Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00327377/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby realizacji działań w ramach projektu pn. „Jestem!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Brusach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 771496662
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1
1.5.2.) Miejscowość: Brusy
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523969388
1.5.8.) Numer faksu: 523969389
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgops@brusy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsbrusy.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-820e984e-6bca-4e79-bd95-9e2b6f6d335c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby realizacji działań w ramach projektu pn. „Jestem!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-820e984e-6bca-4e79-bd95-9e2b6f6d335c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00566193
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00210424/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup artykułów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00327377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr MGOPS.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138129,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia to sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby realizacji działań w ramach projektu pn. „Jestem!” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027”.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w ramach sukcesywnych dostaw na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez uprawnionego pracownika Zamawiającego.
3. Szczegółowy wykaz towaru i jego ilości, zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
4. Termin realizacji poszczególnych zamówień jednostkowych ustala się na okres nie dłuższy niż 5 dni roboczych, liczonych od dnia następnego po dniu złożenia zamówienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać artykuły spożywcze w oryginalnych opakowaniach, na własny koszt i ryzyko, własnymi siłami, w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, do siedziby Zamawiającego.
6. Ilości zamawianych artykułów spożywczych, określone w Załączniku nr 1 do SWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, są ilościami szacunkowymi, które Zamawiający planuje zakupić w okresie obowiązywania umowy i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu całego asortymentu. Produkty będą zamawiane sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
7. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia ilości poszczególnych rodzajów artykułów spożywczych o nie więcej niż 20%. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń
z tego tytułu.
8. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę artykuły spożywcze powinny spełniać wymagania ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2023 r. poz. 1448, z późn. zm.), ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1980 z późn. zm.) oraz inne wynikające z obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej przepisów prawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152071,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152071,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152071,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MLH Marita Laga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382638330
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 65
7.3.4) Miejscowość: Władysławowo
7.3.5) Kod pocztowy: 84-120
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152071,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI BRUSY
więcej: przetargi BRUSY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2026 roku na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 1 w Gdańsku
- Dostawa żywności na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Pysznicy
- Dostawa artykułów żywnościowych do Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki w Pułtusku w podziale na 9 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. gen. bryg. pil. Witolda Urbanowicza w Suwałkach w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek szkolnych na terenie gminy Lubaczów - część II
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi im. 4 Pułku Strzelców Podhalańskich w Cieszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





