Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dystrybutora-mini cysterny do paliwa o poj. 450l na podwoziu jedno lub dwuosiowym z pompą mechaniczną w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025–202
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOCZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182522
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Skoczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33/ 82 80 171
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@um.skoczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoczow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dystrybutora-mini cysterny do paliwa o poj. 450l na podwoziu jedno lub dwuosiowym z pompą mechaniczną w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025–2022.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b61286f-a11b-465c-afb8-f43f7ae41a1c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562463
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025746/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu ochrony i obrony ludności cywilnej na lata 2025-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy pzp na zakup sprzętu ochrony ludności i obrony cywilnej w zakresie części 7 Dostawa dystrybutora-mini cysterny do paliwa o poj. 450l na podwoziu jedno lub dwuosiowym z pompą mechaniczną nie złożono żadnej oferty, co spowodowało unieważnienie tej części postępowania na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp. Brak ofert oraz brak istotnych zmian warunków zamówienia uzasadnia zastosowanie udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
Warunki techniczne, wymagania oraz projekt umowy pozostają bez zmian względem pierwotnego postępowania.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-5a2ac0a8-8146-4fdd-a3e7-626acabf2595
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.28.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dystrybutora-mini cysterny do paliwa o poj. 450l na podwoziu jedno lub dwuosiowym z pompą mechaniczną. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, posiadać wymagane dokumenty, atesty, certyfikaty w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa dla danego sprzętu/ wyposażenia oraz spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne szczegółowo opisane w Załączniku
nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie Gminy Skoczów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34221000-2 - Cysterny samojezdne specjalnego zastosowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BM SOLUTIONS Spółką z Ograniczoną Odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8971895707
7.3.3) Ulica: Rynek
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-16INNE PRZETARGI Z SKOCZOWA
więcej: przetargi w Skoczowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





