Ogłoszenie z dnia 2025-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00496321/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa utrzymania czystości w budynkach
Sądu Rejonowego w Skierniewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Skierniewicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reymonta 12/14
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: (46) 834 49 02
1.5.8.) Numer faksu: 046 811 22 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@skierniewice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skierniewice.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4914116c-dd2d-478c-ab9d-0fe14a08a3d01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliowości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa utrzymania czystości w budynkachSądu Rejonowego w Skierniewicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4914116c-dd2d-478c-ab9d-0fe14a08a3d0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00562168
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00115281/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Skierniewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00496321
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.261.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 322105 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
a) sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy, klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych,
pomieszczeń archiwum, pomieszczeń gospodarczych
i magazynowych, pomieszczeń aresztu, wejścia głównego oraz wejść przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu
wykonawcy, wraz z uzupełnianiem dozowników w toaletach w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy, które
zapewnia Zamawiający.
b) mycie okien wewnętrznych i zewnętrznych, żaluzji oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych ,
c) pranie wykładzin dywanowych i dywanów, mebli tapicerowanych, foteli,
d) powiadamianie ochrony o zakończeniu świadczenia usługi w celu zamknięcia budynku Sądu przez grupę interwencyjną,
e) zakręcanie dopływu wody zimnej i ciepłej po zakończeniu świadczenia usługi danego dnia.
- w budynku Sądu przy ul. Reymonta 12/14,
- w budynku Sądu przy ul. Kozietulskiego 3 (Ośrodek Kuratorski);
- w budynku przy ul. Kopernika 16 ( Niebieski pokój)
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334314,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445456,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334314,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U. SOS BARWIT Barbara Jakubczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5070255741
7.3.3) Ulica: ul. Klemensiewicza 5a/32
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-318
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334314,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-12-01 do 2026-11-30INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Dostawa lekkiego oleju opałowego w roku 2026.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa mostu przy ulicy Prymasowskiej"
- Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych
- Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2026r.
- Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2026r.
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Skierniewicach
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania, odkażania dla OCZ w Ostrzeszowie w okresie 2 miesięcy
- Usługa sprzątania w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2026
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie w roku 2026 usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- Usługi sprzątania LO nr VII we Wrocławiu
- Usługi utrzymania czystości i świadczenie usług porządkowych w obiektach sportowych Centralnego Ośrodka Sportu - Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





