Ogłoszenie z dnia 2025-11-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług całodziennego żywienia pacjentów. UCZKIN.ZP.18.2025.TP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146726100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokratesa Starynkiewicza 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-015
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uczkin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uczkin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług całodziennego żywienia pacjentów. UCZKIN.ZP.18.2025.TP
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf79dbf7-398c-45bb-b369-77b0891a3ba6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00561154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00170188/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi całodziennego kompleksowego żywienia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf79dbf7-398c-45bb-b369-77b0891a3ba63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia
określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania. Dodatkowe
szczegóły dostępne są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UCZKIN.ZP.18.2025.TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa przygotowywania i dostarczania gotowych posiłków dla pacjentów Uniwersyteckiego Centrum Zdrowia Kobiety i Noworodka Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o. w Warszawie wraz z odbiorem i utylizacją odpadów pokonsumpcyjnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
15894220-9 - Posiłki szpitalne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszym SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunków w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
1) Warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej o objęciu zakładu produkującego posiłki Wykonawcy nadzorem w zakresie stosowania zasad HACCP wraz z:
a) oświadczeniem Wykonawcy o wdrożeniu i faktycznym stosowaniu systemu HACCP z załączona dokumentacją wewnętrzną dotycząca procedur.
b) dokumentacją potwierdzającą, że w ostatnich dwóch latach, lub jeśli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, Państwowa Inspekcja Sanitarna stwierdziła brak nieprawidłowości.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion złotych), obowiązująca w okresie obowiązywania umowy zawartej na usługi związane z podmiotowym zamówieniem.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie usługi (umowy), w sposób ciągły przez wszystkie dni w roku, w okresie 12 miesięcy, polegające na produkcji, przygotowywaniu i dostarczaniu codziennych i całodziennych posiłków dla pacjentów jednostek szpitalnych, całodobowo udzielających świadczeń zdrowotnych, o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda.
W przypadku złożenia dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Wymagany warunek musi być spełniony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu doświadczenia, świadczeń w zakresie opisanym powyżej przez różne podmioty, a w ramach wykazu należy dołączyć dowody, które potwierdzają, że wskazane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. zgodnie z możliwościami Wykonawcy:
a) Protokoły odbioru usług (miesięczne, kwartalne, roczne) potwierdzające faktyczną realizację i jej zakres.
b) Karty odbioru / potwierdzenia dostaw posiłków podpisane przez szpital (np. dzienne/tygodniowe zestawienia dostaw).
c) Raporty z realizacji usługi przekazywane zamawiającemu w trakcie trwania umowy.
d) Faktury / zestawienia faktur wraz z potwierdzeniem ich przyjęcia/akceptacji przez zamawiającego.
e) Protokoły końcowego odbioru umowy (gdy usługa została zakończona).
f) Umowy – jako dokument wskazujący zakres i okres, w połączeniu z jednym z dokumentów powyżej.
2) Wykonawca dysponuje personelem o następujących kwalifikacjach:
a) min. jednego wykwalifikowanego kucharza, który posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w zawodzie kucharza;
b) co najmniej 1 osobę, pełniącą funkcję dietetyka (tj. do planowania i przygotowywania posiłków w ramach diet leczniczych), legitymującą się wyższym wykształceniem w specjalności dietetyka lub żywienie człowieka. Osoba spełniająca wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od pracowników na poszczególnych rodzajach stanowisk pracy w podmiotach leczniczych niebędących przedsiębiorcami, z co najmniej 2 letnim doświadczeniem na stanowisku pracy dietetyka w zakresie świadczenia usługi całodziennego żywienia zbiorowego w podmiotach leczniczych (w tym m.in. do planowania i przygotowywania posiłków w ramach diet leczniczych);
3) dysponuje co najmniej jednym:
a) lokalem kuchennym, wyposażonym w niezbędne urządzenia, zapewniające właściwe, higieniczne przygotowywanie posiłków, dla którego Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny wydał zaświadczenie, że lokal spełnia wymagania higieniczne i sanitarne i może być wykorzystywany jako lokal do produkcji posiłków w żywieniu zbiorowym.
b) pojazdem, posiadającym aktualne zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego właściwego ze względu na siedzibę wykonawcy, poświadczające, że pojazd służący do dostarczania zamówionych posiłków, spełnia odpowiednie wymagania sanitarno-higieniczne, dotyczące pojazdów przeznaczonych do przewozu posiłków (śniadań, obiadów, kolacji) dla żywienia zbiorowego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-03
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Kryteria oceny wskazane w SWZINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Zagórna 14 m 13, część nr 2: gen. W. Andersa 13 m 106
- Dostawa stołów operacyjnych - 2 szt..
- Sukcesywna dostawa materiałów remontowo-budowlanych.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Kredytowa 2 m. 40 część nr 2: al. "Solidarności" 78 m. 89
- Dostawa urządzeń ogólnolaboratoryjnych w podziale na pakiety
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup posiłków (catering) dla żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej w Busku-Zdroju"
- Przygotowanie całodziennego wyżywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej im Jana Pawła II w Zielonkach
- Przygotowanie i dostawa zestawów obiadowych dla Centrum Usług Społecznych w Świdniku - Dziennego Domu Seniora w 2026 r.
- Przygotowywanie i wydawanie gorących dwudaniowych posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Nowym Tomyślu
- Usługa cateringowa: Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Olkuszu w okresie od stycznia do czerwca 2026 roku.
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGU - PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA WYŻYWIENIA DLA DZIECI W WIEKU 3-6 LAT W OKRESIE OD 2 STYCZNIA 2026 DO 31 GRUDNIA 2026
więcej: Posiłki szpitalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





