Og³oszenie z dnia 2025-11-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz w 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA DRAGACZ
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Dragacz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350990
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Dragacz 7A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dragacz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-134
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dragacz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://gm-dragacz.rbip.mojregion.info/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz w 2026 roku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0145edf0-e761-4c74-a776-543f0be14d72
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00556135
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00030883/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz w 2026 roku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12236403.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/dragacz.
O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w formie elektronicznej za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” dostêpnego na stronie dotycz±cej danego postêpowania (nie dotyczy sk³adania ofert). O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. za po¶rednictwem Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/dragacz.
Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format podpisu elektronicznego jako:
1) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES;
2) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.
W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES typ zewnêtrzny, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików, podpisywanych plików oraz plików XAdES.
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub Mac o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 2 GB, procesor Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac OS X 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wymagania techniczno-organizacyjne, sporz±dzania i przesy³ania korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie art. 19 ust. 1 PZP w zwi±zku z art. 13 ust. 1-3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Gmina Dragacz, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych z którym mo¿ecie siê Pañstwo kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych drog± mailow±: iodo@dragacz.pl lub telefonicznie pod nr tel. 696 011 969;
3) Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, które jest prowadzone w trybie podstawowym;
4) Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 PZP;
5) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy (art. 78 ust. 4 PZP);
6) Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych Pañstwa jest wymogiem okre¶lonym w przepisach PZP, zwi±zanym z udzia³em w niniejszym postêpowaniu;
7) W zwi±zku z przetwarzaniem danych posiadaj± Pañstwo prawo do:
a) zgodnie z art. 15 RODO - prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych (z zastrze¿eniem, ¿e w sytuacji, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, mog± Pañstwo zostaæ zobowi±zani do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) zgodnie z art. 16 RODO - prawo do sprostowania Pañstwa danych osobowych (z tym, ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u z postêpowania oraz za³±czników do niego);
c) zgodnie z art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie Pañstwa danych osobowych narusza przepisy RODO;
8) Nie przys³uguje Pañstwu:
a) zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) zgodnie z art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.271.2.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz dla potrzeb Urzêdu Gminy w Dragaczu, ¶wietlicy wiejskiej w Dolnej Drupie, budynku przy ul. Akacjowej 2 w Dolnej Grupie, Szko³y Podstawowej w Grupie, Szko³y Podstawowej w Dragaczu oraz Szko³y Podstawowej w Michalu.
Wielko¶ci dostaw oleju opa³owego dla potrzeb:
- Urz±d Gminy w Dragaczu.
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2026 r. – oko³o 22 000 litrów
Miejsce dostawy: Urz±d Gminy w Dragaczu, Dragacz 7A, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 3 000 l
- ¦wietlica wiejska w Dolnej Grupie.
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2026 r. – oko³o 4 000 litrów
Miejsce dostawy: ¶wietlica wiejska w Dolnej Grupie, ul. S³oneczna 6A, 86-134 Dragacz
Zbiornik o ³±cznej pojemno¶ci 2 000 l
- Budynek przy ul. Akacjowej 2 w Dolnej Grupie.
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2026 r. – oko³o 6 000 litrów
Miejsce dostawy: ¶wietlica wiejska w Dolnej Grupie, ul. S³oneczna 6A, 86-134 Dragacz
Zbiornik o ³±cznej pojemno¶ci 4 000 l
- Szko³a Podstawowa w Grupie
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2026 r. – oko³o 36 000 litrów
Miejsce dostawy: Grupa, ul. Szkolna 2, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 8 000 l
- Szko³a Podstawowa w Dragaczu
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2026 r. – oko³o 14 000 litrów
Miejsce dostawy: Dragacz 60, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 4 000 l
- Szko³a Podstawowa w Michalu
Przewidywana wielko¶æ dostawy w 2026 r. – oko³o 25 000 litrów
Miejsce dostawy: Michale 101A, 86-134 Dragacz
Zbiorniki o ³±cznej pojemno¶ci 14 000 l
Przewidywana wielko¶æ zamówienia wynosi oko³o 107 000 l.
Olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania jako¶ciowe wed³ug obowi±zuj±cych norm PN C 96024:2020-12 oraz rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone.
Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) cena oferty: 90%,
2) termin p³atno¶ci faktur: 10%.
Sposób dokonywania oceny oferty:
1) Kryterium: cena oferty:
Pc = (Cno / Cob) x 90% x 100 pkt., gdzie:
Pc – liczba punktów przyznanych w kryterium cena oferty,
Cno –oferta z najni¿sz± cen±,
Cob – cena oferty badanej.
