Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00456753/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
32/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia i mebli wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM ZDROWIA PSYCHICZNEGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021184819
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-226
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 519617418
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dczp.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dczp.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dczp_wroclaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot wykonujący działalność leczniczą
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
32/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia i mebli wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51f01aec-c3d5-4e90-89e7-4e673eaa621d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00557038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456753
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 32/WYP/DCZP/2025/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.4.1. Adres dostawy: ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław;
4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań/części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39512300-7 - Pokrowce na materace
39143112-4 - Materace
4.5.5.) Wartość części: 6350,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.4.1. Adres dostawy: ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław;
4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań/części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39711310-5 - Elektryczne zaparzacze do kawy
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39717000-1 - Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 12619,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.4.1. Adres dostawy: ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław;
4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań/części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39142000-9 - Meble ogrodowe
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 3837,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.4.1. Adres dostawy: ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław;
4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań/części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 9594,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o. W zależności od potrzeb Zamawiającego, Wykonawca musi zapewnić transport, rozładunek i montaż we wskazanych pomieszczeniach Zamawiającego dla dostarczonego asortymentu.4.1. Adres dostawy: ul. Wyb. J. Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław;
4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań/części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 2 do SWZ– formularzu cenowym oraz w załączniku nr 5 – wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39100000-3 - Meble
39142000-9 - Meble ogrodowe
39141100-3 - Regały
39132200-8 - Szafy na karty indeksowe
4.5.5.) Wartość części: 9835,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5184 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5184 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5184 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed sp. z o.o. sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655
7.3.3) Ulica: ul. Przyjaźni 52/1U
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-030
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"RONOMED" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5184 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15498 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15498 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15498 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toro sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930694183
7.3.3) Ulica: Breń 64a
7.3.4) Miejscowość: Lisia Górka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-140
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15498 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna unieważnienia postępowanie w zakresie zadań nr: 3
zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty, podlegały odrzuceniu.
Zamawiający dnia 03.10.2025r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawa wyposażenia i mebli wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 13.10.2025r. do godziny 10:00 wpłynęło 6 ofert w zakresie zadania nr 3, które podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9482,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12350,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9482,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AS DEAL SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123424557
7.3.3) Ulica: Aleje Racławickie 30/17
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-043
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9482,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dnia 03.10.2025r. wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Dostawa wyposażenia i mebli wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla „Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 13.10.2025r. do godziny 10:00 wpłynęło 5 ofert w zakresie zadania nr 5.
Zamawiający dokonując badania i oceny ofert, dokonał odrzucenia 4 ofert:
Oferta nr 2: DRZEWIARZ-BIS" SP Z O.O. 87-600 Lipno, ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a NIP 4660270038
Oferta nr 3: ALTARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ 25-547 Kielce, Warszawska 151
NIP 6572982438
Oferta nr 4: KAL-SPORT WYPOSAŻENIE OBIEKTÓW ELŻBIETA PIĘTA, 35-234 Rzeszów, ul. Stanisława Trembeckiego 11a, NIP 8131583710.
Oferta nr 7: Web-Profit Maciej Kuźlik, 41-940 Piekary Ślaskie, Spokojna 18, NIP 4980138493
Cena oferty nr 6 na zadanie nr 5, złożona przez:
TORO spółka z oo
Breń 64a
33-140 Lisia Górka
NIP 9930694183
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
W postępowaniu na zadanie nr 5 cena wszystkich złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zamówienia.
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 5, gdyż nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19680 PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn. "Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Oleśnicy przy ul. 3 Maja 48/49 do wymagań ochrony przeciwpożarowej ..."
- 131.2025 Świadczenie usług eksperckich związanych z przygotowaniem dokumentacji aplikacyjnej w ramach programu "Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza" dla Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
- Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków do Dziennego Domu Pomocy "Pogodna Jesień" mieszczącego się przy ul. Litewskiej 20 we Wrocławiu
- dostawa dostawa fabrycznie nowego sprzętu drukującego: urządzenie wielofunkcyjne
- Utrzymanie w stałej sprawności technicznej agregatów wody lodowej
- Dostawa materiałów sanitarnych i wentylacyjnych do USK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
- "Zakup mebli" KU.2301.158.2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz artykułów gospodarczych dla Jednostek Gminy Stalowa Wola w 2026 roku
- RADOSNY START - ŻŁOBEK Z PROGRAMU MALUCH+
- Zakup i sukcesywna dostawa art. chemicznych, czystościowych i higienicznych do obiektów Zespołu do obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych Nr 1 w Warszawie
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego na potrzeby ZSCKR w Mieczysławowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





