Ogłoszenie z dnia 2024-10-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00566286/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-28
- 2024/BZP 00583984/01 - Wynik z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie gminy Świebodzice wraz z jednostkami organizacyjnymi na lata 2024-2026 z możliwością przedłużenia do 2027 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIEBODZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-160
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 746669506
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzice@swiebodzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe ubezpieczenie gminy Świebodzice wraz z jednostkami organizacyjnymi na lata 2024-2026 z możliwością przedłużenia do 2027 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db5f5f2c-9737-4e31-bec3-2a2e1af10a53
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00557669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091327/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ubezpieczenie kompleksowe Gminy Świebodzice wraz z jednostkami organizacyjnymi na lata 2024-2026 z możliwością przedłużenia
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice/9990203.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ oraz załącznikach 9-15 do SWZ, które łącznie z załącznikiem 2 i 3 do SWZ na podstawie art. 280 ust. 3 ustawy Pzp stanowią część poufną SWZ. Informacje o charakterze poufnym wykonawca może uzyskać składając wniosek do Zamawiającego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ przez stronę internetową prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice/9990203.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy zakupowej Gminy Świebodzice https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl.
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .pdf, .doc, .xls, .jpg (.jpeg) - określonych w załączniku nr 2 do rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
3. Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) wraz z wymaganymi załącznikami sporządzone w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zostały zawarte w rozdziale 9 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony https://platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. https://platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Świebodzicach jest Burmistrz Miasta Świebodzice.
administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: bezp.info@gmail.com.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod nazwą „KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY ŚWIEBODZICE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI NA LATA 2024-2026 z możliwością przedłużenia do 2027r.” prowadzonym w trybie przetargu podstawowego.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”), z zastrzeżeniem art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, w zakresie danych osobowych przekazanych na podstawie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych w zakresie określonym przez te przepisy;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, w zakresie danych przekazanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych nie jest art. 6 ust. 1 lit. e lub f RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RS.271.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy ubezpieczenia Gminy Świebodzice oraz jednostek organizacyjnych w zakresie obejmującym ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej. Ochrona ubezpieczeniowa mienia dotyczy zarówno mienia własnego jak i mienia osób trzecich użytkowanego na postawie umów cywilnoprawnych oraz innych tytułów powodujących, że ryzyko utraty lub uszkodzenia mienia ciąży na ubezpieczonym. Ochrona ubezpieczeniowa realizowana będzie na rzecz ubezpieczonych podmiotów w drodze następujących umów (rodzajów) ubezpieczenia:
- Ubezpieczenie mienia wg formuły „od wszystkich ryzyk” w zakresie ryzyk żywiołowych oraz ryzyk kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu;
- Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego wg formuły „od wszystkich ryzyk”;
- Ubezpieczenie maszyn od awarii mechanicznych i elektrycznych (uszkodzeń) wg formuły „od wszystkich ryzyk”
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w zakresie ryzyk ponoszonych w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem;
- Obowiązkowe ubezpieczenie OC zarządcy nieruchomości;
- oraz inne ubezpieczenia dodatkowe i uzupełniające
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SWZ oraz załącznikach nr 9-15 do SWZ, które na podstawie art. 280 ust. 3 ustawy Pzp stanowią część poufną SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
66516400-4 - Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcja obejmuje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy.Umowa ulegnie przedłużeniu na kolejny rok polisowy (tj. na okres od 15 listopada 2026 do 14 listopada 2027), o ile żadna ze stron nie skorzysta z prawa odstąpienia od jej przedłużenia na warunkach przewidzianych w niniejszej umowie. Prawo do skorzystania z opcji przysługuje Zamawiającemu.
W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z opcji przedłużenia umowy przedłużenie będzie miało charakter automatyczny, wiążący dla wykonawcy i nie wymagający od Zamawiającego dodatkowych czynności poza upływem czasu przewidzianego w umowie.
Wykonawcy przysługuje prawo odstąpienia od przedłużenia umowy jedynie z uwagi na wysoki poziom szkodowości. W tym przypadku nie podlega przedłużeniu, jeśli wykonawca złoży oświadczenie o odstąpieniu od przedłużenia Umowy z uwagi na wysoki poziom szkodowości, jednakże uprawnienie do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od przedłużenia Umowy przysługuje wykonawcy do dnia 30 czerwca 2026 roku.
Wykonawca ma prawo do odstąpienia od Umowy poprzez złożenie stosownego oświadczenia w przypadku, gdy średni poziom wskaźnika szkodowości z ubezpieczeń w okresie obliczeniowym przekroczy 60%. Zapis do weryfikacji z prawnikiem
Okres obliczeniowy, o którym mowa powyżej obejmuje odpowiednio szkody zgłoszone do ubezpieczyciela od początku obowiązywania Umowy do dnia 31 maja 2026 roku (obowiązuje data zgłoszenia do ubezpieczyciela).
Wskaźnik szkodowości obliczony zostanie łącznie dla wszystkich grup ryzyk/rodzajów ubezpieczenia objętych Umową wg wzoru: wskaźnik szkodowości = (odszkodowania wypłacone + rezerwy) /składka przypisana brutto przypadająca na okres obliczeniowy.
