eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobrowoŚwiadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Bobrowo w 2026 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-12-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Bobrowo w 2026 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 27

1.5.2.) Miejscowość: Bobrowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-327

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 56 888 50 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bobrowo.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Bobrowo w 2026 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab0cff28-a463-4a0f-ad6f-1360a5c647ad

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025224/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gm. Bobrowo w 2026 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab0cff28-a463-4a0f-ad6f-1360a5c647ad

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl), zgodnie z art. 61 ustawy Pzp.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca musi posiadać:
1) aktywne konto na platformie e-Zamówienia,
2) urządzenie z dostępem do Internetu oraz aktualną przeglądarkę obsługiwaną przez platformę,
3) możliwość odczytu i przesyłania plików w formatach dopuszczonych przez Zamawiającego (w szczególności .pdf, .docx, .xlsx, .zip),
4) możliwość złożenia dokumentów opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym.

Korzystanie z platformy e-Zamówienia odbywa się zgodnie z jej Regulaminem korzystania z systemu oraz wymaganiami technicznymi dostępnymi na stronie platformy https://ezamowienia.gov.pl

Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne oraz zasady komunikacji określono w Specyfikacji Warunków Zamówienia ( rozdział IX SWZ).
Komunikacja e-mail jest dopuszczalna jedynie w przypadkach wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (tj. Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), zwanym dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bobrowo reprezentujący Gminę Bobrowo;
2) nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje inspektor ochrony danych osobowych: telefon 608579246, e-mail: iod@bobrowo.org;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, ci f RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KO.261.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 332100,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy (tereny wiejskie o rozproszonej zabudowie) w zakresie TERAPII LOGOPEDYCZNEJ dla ok 4 świadczeniobiorców
– łączna szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: 264 godz. (tj. ok. 24 godz./mies. x 11 mies. (przewiduje się miesięczną przerwę wakacyjną w lipcu 2026r.)

4.2.5.) Wartość części: 53650 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, polegające na możliwości zwiększenia zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych do 40% wartości części podstawowej tj. o max. 106 godz. terapii logopedycznej w czasie trwania umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji wyłącznie w przypadku wystąpienia obiektywnych i uzasadnionych potrzeb, w szczególności:
1) zwiększenia liczby osób uprawnionych do korzystania z usług,
2) zwiększenia zapotrzebowania na usługi u dotychczasowych świadczeniobiorców, w zależności od zmiany stanu zdrowia lub sytuacji życiowej świadczeniobiorców.
Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez jednostronne pisemne oświadczenie Zamawiającego, wskazujące liczbę godzin objętych opcją i termin ich realizacji. Oświadczenie winno określać termin rozpoczęcia realizacji godzin objętych opcją nie krótszy niż 14 dni od dnia doręczenia oświadczenia, chyba że Strony postanowią inaczej. Oświadczenie to nie wymaga zawarcia aneksu do umowy
Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji. Niewykorzystanie opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z poszczególnych części zamówienia Zamawiający będzie kierował się kryteriami ceny i kryteriami jakościowymi w zakresie doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji usług w zakresie danej części zamówienia. Jako najkorzystniejszą w odpowiedniej części postępowania uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy (tereny wiejskie o rozproszonej zabudowie) w zakresie TERAPII NEUROLOGOPEDYCZNEJ dla ok 8 świadczeniobiorców
– łączna szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: 440 godz. (tj. ok. 40 godz./mies. x 11 mies. uwaga: przewidywana 1 miesięczna przerwa wakacyjna w lipcu 2026r.)

4.2.5.) Wartość części: 89320,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, polegające na możliwości zwiększenia zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych do 40% wartości części podstawowej tj. o max. 176 godz. terapii neurlogopedycznej w czasie trwania umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji wyłącznie w przypadku wystąpienia obiektywnych i uzasadnionych potrzeb, w szczególności:
1) zwiększenia liczby osób uprawnionych do korzystania z usług,
2) zwiększenia zapotrzebowania na usługi u dotychczasowych świadczeniobiorców, w zależności od zmiany stanu zdrowia lub sytuacji życiowej świadczeniobiorców.
Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez jednostronne pisemne oświadczenie Zamawiającego, wskazujące liczbę godzin objętych opcją i termin ich realizacji. Oświadczenie winno określać termin rozpoczęcia realizacji godzin objętych opcją nie krótszy niż 14 dni od dnia doręczenia oświadczenia, chyba że Strony postanowią inaczej. Oświadczenie to nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji. Niewykorzystanie opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z poszczególnych części zamówienia Zamawiający będzie kierował się kryteriami ceny i kryteriami jakościowymi w zakresie doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji usług w zakresie danej części zamówienia. Jako najkorzystniejszą w odpowiedniej części postępowania uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy (tereny wiejskie o rozproszonej zabudowie) w zakresie REHABILITACJI RUCHOWEJ dla ok 4 świadczeniobiorców
– łączna szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: 220 godz. (tj. ok. 20 godz./mies. x 11 mies. uwaga: przewidywana 1 miesięczna przerwa wakacyjna w lipcu 2026r.)

