eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk PodlaskiROZBUDOWA I PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1073818 UL. GAJOWEJ NA ODCINKU OD UL. DUBIAŻYŃSKIEJ DO UL. STRZELNICZEJ



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1073818 UL. GAJOWEJ NA ODCINKU OD UL. DUBIAŻYŃSKIEJ DO UL. STRZELNICZEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1073818 UL. GAJOWEJ NA ODCINKU OD UL. DUBIAŻYŃSKIEJ DO UL. STRZELNICZEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f43b29c4-f654-4136-9ee0-d966ac63ecf9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055884/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 1073818 UL. GAJOWEJ NA ODCINKU OD UL. DUBIAŻYŃSKIEJ DO UL. STRZELNICZEJ

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00421001

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.45.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Nr 107381B ul. Gajowej na odcinku od ul. Dubiażyńskiej do ul. Strzelniczej. Inwestycja ta jest współfinansowana z Rezerwy subwencji ogólnej oraz rezerwy na uzupełnienie dochodów jednostek samorządu terytorialnego (subwencja na zadania w obszarze budowy, przebudowy, remontu, utrzymania lub ochrony dróg publicznych, którymi zarządzają jednostki samorządu terytorialnego na rok 2025).

2. Inwestycja swoim zakresem obejmuje następujące roboty:
1) Roboty drogowe:
- budowa nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej ,
- budowa nawierzchni chodnika z kostki betonowej
- budowa nawierzchni zjazdów z kostki betonowej ,
- budowa przepustów rurowych betonowych pod zjazdami ,
- wykonanie zieleńców ,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego – 1 kpl.
sanitarnej, elektrycznej i telekomunikacyjnej
2) Roboty sanitarne (kanalizacja deszczowa):
- kanalizacja deszczowa z rur PVC Ø 315 mm,
- budowa studni rewizyjnych z kręgów betonowych Ø 1000 mm .,
- budowa przykanalików deszczowych z rur PVC Ø 200 mm,
- budowa studni ściekowych Ø 500 mm z wpustem ulicznym.

3) Roboty sanitarne (kanalizacja sanitarna):
- kanał z rur PVC-u Ø 200 mm ,
- kanał z rur PVC-u Ø 160 mm ,
- studnie rewizyjne z kręgów betonowych Ø 1000 mm .

4) Sieć wodociągowa z przyłączami:
- rurociągi z rur PE Ø 110 mm ,
- rurociągi z rur PE Ø 32 mm,
- hydrant pożarowy nadziemny Ø 80 mm .

5) Roboty elektryczne (oświetlenie uliczne):
- ułożenie rur osłonowych HDPE 110,
- układanie kabli doziemnych YAKXs 4x35 mm2,
- układanie kabli doziemnych YAKXs 3x35 mm2 ,
- układanie kabli YAKXs 4x35 mm2 w rurze osłonowej,
- układanie kabli YAKXs 3x35 mm2 w rurze osłonowej,
- montaż słupów oświetleniowych z fundamentem i wysięgnikiem poziomym ,
- montaż opraw oświetleniowych ,
- montaż szafki oświetleniowej

6) Roboty elektryczne (rozbiórka i budowa stacji transformatorowej):
- demontaż oraz montaż stacji transformatorowej,
- przebudowa istn. kabli doziemnych YAKXs 4x240 mm2 w rurze osłonowej ,
- przebudowa istn. kabli doziemnych YAKXs 4x120 mm2 w rurze osłonowej ,
- demontaż słupów i montaż w nowej lokalizacji ,
- demontaż słupa pojedynczego linii nN z utylizacją ,
- demontaż i montaż przewodów nieizolowanych linii nN ,
- przebudowa przyłącza napowietrznego z przewodów izolowanych typu AsXSn
- układanie doziemnych kabli 2x(3x(XUHAKXS 1x120 mm2)) ,
- układanie doziemnych kabli 3x(XUHAKXS 1x120 mm2) w rurach osłonowych ,
- układanie doziemnych kabli YAKXs 4x240 mm2 ,
- układanie doziemnych kabli YAKXs 4x240 mm2 w rurach osłonowych ,
- układanie doziemnych kabli YAKXs 4x120 mm2 ,
- układanie doziemnych kabli YAKXs 4x120 mm2 w rurach osłonowych ,
- układanie doziemnych kabli YAKXs 4x50 mm2,
- układanie doziemnych kabli YAKXs 4x50 mm2 w rurach osłonowych ,
- układanie doziemnych kabli YAKXs 4x35 mm2 ,
- demontaż i budowa w nowej lokalizacji złącza kablowego ZK-1+ZP
- demontaż i budowa w nowej lokalizacji złącza kablowego ZK-3
- demontaż i budowa w nowej lokalizacji złącza kablowego ZK-4
- montaż i stawianie słupów linii napowietrznej nN z żerdzi wirowanych
- montaż istn. przewodów nieizolowanych AsXSn 4x70 mm2 + AsXSn 2x25 mm2
7) Budowa kanału technologicznego:
- kanał technologiczny uliczny
- kanał technologiczny przepustowy
- kanał technologiczny przyłączeniowy
- budowa studni kablowych betonowych SKR-1

8) Roboty telekomunikacyjne:
- demontaż słupa
- montaż słupów pojedynczych żelbetowych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w SWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarach robót (kosztorysach ofertowych) stanowiących załączniki do SWZ.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarach robót (kosztorysach ofertowych) stanowiących załączniki do SWZ.
3. Inwestycja powinna uwzględniać wymagania dostępności dla osób niepełnosprawnych zgodnie z art. 100 ustawy PZP i zapisami ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz informacjami zawartymi w dokumentacji projektowej.
4. Zamaawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności w dokumentacji projektowej.
5.W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-106 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
6. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art.101 ust.1 pkt 1 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-106 ustawy PZP, że obiekt budowlany, dostawa lub usługa spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
7. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający na podstawie art.95 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy .
Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2025 r. poz.277) osoby, które będą wykonywać czynności dotyczące robót budowlanych wymienionych w SWZ i dokumentacji projektowej (z wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Budowlane) przez cały okres wykonywania tych czynności.


1) Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 1 powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1 powyżej. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy albo
b) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, albo
c) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.
2) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w pkt 1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2953132,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5713842 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2953132,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Lądowa Bracia Jurczuk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432181330

7.3.3) Ulica: Żwirki i Wigury 82

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ADTECH Adam Mioduszewskim Szeligi - Leśnica 19, 18-300 Zambrów


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2953132,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.