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 215251,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215251,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 215251,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA24 Piotrowscy Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291831809
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-764
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GRUPA24 PIOTROWSCY" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GRUPA24 PIOTROWSCY" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 175001,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2026-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami na działce nr 658/2 obręb 0022 przy ul. Magnackiej w Zielonej Górze
- WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEGLĄDU I KONTROLI URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
- WYKONANIE USŁUG ELEKTRYCZNYCH W OBIEKTACH UZ
- USŁUGA MONITORINGU SKŁADOWISKA ODPADÓW KOMUNALNYCH ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE
- Obsługa instruktorska do prowadzenia zajęć nauki i doskonalenia pływania
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i mienia Galerii Bielskiej BWA przy ul. 3 Maja 11 w Bielsku-Białej w 2026 roku
- Fizyczna ochrona Prokuratury Okręgowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej we Włocławku, Prokuratury Rejonowej w Radziejowie wraz z dozorem elektronicznym
- Usługa ochrony (dozoru)osób i minia "SOLPARK KLESZCZÓW" Sp. z o.o. przy ul. Sportowej 8 i przy ul. Sportowej 3 w Kleszczowie
- Całodobowa stała ochrona fizyczna osób i mienia w siedzibie oraz w budynku Archiwum Zakładowego OT KOWR w Opolu przy ul. 1 Maja 6, przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony
- EZ.271.235.2025 Postęp. o udziel. zamówienia publicznego na usługę społeczną ochrony obiektów, osób i mienia WWCOiT im. M. Kopernika w Łodzi o wartości do 750 000 EURO
- "Ochrona imprez masowych i niemasowych - meczów hokeja na lodzie, koszykówki, piłki nożnej drużyn Bytomskiego Sportu Polonii Bytom Sp. z o. o. w sezonie rozgrywkowym 2026"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