4.2.5.) Wartość części: 33880,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, polegające na możliwości zwiększenia zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych do 40% wartości części podstawowej tj. o max. 88 godz. rehabilitacji ruchowej w czasie trwania umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji wyłącznie w przypadku wystąpienia obiektywnych i uzasadnionych potrzeb, w szczególności:
1) zwiększenia liczby osób uprawnionych do korzystania z usług,
2) zwiększenia zapotrzebowania na usługi u dotychczasowych świadczeniobiorców, w zależności od zmiany stanu zdrowia lub sytuacji życiowej świadczeniobiorców.
Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez jednostronne pisemne oświadczenie Zamawiającego, wskazujące liczbę godzin objętych opcją i termin ich realizacji. Oświadczenie winno określać termin rozpoczęcia realizacji godzin objętych opcją nie krótszy niż 14 dni od dnia doręczenia oświadczenia, chyba że Strony postanowią inaczej. Oświadczenie to nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji. Niewykorzystanie opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z poszczególnych części zamówienia Zamawiający będzie kierował się kryteriami ceny i kryteriami jakościowymi w zakresie doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji usług w zakresie danej części zamówienia. Jako najkorzystniejszą w odpowiedniej części postępowania uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy (tereny wiejskie o rozproszonej zabudowie), w zakresie TERAPII PEDAGOGICZNEJ dla ok 5 świadczeniobiorców
– szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: 242 godz. (tj. ok. 22 godz./mies. x 11 mies. uwaga: przewidywana 1 miesięczna przerwa wakacyjna w lipcu 2026r.)

4.2.5.) Wartość części: 50850,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, polegające na możliwości zwiększenia zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych do 40% wartości części podstawowej tj. o max. 97 godz. terapii pedagogicznej w czasie trwania umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji wyłącznie w przypadku wystąpienia obiektywnych i uzasadnionych potrzeb, w szczególności:
1) zwiększenia liczby osób uprawnionych do korzystania z usług,
2) zwiększenia zapotrzebowania na usługi u dotychczasowych świadczeniobiorców, w zależności od zmiany stanu zdrowia lub sytuacji życiowej świadczeniobiorców.
Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez jednostronne pisemne oświadczenie Zamawiającego, wskazujące liczbę godzin objętych opcją i termin ich realizacji. Oświadczenie winno określać termin rozpoczęcia realizacji godzin objętych opcją nie krótszy niż 14 dni od dnia doręczenia oświadczenia, chyba że Strony postanowią inaczej. Oświadczenie to nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji. Niewykorzystanie opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z poszczególnych części zamówienia Zamawiający będzie kierował się kryteriami ceny i kryteriami jakościowymi w zakresie doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji usług w zakresie danej części zamówienia. Jako najkorzystniejszą w odpowiedniej części postępowania uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy (tereny wiejskie o rozproszonej zabudowie), w zakresie TERAPII BEHAWIORALNEJ dla ok 3 świadczeniobiorców
– łączna szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: 176 godz. (tj. ok. 16 godz./mies. x 11 mies. uwaga: przewidywana 1 miesięczna przerwa wakacyjna w lipcu 2026r.)

4.2.5.) Wartość części: 33210,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, polegające na możliwości zwiększenia zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych do 40% wartości części podstawowej tj. o max. 70 godz. terapii behawioralnej w czasie trwania umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji wyłącznie w przypadku wystąpienia obiektywnych i uzasadnionych potrzeb, w szczególności:
1) zwiększenia liczby osób uprawnionych do korzystania z usług,
2) zwiększenia zapotrzebowania na usługi u dotychczasowych świadczeniobiorców, w zależności od zmiany stanu zdrowia lub sytuacji życiowej świadczeniobiorców.
Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez jednostronne pisemne oświadczenie Zamawiającego, wskazujące liczbę godzin objętych opcją i termin ich realizacji. Oświadczenie winno określać termin rozpoczęcia realizacji godzin objętych opcją nie krótszy niż 14 dni od dnia doręczenia oświadczenia, chyba że Strony postanowią inaczej. Oświadczenie to nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji. Niewykorzystanie opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z poszczególnych części zamówienia Zamawiający będzie kierował się kryteriami ceny i kryteriami jakościowymi w zakresie doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji usług w zakresie danej części zamówienia. Jako najkorzystniejszą w odpowiedniej części postępowania uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6– świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w zakresie TERAPII INTEGRACJI SENSORYCZNEJ dla 8 świadczeniobiorców
–łączna szacunkowa liczba godzin w okresie realizacji zamówienia: 484 godz. (tj. ok. 44 godz./mies. x 11 mies. uwaga: przewidywana 1 miesięczna przerwa wakacyjna w lipcu 2026r.).
Ze względu na specyfikę zadania wskazane jest prowadzenie terapii w sali/ośrodku wyposażonym w specjalistyczny sprzęt terapeutyczny.

