eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarniaZagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czarnia w 2026 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czarnia
w 2026 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZARNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668226

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 41

1.5.2.) Miejscowość: Czarnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-431

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 297727017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarnia.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czarnia.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-829dacd2-aefa-4133-a67a-f6e68b700cf4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Czarnia
w 2026 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-829dacd2-aefa-4133-a67a-f6e68b700cf4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00553177

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069353/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Czarnia w roku 2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FUK.271.22.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 143355,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów komunalnych, w tym odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) z terenu Gminy Czarnia, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399) obowiązującym miejscowo planem gospodarki odpadami oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czarnia.
a) W przypadku przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów Wykonawca powinien posiadać status instalacji komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ((t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399) dla: instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów, instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji, składowania odpadów powstałych w procesie mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów. Przetwarzanie odpadów zbieranych w sposób selektywny w tym odpadów opakowaniowych nie może być realizowane poza instalacjami i urządzeniami art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. z. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597. ) przy czym wspomniane instalacje nie muszą posiadać statusu instalacji regionalnej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada podpisaną umowę z instalacjami komunalnymi na zagospodarowanie odpadów i taką umowę wraz z decyzjami przedstawi Zamawiającemu.
b) Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów (rozumianą zgodnie z ustawą o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029), dalej określaną jako "Karta Przekazania Odpadów"), przekazaną Zamawiającemu wraz z fakturą VAT za miesiąc, którego karta dotyczy. Dane z karty muszą być zgodne z wydrukiem kwitów z ważenia, potwierdzających czas i wagę odpadów komunalnych przyjętych do instalacji.
c) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania rocznego sprawozdania o wytwarzanych odpadach i o gospodarowaniu nimi Wójtowi wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów i dokumentami potwierdzającymi osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przekazywanych do składowania, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
d) Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w sprawie wzorów sprawozdań o przyjętych odpadach komunalnych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi i w terminach określonych w przepisach ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
e) Do sprawozdania wykonawca jest zobowiązany dołączyć kopie dowodów dostarczania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiana tj. karty ewidencji odpadów komunalnych bądź karty przekazania odpadów komunalnych, potwierdzonej za zgodność z oryginałem
f) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399). Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania.
g) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów z wykonania usług, zawierających informacje o ilości zebranych odpadów, z podziałem na poszczególne rodzaje odpadów w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego protokół dotyczy. Wykonawca sporządza raport w formie elektronicznej i przekazuje na adres mailowy uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający akceptuje raport lub zgłasza uwagi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania. W przypadku zgłoszenia uwag do raportu, Wykonawca ma 3 dni kalendarzowe na ich rozpatrzenie i przesłanie poprawionej wersji raportu lub odpowiedzi na zgłoszone uwagi. Zamawiający ma 3 dni kalendarzowe na weryfikację odpowiedzi na uwagi oraz przekazanie ostatecznej akceptacji raportu. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowi podstawę do wystawienia faktury za wykonaną usługę.
h) Zagospodarowanie odpadów musi być dokonane przez funkcjonujące instalacje spełniające wymagania dla instalacji komunalnych, które zostały oddane do użytkowania i posiadają wymagane decyzje pozwalające na przetwarzanie odpadów (o których mowa w art. 35 ust. 6) oraz instalację komunalną wskazaną na liście funkcjonujących oraz planowanych do budowy, rozbudowy lub modernizacji instalacji, o których mowa w art. 38b Ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029). Składając ofertę na zagospodarowanie odpadów komunalnych Wykonawca musi podać nazwę i adres instalacji komunalnej,
i) Przekazania niezwłocznie informacji dotyczących realizacji Umowy na każde żądanie Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 5 dni roboczych od otrzymania żądania,
j) Wskazane w SWZ szacunkowe ilości odpadów komunalnych, stanowią przewidywaną ilość odpadów komunalnych do przekazania w 2025 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wskazanych w pkt. 2. Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji do zagospodarowania mniejszej lub większej ilości odpadów danego rodzaju po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie.
k) Jeżeli instalacja komunalna wykonawcy nie będzie w stanie przyjąć odpadów z terenu gminy Czarnia, Wykonawca będzie musiał wskazać inną instalację komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do instalacji komunalnej. W tej sytuacji w przypadku konieczności transportu odpadów do innej instalacji na odległość od gminy Czarnia większą niż odległość instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje różnicę w kosztach wynikających z konieczności transportu odpadów komunalnych na większą odległość.
l) Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego oraz firmę, która będzie dostarczała Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, że nie jest w stanie przyjąć odpadów na instalację komunalną, a także wskaże jej inną instalację komunalną oraz dni i godziny przyjmowania przez nią odpadów najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów.
m) Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikających z decyzji organów nadzorczych w terminie do 24 godzin od momentu zaistniałych zdarzeń, ograniczeń, przestojów. Brak informacji o zaistniałych zmianach w funkcjonowaniu instalacji może skutkować naliczeniem kar umownych.
n) Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady w dni robocze w godzinach co najmniej od 8:00 do 16:00.
