eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rejowiec FabrycznyDoposażenie ujęć wody na terenie Gminy Rejowiec fabryczny w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026



Ogłoszenie z dnia 2025-11-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Doposażenie ujęć wody na terenie Gminy Rejowiec fabryczny w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rejowiec Fabryczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska

1.5.2.) Miejscowość: Rejowiec Fabryczny

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-170

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminarejowiecfabr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminarejowiecfabr.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie ujęć wody na terenie Gminy Rejowiec fabryczny w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf0a9a59-4af7-4f31-b93d-5c3e4349b253

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00564014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00074840/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie ujęć wody na terenie Gminy Rejowiec Fabryczny w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.gminarejowiecfabr.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy https://przetargi.gminarejowiecfabrpl/ lub opcjonalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail: przetargi@gminarejowiecfabr.pl
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy pod adresem Biuletyn Informacji Publicznej - Gmina Rejowiec Fabryczny (lubelskie.pl)
3. Wykonawcy przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu Platformy.
4. Zamawiający przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczną przy użyciu Platformy lub za pośrednictwem e-mail.
Pozostałe informacje w rozdziale 9 SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elek¬tronicznej za pośrednictwem Platformy https://przetargi.gminarejowiecfabrpl/ lub opcjonalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail: przetargi@gminarejowiecfabr.pl
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy pod adresem Biuletyn Informacji Publicznej - Gmina Rejowiec Fabryczny (lubelskie.pl)
Pozostałe informację w Rozdziale 9 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu.
Pozostałe informacje w Rozdziale 20 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 223000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa trzech fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych na teren ujęć wody Pawłow, Liszno, Wólka Kańska-Kolonia

4.2.6.) Główny kod CPV: 31120000-3 - Generatory

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej z części zamówienia osobno. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji (G) 40

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

C = Cn/Cb x 60 pkt
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

Punkty w Kryterium „Długość okresu gwarancji” (liczone w okresach miesięcznych) liczone w następujący sposób:
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj., Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 48 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 12 a 48 miesiącami Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:

G = Gb/Gn x 40 pkt
G- ilość punktów za kryterium długość okresu gwarancji,
Gb – okres gwarancji podany w badanej ofercie,
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji.

Za najkorzystniejszą ofertę, w każdej części z osobna Zamawiający uzna ofertę, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:


𝑂 = 𝐶 + G

gdzie:
O – łączna ilość punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium „Cena”
G – liczba punktów otrzymanych w kryterium „Długość okresu gwarancji”
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa przyczepy-cysterny do wody pitnej o pojemności 5 000 l

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144212-7 - Cysterny do transportu wody

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-18

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone dla każdej z części zamówienia osobno. Oferty będą oceniane na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (C) 60
2 Długość okresu gwarancji (G) 40

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

C = Cn/Cb x 60 pkt
gdzie,
C- ilość punktów za kryterium cena,
Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
Cb – cena oferty badanej.

Punkty w Kryterium „Długość okresu gwarancji” (liczone w okresach miesięcznych) liczone w następujący sposób:
W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj., Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 48 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 12 a 48 miesiącami Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:

G = Gb/Gn x 40 pkt
G- ilość punktów za kryterium długość okresu gwarancji,
Gb – okres gwarancji podany w badanej ofercie,
Gn – najdłuższy oferowany okres gwarancji.

Za najkorzystniejszą ofertę, w każdej części z osobna Zamawiający uzna ofertę, która otrzyma największą ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru:


𝑂 = 𝐶 + G

gdzie:
O – łączna ilość punktów oferty ocenianej
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium „Cena”
G – liczba punktów otrzymanych w kryterium „Długość okresu gwarancji”
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych, a także w następujących przypadkach:
1) zmiany przepisów prawa jeżeli mają wpływ na zakres lub warunki wykonania umowy
w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany zasad przyznania dotacji z Programu, o którym mowa w § 1 ust. 2 Umowy,
3) zmiany dotyczące terminu realizacji zamówienia:
a) jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania Umowy, uniemożliwiające dotrzymanie terminu realizacji wskazanego
w Umowie, za które nie odpowiada Wykonawca. W takim przypadku termin realizacji umowy może zostać wydłużony o czas niezbędny do wyjaśnienia okoliczności natury obiektywnej,
b) w przypadku wystąpienia stanu nadzwyczajnego uniemożliwiającego dotrzymanie terminu realizacji zamówienia (np. stan wyjątkowy, stan klęski żywiołowej). W takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas trwania stanu nadzwyczajnego,
c) w przypadku, gdy zmiany określone w pkt a) inicjuje Wykonawca, jest on zobowiązany udowodnić, tzn. udokumentować w formie pisemnej Zamawiającemu uzasadnienie proponowanej zmiany,
4) pozostałe zmiany:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy,
(np. zmiana danych teleadresowych, zmiana personelu realizującego zadanie)
b) w przypadku stwierdzenia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usuniecie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
2. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest:
1) inicjowanie zmian przez Wykonawcę lub Zamawiającego,
2) uzasadnienie zmiany,
3) forma pisemna pod rygorem nieważności.
3. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.gminarejowiecfabr.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-08 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.