Do oświadczenia o odstąpieniu od przedłużenia Umowy wykonawca załącza zestawienie wypłaconych odszkodowań oraz szkód w trakcie likwidacji dla wszystkich polis z podaniem co najmniej numeru szkody, numeru polisy, przyczyny szkody, daty szkody, wysokości wypłaconego odszkodowania i/lub utworzonej rezerwy.
W przypadku, gdy o prawie odstąpienia wykonawcy od przedłużenia Umowy ubezpieczenia decydować będzie kwota rezerw, zamawiający zastrzega prawo żądania od wykonawcy wyjaśnień dotyczących utworzenia i wysokości tych rezerw, a w uzasadnionych przypadkach uwzględnienia odpowiednich korekt.
Zamawiającemu przysługuje bezwarunkowe prawo odstąpienia od przedłużenia umowy na 30 dni przed upływem podstawowego terminu jej obowiązywania. Ewentualne wcześniejsze przedłożenie przez zamawiającego wniosku o wystawienie polis (aktualizacji danych do polis) na rok polisowy 2026/2027 uważa się za rezygnację z prawa odstąpienia od umowy.
Opcjonalne przedłużenie okresu obowiązywania umowy (50% wartość zamówienia podstawowego co stanowi roczny okres ubezpieczenia)
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-14
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia realizacji zamówienia do dnia 14 listopada 2027 r. Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień publicznych, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 o wartości nieprzekraczającej 20% w szczególności dotyczących:
- przedłużenia okresu ubezpieczenia nie będącego wznowieniem umowy w sprawie zamówienia publicznego na kolejny roczny okres ubezpieczenia, w tym przedłużenia pojedynczych umów ubezpieczenia,
- ubezpieczenia mienia nabytego lub mienia, którego wartość wzrosła w trakcie trwania umów ubezpieczenia zawartych na podstawie niniejszego postępowania (doubezpieczenie), a także w czasie przygotowywania i prowadzenia postępowania przetargowego – pomiędzy sporządzeniem wykazów mienia, a zawarciem umów ubezpieczenia i ich początkiem obowiązywania,
- ubezpieczenia mienia, w stosunku do którego zapotrzebowanie na zawarcie umów ubezpieczenia powstanie po zawarciu umów na podstawie niniejszego postępowania,
- zmiany i rozszerzenia umów ubezpieczenia zawartych na podstawie niniejszej SWZ związane ze zmianą rodzaju lub zakresu działalności prowadzonej przez podmiot, którego dotyczy umowa ubezpieczenia
- ubezpieczenia nowej jednostki organizacyjnej lub jednostki, w stosunku do której zapotrzebowanie na zawarcie umowy ubezpieczenia powstanie po zawarciu umowy na podstawie niniejszego postępowania,
- ubezpieczeń wynikających z realizowanych inwestycji,
- innych ubezpieczeń dodatkowych i towarzyszących zawieranych doraźnie.
W przypadku, gdy charakter zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp uniemożliwia zastosowanie analogii, tj. przyporządkowania zamówienia do jednego z obszarów zamówienia opisanego w SWZ, warunki ubezpieczenia podlegają odrębnym uzgodnieniom.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami: cena (C) i warunki ubezpieczenia (W). Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejsza na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Warunki ubezpieczenia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie,2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 838 z późn. zm.), w zakresie, co najmniej pokrywającym się z przedmiotem zamówienia, a w przypadku, gdy rozpoczął działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm.) zaświadczenie Ministerstwa Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie,
4) Zdolności technicznej lub zawodowej – zamawiający nie stawia warunku w niniejszym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 14 do SWZ),
2) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 15 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, o których mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, a w przypadku gdy wykonawca rozpoczął działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. Nr 59, poz. 344 ze zm) – zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ofertę należy złożyć na formularzu zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym aktualne na dzień składania ofert
Oświadczenia składają odrębnie:
a) Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, a Wykonawca, składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika lub gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy,
3) Oświadczenie, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy – z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej).
4) Formularz cenowy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
5) Formularz akceptacji kryteriów dodatkowych – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,
6) Wykaz OWU, które mają zastosowanie do oferty:
(należy dołączyć plik w przypadku braku możliwości pozyskania ogólnych warunków ubezpieczenia z powszechnie dostępnych źródeł),
W sytuacji polegania na zasobach innych podmiotów wraz z ofertą należy złożyć dodatkowo:
1) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania składane przez podmiot udostępniający zasoby,
2) Zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów Wykonawcy w sytuacji, kiedy Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, ze Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów,
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania innego podmiotu udostępniającego zasoby w przypadku, gdy umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1. niniejszej SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, jeśli są wymagane, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach (wzorze) umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.2. Zakres świadczenia wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp, w tym w szczególności w przypadkach opisanych w SWZ oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-30 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/swiebodzice
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-30 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający nie dopuszcza powierzenia podwykonawcom kluczowej części przedmiotu zamówienia, tj. udzielenia ochrony ubezpieczeniowej; zamawiający zastrzega obowiązek wykonania zadań związanych z udzieleniem ochrony ubezpieczeniowej przez wykonawcę/wykonawców z wyłączeniem pośredników.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie Powiatu Żyrardowskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności miasta Grajewo i części jego jednostek organizacyjnych
- "Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej dla Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie"
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY ŚWIEKATOWO
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY RUSIEC
- DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.