Ogłoszenie z dnia 2025-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00497280/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Romanowicza-Kasprowicza i włączenie jej do systemu ITS”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Tarnów
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6883100
1.5.8.) Numer faksu: 14 6883115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.kurzyp@zdik.tarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6698ff1c-4661-444c-ace9-92401a71ee191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Romanowicza-Kasprowicza i włączenie jej do systemu ITS”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6698ff1c-4661-444c-ace9-92401a71ee19
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00565500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038106/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Romanowicza-Kasprowicza i włączenie jej do systemu ITS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00497280
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.50.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 971824,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Modernizacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu Romanowicza-Kasprowicza i włączenie jej do systemu ITS” w ramach zadania pn. „Budowa dróg i ścieżek rowerowych oraz rozwój zrównoważonej mobilności wewnątrz aglomeracyjnej” realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, polegający na opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych.
2. W ramach zadania „zaprojektuj” do Wykonawcy będzie należało w szczególności:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych niewymagającego pozwolenia na budowę oraz realizacji robót budowlanych, w tym w szczególności:
- projektu budowlanego i wykonawczego wraz z uzgodnieniami dla przebudowy sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Romanowicza-Kasprowicza;
- projektu organizacji ruchu zawierającego projekt sygnalizacji świetlnej (część ruchowa i elektryczna);
- projektu sieci światłowodowej;
- projektu włączenia ww. sygnalizacji świetlnej do centralnego Systemu Sterowania Ruchem (SSR) funkcjonującego u Zamawiającego – przy wykorzystaniu sieci światłowodowej wymienionej w punkcie powyżej;
- projektu wykonania monitoringu wizyjnego CCTV na przedmiotowym skrzyżowaniu wraz z zaznaczeniem lokalizacji kamer CCTV i włączenia go do Systemu ITS, funkcjonującego u Zamawiającego;
- projektu rozbudowy podsystemu Pomiaru Natężenia i Klasyfikacji Ruchu, funkcjonującego u Zamawiającego w oparciu o kamery ANPR zamontowane na przedmiotowym skrzyżowaniu wraz z zaznaczeniem lokalizacji kamer ANPR, określeniem odcinków pomiarowych i ew. rozszerzeniem obecnej struktury bazy danych;
- projektu podsystemu zliczania rowerzystów i pieszych na ciągach pieszo-rowerowych i włączenia go do Systemu ITS;
- projektu sieci informatycznej niezbędnej do funkcjonowania monitoringu wizyjnego CCTV i pomiarów natężenia i klasyfikacji ruchu przy wykorzystaniu kamer ANPR;
2) uzgodnienie niezbędnych branż między innymi w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie, oraz u gestorów sieci;
3) uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami dokumentów typu: uzgodnienia, warunki techniczne, opinie, sprawdzenia, decyzje oraz zgody właścicieli na wejście w teren, umożliwiających wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych;
4) wykonanie wszelkich badań i pomiarów niezbędnych do opracowania projektów;
5) dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, na które właściwy organ nie wniósł sprzeciwu lub uzyskanie pozwolenia na budowę, o ile będzie wymagane;
6) uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego – jeśli będzie wymagana;
7) sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
8) sporządzenie przedmiarów robót oraz kosztorysów;
9) Zapewnienie nadzoru autorskiego w zakresie zgodnym z art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane nad realizacją robót budowlanych, w tym stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z projektem poprzez wpis potwierdzający w Dzienniku Realizacji Inwestycji,
10) Uzupełnianie braków oraz usuwanie wad w trakcie trwania postępowania wszczętego na podstawie zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę
3. w ramach zadania „wybuduj” do Wykonawcy będzie należało wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w tym:
1) wprowadzenie zastępczej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (wykonanie, utrzymanie, likwidacja);
2) realizacja robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 3;
3) wykonanie wszelkich prac dodatkowych wynikających z niewłaściwego wykonania dokumentacji projektowej;
4) kontrolne badania, dostrojenia i pomiary;
5) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
6) uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac z humusowaniem i obsianiem trawą;
7) wykonanie innych niezbędnych prac.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 i 2 do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35262000-8 - Urządzenia sterujące sygnalizacyjne do skrzyżowań
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322500-6 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie sygnalizacji ruchu drogowego
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
34970000-7 - Urządzenia monitorowania ruchu
34972000-1 - Układy pomiarowe natężenia ruchu
32562000-0 - Kable światłowodowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1390458,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1390458,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1390458,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): VIATAR Piotr Słomski Wojciech Kozioł Spółka Cywilna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Piotr Słomski VIATAR, 2. Wojciech Kozioł VIATAR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121560857
7.3.3) Ulica: Wita Stwosza 18
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa, konfiguracja urządzeń (min. sterownik sygnalizacji świetlnej, kamery ANPR i CCTV, przełącznik sieciowy Alcatel, urządzenia pośredniczące między sterownikiem a systemem SCATS, system detekcji pieszych i rowerzystów), prace programistyczne w obszarze portalu i aplikacji mobilnych; włączenie i uruchomienie urządzeń w Systemie ITS - Sprint S.A., ul. Jagiellończyka 26, 10-062 Olsztyn
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIATAR Piotr Słomski, Wojciech Kozioł spółka cywilna
jakie przetargi wygrała firma
VIATAR Piotr Słomski, Wojciech Kozioł spółka cywilna
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1390458,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
jej do systemu ITS” w ramach zadania pn. „Budowa dróg i ścieżek rowerowych oraz rozwój zrównoważonej mobilności
wewnątrz aglomeracyjnej”.
2. Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, a tym:
1) opracowanie dokumentacji projektowej opisanej w § 1 i § 2 projektowanych postanowień umowy – załącznik nr 3 do SWZ
wraz z uzyskaniem zaświadczeń o przyjęciu i niewniesieniu przez organ administracji architektoniczno-budowlanej
sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub uzyskanie pozwoleń na budowę –
w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania umowy,
2) wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej – w terminie 12 miesięcy od dnia
podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Dostawa produktów ogólnospożywczych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"
- Dostawa produktów mleczarskich do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej - Zakład Aktywności Zawodowej "Słoneczne Wzgórze"
- Przebudowa pomieszczeń Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie w związku z realizacją ustawy o Krajowej Sieci Kardiologicznej w ramach naboru KPOD.07.02-IP.10-002/25
- Świadczenie na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup i dostawa asortymentu do działań przeciwpowodziowych i innych klęsk żywiołowych w związku z realizacją Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Poświętne (2 części)
- Usługa polegająca na wsparciu w przygotowaniu i przeprowadzeniu ograniczonego jednoetapowego konkursu architektoniczno-urbanistycznego, w podziale na dwie części
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Błogiem Rządowym
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowej na budowę ul. Marynin (odcinek pieszo-jezdny) wraz z zapewnieniem nadzoru autorskiego.
więcej: Kable światłowodowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