4.2.5.) Wartość części: 71190,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje prawo opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp, polegające na możliwości zwiększenia zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych do 40% wartości części podstawowej tj. o max. 194 godz. terapii integracji sensorycznej w czasie trwania umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji wyłącznie w przypadku wystąpienia obiektywnych i uzasadnionych potrzeb, w szczególności:
1) zwiększenia liczby osób uprawnionych do korzystania z usług,
2) zwiększenia zapotrzebowania na usługi u dotychczasowych świadczeniobiorców, w zależności od zmiany stanu zdrowia lub sytuacji życiowej świadczeniobiorców.
Skorzystanie z prawa opcji nastąpi poprzez jednostronne pisemne oświadczenie Zamawiającego, wskazujące liczbę godzin objętych opcją i termin ich realizacji. Oświadczenie winno określać termin rozpoczęcia realizacji godzin objętych opcją nie krótszy niż 14 dni od dnia doręczenia oświadczenia, chyba że Strony postanowią inaczej. Oświadczenie to nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Zamawiający nie jest zobowiązany do skorzystania z prawa opcji. Niewykorzystanie opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-02 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z poszczególnych części zamówienia Zamawiający będzie kierował się kryteriami ceny i kryteriami jakościowymi w zakresie doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji usług w zakresie danej części zamówienia. Jako najkorzystniejszą w odpowiedniej części postępowania uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczbę punktów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w poniższym pkt 2 oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 3.

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w :
a) art.108 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) art. 109 ust.1 pkt 4, pkt 5, pkt 7 i pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych
c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego(Dz. U. z 2022 poz. 835 ze zm.).

3. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp dotyczących ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ I ZAWODOWEJ:

1) posiadania wiedzy i doświadczenia – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie jej prowadzenia, wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie, gdzie liczba zrealizowanych specjalistycznych usług opiekuńczych nie jest mniejsza niż -odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia:
a) cz. 1 -1 000 godzin tj. w zakresie terapii logopedycznej;
b) cz. 2 - 600 godzin tj. w zakresie terapii neurologopedycznej;
c) cz. 3 - 800 godzin tj. z zakresie rehabilitacji/ fizjoterapii;
d) cz. 4 - 600 godzin tj. w zakresie terapii pedagogicznej;
e) cz. 5 - 600 godzin tj. w zakresie terapii behawioralnej;
f) cz. 6 – 1 200 godzin tj. w zakresie terapii integracji sensorycznej.

2) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia -Wykonawca spełni warunki jeżeli wykaże, że: dysponuje i będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami spełniającym wymagania w zakresie kwalifikacji, stażu pracy i odbytego przeszkolenia, a także posiadanego doświadczenia określonymi w § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (w liczbie nie mniejszej niż 1 osoba- odpowiednio dla poszczególnych części zamówienia:
a) cz. 1 - posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu logopedy;
b) cz.2 - posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu neurologopedy;
c) cz. 3 - posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu fizjoterapeuty lub specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej;
d) cz. 4 - posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu pedagoga uprawnionego do prowadzenia terapii pedagogicznej lub zajęć kompensacyjno-korekcyjnych; -
e) cz. 5 - posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu terapeuty behawioralnego lub innego specjalisty posiadającego co najmniej III stopniowy kurs doskonalający w zakresie terapii behawioralnej;
f) cz. 6 - posiadająca kwalifikacje do wykonywania zawodu terapeuty integracji sensorycznej (wymagana jest możliwość prowadzenia zajęć w sali sensorycznej wyposażonej w specjalistyczny sprzęt).

Wykonawca realizując przedmiot niniejszej umowy zobowiązany jest do przestrzegania ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.jn. Dz.U. z 2024 poz.560), w szczególności obowiązki wynikające z art. 21 i art. 22b-22c tej ustawy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 Pzp , wg wzoru załącznika nr 4 do SWZ.
(powyższe oświadczenie składa na wezwanie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

2) oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru załącznika nr 5 do SWZ);

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz wykonanych specjalistycznych usług opiekuńczych w ilościach nie mniejszych niż określone dla poszczególnych części zamówienia w rozdz. V ust. 3 pkt 1 SWZ (wg wzoru załącznika nr 6 do SWZ).

2) wykazu osób, które będą realizowały przedmiot zamówienia, zawierającego informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych, wraz z oświadczeniem, że osoby te spełniają wymagania określone w Rozdziale V ust. 3 pkt 2 SWZ (wg wzoru załącznika nr 7 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 oraz ust.3 pkt 1 niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części realizowanej usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, jeśli są składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie dopuszczalnym na podstawie art. 454–455 ustawy Pzp oraz w przypadkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 niniejszej SWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-09 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.