2. Masy odpadów dla Części I zostały oszacowane i uśrednione na podstawie ilości odebranych od mieszkańców gminy Czarnia w okresie ostatnich 12 miesięcy od października 2024 r. do września 2025 r. (w sumie 225,1 Mg).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.5.5.) Wartość części: 133955 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów komunalnych, w tym odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) z terenu Gminy Czarnia, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399) obowiązującym miejscowo planem gospodarki odpadami oraz zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Czarnia.
a) W przypadku przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i innych bioodpadów Wykonawca powinien posiadać status instalacji komunalnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ((t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399) dla: instalacji mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów, instalacji biologicznego przetwarzania odpadów ulegających biodegradacji, składowania odpadów powstałych w procesie mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów. Przetwarzanie odpadów zbieranych w sposób selektywny w tym odpadów opakowaniowych nie może być realizowane poza instalacjami i urządzeniami art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. z. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597. ) przy czym wspomniane instalacje nie muszą posiadać statusu instalacji regionalnej. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada podpisaną umowę z instalacjami komunalnymi na zagospodarowanie odpadów i taką umowę wraz z decyzjami przedstawi Zamawiającemu.
b) Zagospodarowanie odpadów ma zostać potwierdzone kartą przekazania odpadów (rozumianą zgodnie z ustawą o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029), dalej określaną jako "Karta Przekazania Odpadów"), przekazaną Zamawiającemu wraz z fakturą VAT za miesiąc, którego karta dotyczy. Dane z karty muszą być zgodne z wydrukiem kwitów z ważenia, potwierdzających czas i wagę odpadów komunalnych przyjętych do instalacji.
c) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania rocznego sprawozdania o wytwarzanych odpadach i o gospodarowaniu nimi Wójtowi wraz z dokumentami sporządzanymi na potrzeby ewidencji odpadów i dokumentami potwierdzającymi osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji, przekazywanych do składowania, zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
d) Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami w sprawie wzorów sprawozdań o przyjętych odpadach komunalnych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi i w terminach określonych w przepisach ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
e) Do sprawozdania wykonawca jest zobowiązany dołączyć kopie dowodów dostarczania odpadów do odzysku lub unieszkodliwiana tj. karty ewidencji odpadów komunalnych bądź karty przekazania odpadów komunalnych, potwierdzonej za zgodność z oryginałem
f) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399). Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania.
g) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów z wykonania usług, zawierających informacje o ilości zebranych odpadów, z podziałem na poszczególne rodzaje odpadów w terminie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego protokół dotyczy. Wykonawca sporządza raport w formie elektronicznej i przekazuje na adres mailowy uzgodniony z Zamawiającym. Zamawiający akceptuje raport lub zgłasza uwagi w terminie do 10 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania. W przypadku zgłoszenia uwag do raportu, Wykonawca ma 3 dni kalendarzowe na ich rozpatrzenie i przesłanie poprawionej wersji raportu lub odpowiedzi na zgłoszone uwagi. Zamawiający ma 3 dni kalendarzowe na weryfikację odpowiedzi na uwagi oraz przekazanie ostatecznej akceptacji raportu. Zaakceptowany przez Zamawiającego raport stanowi podstawę do wystawienia faktury za wykonaną usługę.
h) Zagospodarowanie odpadów musi być dokonane przez funkcjonujące instalacje spełniające wymagania dla instalacji komunalnych, które zostały oddane do użytkowania i posiadają wymagane decyzje pozwalające na przetwarzanie odpadów (o których mowa w art. 35 ust. 6) oraz instalację komunalną wskazaną na liście funkcjonujących oraz planowanych do budowy, rozbudowy lub modernizacji instalacji, o których mowa w art. 38b Ustawy o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597, 1688, 1852, 2029). Składając ofertę na zagospodarowanie odpadów komunalnych Wykonawca musi podać nazwę i adres instalacji komunalnej,
i) Przekazania niezwłocznie informacji dotyczących realizacji Umowy na każde żądanie Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie 5 dni roboczych od otrzymania żądania,
j) Wskazane w SWZ szacunkowe ilości odpadów komunalnych, stanowią przewidywaną ilość odpadów komunalnych do przekazania w 2025 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości przekazanych odpadów w stosunku do wskazanych w pkt. 2. Wykonawca zobowiązany jest w takiej sytuacji do zagospodarowania mniejszej lub większej ilości odpadów danego rodzaju po cenach jednostkowych wskazanych w ofercie.
k) Jeżeli instalacja komunalna wykonawcy nie będzie w stanie przyjąć odpadów z terenu gminy Czarnia, Wykonawca będzie musiał wskazać inną instalację komunalną, która przyjmie odpady na koszt Wykonawcy w takim samym terminie jak przewidziano ich dostarczenie do instalacji komunalnej. W tej sytuacji w przypadku konieczności transportu odpadów do innej instalacji na odległość od gminy Czarnia większą niż odległość instalacji Wykonawcy, Wykonawca pokryje różnicę w kosztach wynikających z konieczności transportu odpadów komunalnych na większą odległość.
l) Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego oraz firmę, która będzie dostarczała Wykonawcy odpady w celu zagospodarowania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia o fakcie, że nie jest w stanie przyjąć odpadów na instalację komunalną, a także wskaże jej inną instalację komunalną oraz dni i godziny przyjmowania przez nią odpadów najpóźniej w pierwszym dniu okresu, w którym nie będzie w stanie przyjąć odpadów.
m) Wykonawca poinformuje Zamawiającego o wszelkich awariach instalacji, przestojach w przyjmowaniu odpadów, zmianach w funkcjonowaniu instalacji, ograniczeniach wynikających z decyzji organów nadzorczych w terminie do 24 godzin od momentu zaistniałych zdarzeń, ograniczeń, przestojów. Brak informacji o zaistniałych zmianach w funkcjonowaniu instalacji może skutkować naliczeniem kar umownych.
n) Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady w dni robocze w godzinach co najmniej od 8:00 do 16:00.
10. Masy odpadów dla Części II zostały określone jako szacunkowe i mogą ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w okresie objętym niniejszym postępowaniem (10 Mg)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.5.5.) Wartość części: 9400 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120409,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120409,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120409,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OSTROŁĘCKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SP Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7581569833

7.3.3) Ulica: Berka Joselewicza

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120409,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2026-01-01 do 2026-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w ramach części II nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.