eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowa dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie nowego systemu zasilania gwarantowanego UPS wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w budynku UD Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274



Ogłoszenie z dnia 2025-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie nowego systemu zasilania gwarantowanego UPS wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
w budynku UD Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/pn/umw/demand/242099/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie nowego systemu zasilania gwarantowanego UPS wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
w budynku UD Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80a1172e-b9b5-4f87-b072-391b1de1422c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030144/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Kompleksowa dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie nowego systemu zasilania gwarantowanego UPS wraz z niezbędną infrastruktura techniczną w budynku UD Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00493769

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/63/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie nowego systemu zasilania gwarantowanego UPS wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną (urządzenia)
w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe w Warszawie przy ul. Grochowskiej 274.
2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, posiadać oryginalne opakowania producenta i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz Skarbu Państwa z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych oraz być zgodny
z wymaganiami Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i wszelkie ryzyko
w szczególności w zakresie utraty lub uszkodzenia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Jako dostawę należy rozumieć zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeń w budynku i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej rzeczy Zamawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej.
4. Opis ogólny:
System powinien służyć do bezprzerwowego podtrzymania urządzeń komputerowych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274 w przypadku braku zasilania podstawowego z obydwu torów zasilających doprowadzonych do UPS-owni. System UPS będzie umieszczony w pomieszczeniu UPS w piwnicy budynku w miejscu istniejącego UPS-a.
Zamawiający dopuszcza pozostawienie starych szaf na baterie i umieszczenie w nich baterii do nowego rozwiązania.
Stan obecny:
- W budynku istnieje dedykowana instalacja odbioru i dostawy prądu z I do UPS-a.
- W budynku pracuje UPS firmy APC, podtrzymujący zasilanie awaryjne. Niestety jest stary, wyeksploatowany i bez możliwości gwarancji serwisowych.
Zakres postępowania przetargowego:
• demontaż i utylizacja starego rozwiązania UPS,
• montaż nowego rozwiązania z gwarancją oraz dostosowanie obecnej infrastruktury do nowego rozwiązania,
• urządzenie UPS zgodne z poniższymi wymaganiami w raz z osprzętem i oprogramowaniem,
• dokumentacja powykonawcza włącznie z niezbędnymi odbiorami.
System UPS powinien podtrzymać zasilanie przez około 50 minut dla mocy 75 kW. Po utracie pojemności akumulatora do około 30% powinien zacząć procedurę zawiadamiania podsystemów
o konieczności wyłączania się urządzeń serwerowych, macierzy i stacji roboczych w budynku w celu bezpiecznego zamknięcia (oprogramowanie Linux i Windows, VMWare w najnowszych wersjach).
Konstrukcja UPS-a musi wykluczać pojedynczy punkt awarii oraz nie może posiadać scentralizowanej jednostki sterowania.
Zasilacz UPS musi być wyposażony w min. 4 moduły hot-swap o mocy min. 25 kVA/kW każdy (jeden
z modułów musi być modułem nadmiarowym) i zapewniać czas podtrzymania 50 minut dla obciążenia 75 kW. Moduł mocy musi być w pełni niezależny i samowystarczalny wykonany
w technologii hot-swap. Awaria jednego modułu nie może zakłócać pracy online drugiego modułu. Każdy moduł mocy wyposażony w ładowarkę minimum 6A. Musi być ponadto rozszerzalny o min. 2 moduły 25kVA każdy w ramach zaproponowanej obudowy.
Zasilacz UPS musi być wyposażony w pełni wydzielony, scentralizowany moduł bypassu elektronicznego w wykonaniu HOTSWAP dostosowanego do mocy maksymalnej zasilacza.
Urządzenie ma być fabrycznie nowe, pochodzić z seryjnej produkcji oraz kraju z terytorium Unii Europejskiej.
Data jego wyprodukowania nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert.
Producent oferowanego urządzenia musi posiadać własny certyfikat ISO 9001 oraz 14001 jako potwierdzenie wymagań międzynarodowego standardu jakości.
Do oferty należy dołączyć ważne certyfikaty.
Oferowane urządzenie musi posiadać oznakowanie CE (deklarację zgodności CE należy dołączyć do oferty).
Oferent ma obowiązek przedstawienia karty katalogowej producenta urządzenia, karta katalogowa dystrybutora własnej marki nie jest wystarczającym potwierdzeniem parametrów urządzenia.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
W odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia dokonanego za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia oraz znaków towarowych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym.
Za rozwiązanie równoważne uważa się takie rozwiązanie, które pod względem technologii, wydajności i funkcjonalności przez to rozwiązanie oferowane nie odbiega znacząco od technologii funkcjonalności i wydajności wyszczególnionych w rozwiązaniu wyspecyfikowanym, przy czym nie podlegają porównaniu cechy rozwiązania właściwe wyłącznie dla rozwiązania wyspecyfikowanego, takie jak: zastrzeżone patenty, własnościowe rozwiązania technologiczne, własnościowe protokoły, itp.,
a jedynie te, które stanowią o istocie całości zakładanych rozwiązań technologicznych i posiadają odniesienie w rozwiązaniu równoważnym. W związku z tym, Wykonawca może zaproponować rozwiązania, które realizują takie same funkcjonalności wyspecyfikowane przez Zamawiającego
w inny, niż podany sposób. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub nie mniejszą zbliżoną wartość użytkową. Przez nie mniejszą zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic niewpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane.
Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację potwierdzającą, iż spełnia wymagania funkcjonalne, wydajnościowe, środowiskowe Zamawiającego (możliwość funkcjonowania w tym samym środowisku – np. prawidłowe funkcjonowanie na wskazanym systemie operacyjnym, lub praca z nie gorszą wydajnością na wskazanym serwerze), w tym wyniki porównań, testów, czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego.
W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumentację tego rozwiązania.
6. Szczegółowe wymagania dotyczące sprzętu zawiera załącznik nr 8 - opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31682520-1 - Awaryjne urządzenia wyłączeniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 253720,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253720,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253720,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAN POINT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322074828

7.3.3) Ulica: Kaczeńców 31

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253720,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.