eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSZP/243-235/2025, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. Budowa Centrum Rowerowego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
SZP/243-235/2025, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. Budowa Centrum Rowerowego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.perehiniec@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dba54efe-e432-4f4f-bdad-ff59e43e0402

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/243-235/2025, Robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. Budowa Centrum Rowerowego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dba54efe-e432-4f4f-bdad-ff59e43e0402

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/53/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Rozwój infrastruktury rowerowej na PWr-budowa Centrum Rowerowego w systemie zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404392

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/243-235/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w trybie zaprojektuj i wybuduj: dla zadania pn. Budowa Centrum Rowerowego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz z robotami budowlanymi we wszystkich branżach dla nowo powstałego budynku Centrum Rowerowego C23 usytuowanego pomiędzy budynkami C7 a C18 Kampusu Głównego PWr na podstawie i w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej „PFU”) stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ, obejmującym wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania (ETAPI-III umowy), wykonanie robót budowlanych (ETAP IV umowy) oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych (ETAP V umowy).
Roboty budowlane oznaczają pełen zakres robót budowlano-montażowych wszelkich branż budownictwa, robót
rozbiórkowych, robót montażowych, usług budowlanych oraz dostaw maszyn, urządzeń oraz wyposażenia meblowego stałego, wraz z infrastrukturą techniczną w zakresie opisanym w PFU oraz wytycznych Zamawiającego na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej w ramach realizacji niniejszej umowy przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty jw. i przekazać je Zamawiającemu zgodnie z niniejszą umową, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP..
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
1.1. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45200000-9 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45223800-4 montaż i wznoszenie kompletnych konstrukcji
45231000-5 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów , ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45300000-0 roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 usługi inżynierii w zakresie projektowania
71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją.
2.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi:
– ETAP I umowy – do 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy
– ETAP II umowy – do 3 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ostatecznej koncepcji objętej Etapem I umowy,
– ETAP III umowy – do 5 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru ostatecznej koncepcji objętej Etapem I umowy,
– ETAP IV umowy – wykonanie budynku C23- Centrum Rowerowego oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowania obiektu zgodnie z zakresem określonym w § 2 ust. 1 lit. d umowy do dnia .….(9 miesięcy od dnia podpisania umowy), w tym: zakończenie realizacji robót budowlanych do dnia ….(8 miesięcy od dnia podpisania umowy),
– ETAP V umowy – nadzór autorski sprawowany będzie w terminie realizacji ETAPU IV umowy.
2.1. Szczegóły dotyczące terminu, jego poszczególnych etapów i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2207850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2207850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2207850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB HAUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385301230

7.3.3) Ulica: ul. Wilkowicka 47

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2207850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.