Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki
w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym nr 3 w Bydgoszczy na rok 2026
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy nr 3
1.3.) Oddział zamawiającego: SOSW3
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200549
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 12
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-201
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3223471
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosw3@edu.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosw3.bydgoszcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki
w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym nr 3 w Bydgoszczy na rok 2026
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c6c1edb-fc90-480f-adab-8d2772a74f80
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00639609/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym nr 3 w Bydgoszczy na rok 2026
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej zwanym „RODO’ informuję, że:
1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 3
w Bydgoszczy
2) W sprawach związanych z ochroną swoich danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą e-mail: iod@um.bydgoszcz.pl, lub pisemnie na adres Zamawiającego.
3) odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,
4) Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
5) obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7) posiada Pani/ Pan:
- na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Izby Urzędu Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/ Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/ 679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej zwanym „RODO’ informuję, że:
1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 3
w Bydgoszczy
2) W sprawach związanych z ochroną swoich danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą e-mail: iod@um.bydgoszcz.pl, lub pisemnie na adres Zamawiającego.
3) odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP,
4) Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
5) obowiązek podania przez Panią/ Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/ Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
7) posiada Pani/ Pan:
- na podstawie art.15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/ Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/ Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO , ,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Izby Urzędu Danych Osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/ Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/ Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/ Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SOSW3.261.6.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 213000 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 9
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie
4.2.5.) Wartość części: 53600,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatki opłatki, itp.
3. Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
5. Na formularzu cenowym, Wykonawca podaje cenę brutto za wykonanie wyszczególnionych elementów
z zakresu przedmiotu zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi łączna suma cen jednostkowych, za wykonanie poszczególnych rodzajów czynności, którą należy podać na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1
w kwocie brutto.
7. W przypadku, gdy została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiający, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ofercie, o której mowa w ust. 6 Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybranie jego oferty będzie prowadziło do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętej obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
4) wskazania stawki podatku od towarów lub usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Wszystkie ceny brutto określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom oprócz sytuacji, o których mowa w rozdz. XXVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drób i jego przetwory
4.2.5.) Wartość części: 16000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15112000-6 - Drób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatki opłatki, itp.
3. Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
5. Na formularzu cenowym, Wykonawca podaje cenę brutto za wykonanie wyszczególnionych elementów
z zakresu przedmiotu zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi łączna suma cen jednostkowych, za wykonanie poszczególnych rodzajów czynności, którą należy podać na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1
w kwocie brutto.
7. W przypadku, gdy została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiający, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ofercie, o której mowa w ust. 6 Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybranie jego oferty będzie prowadziło do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętej obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
4) wskazania stawki podatku od towarów lub usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Wszystkie ceny brutto określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom oprócz sytuacji, o których mowa w rozdz. XXVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rożne produkty spożywcze
4.2.5.) Wartość części: 31050 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatki opłatki, itp.
3. Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
5. Na formularzu cenowym, Wykonawca podaje cenę brutto za wykonanie wyszczególnionych elementów
z zakresu przedmiotu zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi łączna suma cen jednostkowych, za wykonanie poszczególnych rodzajów czynności, którą należy podać na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1
w kwocie brutto.
7. W przypadku, gdy została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiający, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ofercie, o której mowa w ust. 6 Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybranie jego oferty będzie prowadziło do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętej obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
4) wskazania stawki podatku od towarów lub usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Wszystkie ceny brutto określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom oprócz sytuacji, o których mowa w rozdz. XXVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mięso i jego przetwory
4.2.5.) Wartość części: 41000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatki opłatki, itp.
3. Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
5. Na formularzu cenowym, Wykonawca podaje cenę brutto za wykonanie wyszczególnionych elementów
z zakresu przedmiotu zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi łączna suma cen jednostkowych, za wykonanie poszczególnych rodzajów czynności, którą należy podać na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1
w kwocie brutto.
7. W przypadku, gdy została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiający, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ofercie, o której mowa w ust. 6 Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybranie jego oferty będzie prowadziło do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętej obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
4) wskazania stawki podatku od towarów lub usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Wszystkie ceny brutto określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom oprócz sytuacji, o których mowa w rozdz. XXVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ryby
4.2.5.) Wartość części: 16400 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatki opłatki, itp.
3. Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
5. Na formularzu cenowym, Wykonawca podaje cenę brutto za wykonanie wyszczególnionych elementów
z zakresu przedmiotu zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi łączna suma cen jednostkowych, za wykonanie poszczególnych rodzajów czynności, którą należy podać na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1
w kwocie brutto.
