eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie kompleksowych usług całodziennego żywienia pacjentów. UCZKIN.ZP.18.2025.TP



Ogłoszenie z dnia 2025-11-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług całodziennego żywienia pacjentów. UCZKIN.ZP.18.2025.TP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146726100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokratesa Starynkiewicza 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-015

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uczkin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uczkin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług całodziennego żywienia pacjentów. UCZKIN.ZP.18.2025.TP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf79dbf7-398c-45bb-b369-77b0891a3ba6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00561154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00170188/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi całodziennego kompleksowego żywienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf79dbf7-398c-45bb-b369-77b0891a3ba6

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania. Dodatkowe
szczegóły dostępne są w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UCZKIN.ZP.18.2025.TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa przygotowywania i dostarczania gotowych posiłków dla pacjentów Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie wraz z odbiorem i utylizacją odpadów pokonsumpcyjnych

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

15894220-9 - Posiłki szpitalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszym SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
1) Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o objęciu zakładu produkującego posiłki Wykonawcy nadzorem w zakresie stosowania zasad HACCP wraz z:
a) oświadczeniem Wykonawcy o wdrożeniu i faktycznym stosowaniu systemu HACCP z załączona dokumentacją wewnętrzną dotycząca procedur.
b) dokumentacją potwierdzającą, że w ostatnich dwóch latach, lub jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, Państwowa Inspekcja Sanitarna stwierdziła brak nieprawidłowości.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych), obowiązująca w okresie obowiązywania umowy zawartej na usługi związane z podmiotowym zamówieniem.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie usługi (umowy), w sposób ciągły przez wszystkie dni w roku, w okresie 12 miesięcy, polegające na produkcji, przygotowywaniu i dostarczaniu codziennych i całodziennych posiłków dla pacjentów jednostek szpitalnych, całodobowo udzielających świadczeń zdrowotnych, o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda.
W przypadku złożenia dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wymagany warunek musi być spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu doświadczenia, świadczeń w zakresie opisanym powyżej przez różne podmioty, a w ramach wykazu należy dołączyć dowody, które potwierdzają, że wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. zgodnie z możliwościami Wykonawcy:
a) Protokoły odbioru usług (miesięczne, kwartalne, roczne) potwierdzające faktyczną realizację i jej zakres.
b) Karty odbioru / potwierdzenia dostaw posiłków podpisane przez szpital (np. dzienne/tygodniowe zestawienia dostaw).
c) Raporty z realizacji usługi przekazywane zamawiającemu w trakcie trwania umowy.
d) Faktury / zestawienia faktur wraz z potwierdzeniem ich przyjęcia/akceptacji przez zamawiającego.
e) Protokoły końcowego odbioru umowy (gdy usługa została zakończona).
f) Umowy – jako dokument wskazujący zakres i okres, w połączeniu z jednym z dokumentów powyżej.

2) Wykonawca dysponuje personelem o następujących kwalifikacjach:
a) min. jednego wykwalifikowanego kucharza, który posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w zawodzie kucharza;
b) co najmniej 1 osobę, pełniącą funkcję dietetyka (tj. do planowania i przygotowywania posiłków w ramach diet leczniczych), legitymującą się wyższym wykształceniem w specjalności dietetyka lub żywienie człowieka. Osoba spełniająca wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem na stanowisku pracy dietetyka w zakresie świadczenia usługi całodziennego żywienia zbiorowego w podmiotach leczniczych (w tym m.in. do planowania i przygotowywania posiłków w ramach diet leczniczych);
3) dysponuje co najmniej jednym:
a) lokalem kuchennym, wyposażonym w niezbędne urządzenia, zapewniające właściwe, higieniczne przygotowywanie posiłków, dla którego Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny wydał zaświadczenie, że lokal spełnia wymagania higieniczne i sanitarne i może być wykorzystywany jako lokal do produkcji posiłków w żywieniu zbiorowym.
b) pojazdem, posiadającym aktualne zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy, poświadczające, że pojazd służący do dostarczania zamówionych posiłków, spełnia odpowiednie wymagania sanitarno-higieniczne, dotyczące pojazdów przeznaczonych do przewozu posiłków (śniadań, obiadów, kolacji) dla żywienia zbiorowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-03

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Kryteria oceny wskazane w SWZ

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.