eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RychwałRozwój zielono-niebieskiej infrastruktury wraz z systemem kanalizacji deszczowej na terenie gminy Rychwał - zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury wraz z systemem kanalizacji deszczowej na terenie gminy Rychwał - zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rychwał

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 16

1.5.2.) Miejscowość: Rychwał

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-570

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632481001

1.5.8.) Numer faksu: 632481055

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rychwal.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rychwal.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1182348

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury wraz z systemem kanalizacji deszczowej na terenie gminy Rychwał - zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c457f8ee-1b62-44f6-9a9f-e97f3366ab8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00554095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075148/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie miejscowości Rychwał, Grochowy i Święcia wraz z budową systemu kanalizacji deszczowej przy ul. Polnej w Rychwale

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, Działanie 2.6 Zwiększanie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe w ramach ZIT, tytuł projektu: „Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury wraz z systemem kanalizacji deszczowej na terenie gminy Rychwał”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: G.271.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1171400,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury poprzez budowę ogrodu deszczowego, małej architektury oraz altany w miejscowości Grochowy”
Etap 1 – wykonanie projektu budowlano – wykonawczego na podstawie wytycznych zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym, wykonanie projektów zgodnie z koncepcją zał. 2, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego w podziale na elementy do celów rozliczeniowych oraz uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień pozwalających na roboty budowla;
Etap 2 - realizacja usług i robót na podstawie powyższej dokumentacji projektowej (po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej ostatecznym pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem), w zakresie:
- montażu małej architektury,
- budowy ścieżek i elementów rekreacyjnych,
- zakładania zieleni,
- założenia ogrodu deszczowego,
a także wykonanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej powyższego zakresu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.5.5.) Wartość części: 148763,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: „Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury poprzez budowę ogrodu deszczowego, małej architektury oraz siłowni plenerowej w miejscowości Święcia”
Etap 1 – wykonanie projektu budowlano – wykonawczego na podstawie wytycznych zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym, zgodnie z koncepcją zał. 2, wykonanie projektów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego w podziale na elementy do celów rozliczeniowych oraz uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień pozwalających na roboty budowla.

Etap 2 - realizacja usług i robót na podstawie powyższej dokumentacji projektowej (po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej ostatecznym pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem), w zakresie:
- montażu małej architektury,
- montaż lampy solarnej,
- budowy ścieżek i elementów rekreacyjnych,
- zakładania zieleni,
- założenia ogrodu deszczowego,
a także wykonanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej powyższego zakresu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 137260,39 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury poprzez budowę ogrodu deszczowego, małej architektury, siłowni plenerowej oraz placu zabaw w m. Rychwał”

Etap 1 – wykonanie projektu budowlano – wykonawczego na podstawie wytycznych zawartych w programie funkcjonalno-użytkowym, zgodnie z koncepcją zał. 2, wykonanie projektów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego w podziale na elementy do celów rozliczeniowych oraz uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych, pozwoleń i uzgodnień pozwalających na roboty budowla.

Etap 2 - realizacja usług i robót na podstawie powyższej dokumentacji projektowej (po zatwierdzeniu dokumentacji projektowej ostatecznym pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem), w zakresie:
- montażu małej architektury, elementów placu zabaw i siłowni plenerowej
- budowy ścieżek i elementów rekreacyjnych
- budowy ogrodzenia
- zakładania zieleni
- założenia ogrodu deszczowego
a także wykonanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej powyższego zakresu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 191862,72 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa systemu kanalizacji deszczowej w zakresie odprowadzania oczyszczonych wód opadowo – roztopowych wraz z uregulowaniem dna i skarp rowu ziemnego oraz budową podziemnego zbiornika retencyjno - infiltracyjnego w rejonie ul. Polnej w Rychwale”

Inwestycja o długości około 733 m, w rejonie drogi gminnej klasy D o nr 486063P.
Planowa inwestycja swoim zakresem obejmuje następującą infrastrukturę podziemną w miejscowości Rychwał, gmina Rychwał:
a) studnia rewizyjna betonowa DN1000mm kanalizacji sanitarnej 5 szt.,
b) kanalizacja sanitarna z rur PVC-U SN10 ØDN200 8,92 m,
c) kanalizacja sanitarna z rur PP-B SN10 ØDN250mm 41,34 m,
d) kanalizacja sanitarna z rur PP-B SN10 ØDN630mm 31,71 m,
e) prefabrykowany wylot betonowy DN600mm 1 szt.,
f) wysokosprawny osadnik wirowy DN2000B wód opadowych i roztopowych 1 szt.,
g) wysokosprawny osadnik wirowy z wkładem lamelowym DN1500 mm wód opadowych i roztopowych 1 szt.,
h) umocnienie rowu palisadą z podwójną kiszką faszynową 852,00 m,
i) budowa przepustu DN1000mm 25,50 m,
j) regulacja dna rowu ziemnego 426,00 mb,
k) studnia osadnikowa DN1500 mm z przelewem DN800mm 1 szt.,
l) kanalizacja sanitarna z rur PP-B SN10 ØDN630mm 31,71 m,
ł) zbiornik retencyjno – infiltracyjny z rur perforowanej PP SN8 Ø800mm 224,86 m,
m) studnia rewizyjna betonowa DN1200mm kanalizacji sanitarnej 3 szt.,
n) kominek wentylacyjny pionowy DN200 mm 7 szt.,
o) demontaż studni betonowej DN1000mm 1 szt.,
p) demontaż kanalizacji deszczowej DN600B 32,0 mb,
r) demontaż kanalizacji deszczowej DN200PVC 24,0 mb,
s) demontaż przepustu z rur DN1000mm 26,0 mb.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 693513,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171475,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171475,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171475,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Trans-Gaj Paweł Grabarczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Trans-Gaj Wiktor Grabarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652900052

7.3.3) Ulica: ul. Zagórowska 16

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171475,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154847,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154847,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154847,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Trans-Gaj Paweł Grabarczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Trans-Gaj Wiktor Grabarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652900052

7.3.3) Ulica: ul. Zagórowska 16

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154847,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232123,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232123,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232123,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Trans-Gaj Paweł Grabarczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Trans-Gaj Wiktor Grabarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652900052

7.3.3) Ulica: ul. Zagórowska 16

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232123,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 701084,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1873392,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 701084,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Izbruk Zakład Ogólnobudowlany Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 667 179 15 52

7.3.4) Miejscowość: Dziedzice 59

7.3.5) Kod pocztowy: 62-404

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 701084,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.