7. W przypadku, gdy została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiający, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ofercie, o której mowa w ust. 6 Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybranie jego oferty będzie prowadziło do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętej obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
4) wskazania stawki podatku od towarów lub usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Wszystkie ceny brutto określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom oprócz sytuacji, o których mowa w rozdz. XXVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i Owoce
4.2.5.) Wartość części: 28000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatki opłatki, itp.
3. Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
5. Na formularzu cenowym, Wykonawca podaje cenę brutto za wykonanie wyszczególnionych elementów
z zakresu przedmiotu zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi łączna suma cen jednostkowych, za wykonanie poszczególnych rodzajów czynności, którą należy podać na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1
w kwocie brutto.
7. W przypadku, gdy została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiający, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ofercie, o której mowa w ust. 6 Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybranie jego oferty będzie prowadziło do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętej obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
4) wskazania stawki podatku od towarów lub usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Wszystkie ceny brutto określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom oprócz sytuacji, o których mowa w rozdz. XXVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieczywo i produkty cukiernicze
4.2.5.) Wartość części: 14000 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatki opłatki, itp.
3. Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
5. Na formularzu cenowym, Wykonawca podaje cenę brutto za wykonanie wyszczególnionych elementów
z zakresu przedmiotu zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi łączna suma cen jednostkowych, za wykonanie poszczególnych rodzajów czynności, którą należy podać na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1
w kwocie brutto.
7. W przypadku, gdy została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiający, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ofercie, o której mowa w ust. 6 Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybranie jego oferty będzie prowadziło do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętej obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
4) wskazania stawki podatku od towarów lub usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Wszystkie ceny brutto określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom oprócz sytuacji, o których mowa w rozdz. XXVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jaja
4.2.5.) Wartość części: 4500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatki opłatki, itp.
3. Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
5. Na formularzu cenowym, Wykonawca podaje cenę brutto za wykonanie wyszczególnionych elementów
z zakresu przedmiotu zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi łączna suma cen jednostkowych, za wykonanie poszczególnych rodzajów czynności, którą należy podać na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1
w kwocie brutto.
7. W przypadku, gdy została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiający, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ofercie, o której mowa w ust. 6 Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybranie jego oferty będzie prowadziło do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętej obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
4) wskazania stawki podatku od towarów lub usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Wszystkie ceny brutto określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom oprócz sytuacji, o których mowa w rozdz. XXVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warzywa i owoce mrożone, produkty głęboko mrożone
4.2.5.) Wartość części: 8450 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena oferty musi być wyrażona w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym podatki opłatki, itp.
3. Podatek VAT należy naliczyć zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o formularz cenowy stanowiący załącznik nr 4 do niniejszej SWZ.
5. Na formularzu cenowym, Wykonawca podaje cenę brutto za wykonanie wyszczególnionych elementów
z zakresu przedmiotu zamówienia, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowi łączna suma cen jednostkowych, za wykonanie poszczególnych rodzajów czynności, którą należy podać na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1
w kwocie brutto.
7. W przypadku, gdy została złożona oferta, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiający, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej
w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. W ofercie, o której mowa w ust. 6 Wykonawca ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybranie jego oferty będzie prowadziło do powstania
u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego,
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętej obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku,
4) wskazania stawki podatku od towarów lub usług, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
8. Wszystkie ceny brutto określone przez Wykonawcę zostają ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom oprócz sytuacji, o których mowa w rozdz. XXVI SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunki udziału w postępowaniu1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych przez Zamawiającego w Rozdziale X niniejszego SWZ,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
4) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 i art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca składa powyższe oświadczenia pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 125 ust. 1 Pzp do oferty (formularz załącznik nr 1 oraz formularz cenowy załącznik nr 4) każdy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ oraz oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 i art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca składa powyższe oświadczenia pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ichw postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa
w rozdz. XII ust. 1 niniejszego SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy
z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa samochodu osobowego typu sedan/liftback - segment D, dla Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
- Dostawa części, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych, materiałów do rozbudowy sieci komputerowej
- Świadczenie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym nr 3 w Bydgoszczy na rok 2026
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Kognitywistyka studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Gdańsku
- Dostawa żywności na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pysznicy
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki w Pułtusku w podziale na 9 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. bryg. pil. Witolda Urbanowicza w Suwałkach w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów - część II
- DOSTAWĘ MIĘSA I WYROBÓW MIĘSNYCH, MIĘSA DROBIOWEGO I WYROBÓW DROBIOWYCH, KONSERW MIĘSNYCH ORAZ RYB PRZETWORZONYCH I KONSERWOWYCH
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





