Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ff0f171-8e38-40ca-841a-074f9d85f4b8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00567140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044558/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Usługa usuwania odpadów medycznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w pkt. 13 i 14 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzulę informacyjną z art. 13 RODO dotyczącą postępowania Zamawiający opisał szczegółowo w punkcie 2. SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 47 Z TP 25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 Sukcesywny odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z obiektu przy ul. Seminaryjnej 1 w Bydgoszczy. Ilość odpadów w okresie 12 miesięcy: 96 000 kg.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1a do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: I. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Czas realizacji odbioru odpadów 40%
II. Opis kryterium „cena” (C) – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium „cena”,
Cn - Cena brutto najniższa zaoferowana spośród ofert rozpatrywanych,
Cb - Cena brutto oferty badanej.
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
III. Opis kryterium „Czas realizacji odbioru odpadów” (T) – 40% – max. 40 pkt.
Czas realizacji odbioru odpadów należy przedstawić
w wymaganych zakresach:
Zakres czasowy odbioru odpadów: Ilość punktów
od godziny 7. 30 do godziny 14. 00 5
od godziny 7. 30 do godziny 12. 00 20
od godziny 7. 30 do godziny 10. 00 40
IV. Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów
– w poszczególnych pakietach – obliczonych wg wzoru:
P = C + T
P – punktacja całkowita,
C – punktacja za kryterium „cena”,
T – punktacja za kryterium „czas realizacji odbioru odpadów”.
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji odbioru odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 Sukcesywny odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych z obiektu przy ul. Meysnera 9 w Bydgoszczy. Ilość odpadów w okresie 12 miesięcy: 34 164 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1b do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 20.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena 60%
2. Czas realizacji odbioru odpadów 40%
20.2. Opis kryterium „cena” (C) – 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium „cena”,
Cn - Cena brutto najniższa zaoferowana spośród ofert rozpatrywanych,
Cb - Cena brutto oferty badanej.
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
20.3. Opis kryterium „Czas realizacji odbioru odpadów” (T) – 40% – max. 40 pkt.
Czas realizacji odbioru odpadów należy przedstawić
w wymaganych zakresach:
Zakres czasowy odbioru odpadów: Ilość punktów
od godziny 7 30 do godziny 14 00 5
od godziny 7 30 do godziny 12 00 20
od godziny 7 30 do godziny 10 00 40
20.4. Najkorzystniejsza będzie ta oferta, która zdobędzie największą ilość punktów
– w poszczególnych pakietach – obliczonych wg wzoru:
P = C + T
P – punktacja całkowita,
C – punktacja za kryterium „cena”,
T – punktacja za kryterium „czas realizacji odbioru odpadów”.
• Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji odbioru odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada:
1. aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczącą unieszkodliwiania odpadów co najmniej o rodzajach (kodach) wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia (podane w załączniku nr 1a i 1b – Opis przedmiotu zamówienia) w odniesieniu do zadeklarowanej w ofercie instalacji, wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy o odpadach;
2. uprawnienie do transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia (podane w załączniku nr 1a i 1b – Opis przedmiotu zamówienia) potwierdzone w rejestrze BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczące unieszkodliwiania odpadów co najmniej o rodzajach (kodach) wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia (podane w załączniku nr 1a i 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia) w odniesieniu do zadeklarowanej w ofercie instalacji, wydane przez właściwy organ wydający zezwolenia na prowadzenie działalności zgodnie z przepisami ustawy
o odpadach;
2. dokument potwierdzający wpis do rejestru BDO (baza danych o produktach
i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) wraz z podaniem numeru rejestrowego w celu weryfikacji pozwolenia na transport odpadów co najmniej o rodzajach (kodach) wyszczególnionych w opisie przedmiotu zamówienia (podane w załączniku nr 1a i 1b do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia dokumentów w tym zakresie.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Zatwierdzony Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1… do SWZ).2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy (zał. nr 2… do SWZ).
3. Wypełniony i podpisany formularz Oferty (zał. nr 3 do SWZ).
4. Pełnomocnictwo: oryginał lub elektroniczna kopia poświadczona przez mocodawcę lub notariusza – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
5. Oświadczenia dla każdego z miejsc wytwarzania odpadów, że instalacja, w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne posiada wolne moce przerobowe (zał. nr 5… do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
3. Oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu składa co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunku udziału, zgodnie z informacją wskazaną w formularzu Oferty. Zapisy pkt. 9 SWZ stosuje się odpowiednio.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu Oferty, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków opisanych w ppkt. 8.2 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zamawiający przewidział w § 12 i § 13 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.Z uwagi na ograniczoną ilość znaków uniemożliwiająca zmieszczenie teksu w całości Zamawiający odwołuje się do projektu umowy j.w.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnym rozwiązaniu w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 514) - pkt. 8.1.2 SWZ.
Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024, poz. 928) u Zamawiającego, od dnia 24 września 2024 r. obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Kujawsko - Pomorskim Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, dostępna w Dziale Kadr i Płac u Zamawiającego oraz na stronie internetowej https://kpcp.pl/ w zakładce Szpital.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa samochodu osobowego typu sedan/liftback - segment D, dla Izby Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
- Dostawa części, podzespołów, materiałów eksploatacyjnych, materiałów do rozbudowy sieci komputerowej
- Świadczenie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Specjalnym Ośrodku Szkolno- Wychowawczym nr 3 w Bydgoszczy na rok 2026
- Organizacja i przeprowadzenie staży dla studentów kierunku Kognitywistyka studia I stopnia w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Dostawa wyposażenia meblowego dla Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- Odbiór i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów weterynaryjnych
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia odpadów medycznych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