Ocena kryterium: liczba przyznanych punktów pomno¿ona przez wagê kryterium (90%).
2) Kryterium - termin p³atno¶ci faktur – 10%:
Tp (liczba przyznanych punktów za termin p³atno¶ci faktur):
Termin p³atno¶ci faktur 7 dni: Tp = 2,5 pkt.,
Termin p³atno¶ci faktur 14 dni: Tp = 5 pkt.,
Termin p³atno¶ci faktur 21 dni: Tp = 7,5 pkt.,
Termin p³atno¶ci faktur 30 dni: Tp = 10 pkt.
Ocena kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zamieszczonej przez Wykonawcê w formularzu oferty. Wykonawca zobowi±zany jest samodzielnie wpisaæ w formularzu oferty oferowany termin p³atno¶ci faktur: 7 dni, 14 dni, 21 dni lub 30 dni od daty jej dostarczenia do zamawiaj±cego. Brak wpisania do formularza ofertowego jednego z powy¿szych terminów p³atno¶ci faktur bêdzie skutkowa³o zerow± punktacj±. Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na inne terminy p³atno¶ci faktur ni¿ wymienione powy¿ej.
3) Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta z najwy¿sz± ³±czn± sum± punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach oceny ofert (Σ = Pc + Tp).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktur
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy nie podlegaj± wykluczeniu z powodu niespe³niania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8 i 10 ustawy Pzp, oraz którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy Pzp i którzy wyka¿± ich spe³nianie na poziomie wymaganym przez Zamawiaj±cego w poni¿ej okre¶lonym zakresie:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (w tym olejami opa³owymi) wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
Uwaga: Przy ocenie spe³niania tego warunku udzia³u przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spó³ki cywilne) posiadanie uprawnieñ, o których mowa powy¿ej, jest wymagane od ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w takim zakresie, w jakim bêd± oni wykonywaæ dostawy.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w Rozdziale 5 - z wykorzystaniem wzoru Za³±cznika Nr 6 do SWZ;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, wystawionych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi (w tym olejami opa³owymi) wydane przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP - z wykorzystaniem wzorów Za³±cznika Nr 2 i Za³±cznika nr 3 do SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
Spó³ka cywilna, jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, dlatego jej wspólnicy zobowi±zani s± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty. Ponadto, ka¿dy ze wspólników spó³ki cywilnej zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia - z wykorzystaniem wzorów Za³±cznika Nr 2 i Za³±cznika nr 3 do SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – z wykorzystaniem wzoru Za³±cznika Nr 4 do SWZ.
Wszyscy wykonawcy sk³adaj±cy wspóln± ofertê bêd± ponosiæ odpowiedzialno¶æ solidarn± za wykonanie umowy. Zamawiaj±cy mo¿e w ramach odpowiedzialno¶ci solidarnej ¿±daæ wykonania umowy od wszystkich wykonawców ³±cznie lub od ka¿dego z osobna.
Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie:1) wysoko¶ci wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone b±d¼ zwiêkszone w odpowiednim stosunku do zmiany wysoko¶ci podatku VAT,
2) zmiany terminu zakoñczenia wykonania przedmiotu umowy w przypadku:
a) nastêpstwa si³y wy¿szej,
b) gdy istnieje obiektywna konieczno¶æ wprowadzenia zmian np. gdy spe³nienie ¶wiadczenia by³oby po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami albo grozi³oby jednej ze stron ra¿±c± strat± w rozumieniu art. 3571 Kodeksu cywilnego i zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy,
c) wyst±pienia sytuacji nadzwyczajnej która uniemo¿liwi realizacjê us³ugi w wymaganym zakresie za któr± Wykonawca nie ponosi winy, np. na skutek awarii b±d¼ uszkodzenia infrastruktury drogowej.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
4. Nie stanowi zmiany umowy, zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana rachunku bankowego).
Waloryzacja wynagrodzenia zosta³a szczegó³owo opisana w paragrafie 9 za³±cznika nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-12-04 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi dokumentami za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/dragacz na stronie dotycz±cej niniejszego postêpowania.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2026-01-02
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów oraz kot³owni olejowej Nadle¶nictwa Golub-Dobrzyñ."
- Zakup i dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 1 w Krzepicach w roku 2026
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla Zachodniopomorskiego ODR w Barzkowicach
- Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. W³adys³awa Jagie³³y w Czerwiñsku nad Wis³±.
- Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Pniewie
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





