Ogłoszenie z dnia 2025-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00469290/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W MIĘDZYRZECU PODLASKIM Z SIEDZIBĄ W WYSOKIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000925212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rudnicka 36
1.5.2.) Miejscowość: Wysokie
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@miedzyrzecgmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gbpmiedzyrzec.naszabiblioteka.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c81751b4-d5fe-4ee5-9965-cf2b4d3f62241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c81751b4-d5fe-4ee5-9965-cf2b4d3f6224
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00468124/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie prowadzone jest w zakresie projektu pn.: „Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec”, realizowanego w ramach Inwestycji B1.1.4. „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej” z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności. Numer umowy o dofinansowanie: 77-NII/20252.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GBP/33/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 714122,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec”.
2. Przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane termomodernizacyjne istniejącego budynku biblioteki, zlokalizowanego pod adresem Tłuściec 61, 21-560 Międzyrzec Podlaski, mają na celu poprawę jego efektywności energetycznej i obejmują przede wszystkim:
I. Roboty budowlane wynikające z audytu energetycznego w zakresie termomodernizacji:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm λ=0,033 W/(m2K) oraz wełną mineralną gr. 10 cm λ=0,033 W/(m2K) – w zakresie zgodnym
z oznaczeniami w dokumentacji projektowej,
2) ocieplenie ścian fundamentowych do głębokości ok. 1,0 m p.p.t. styropianem ekstrudowanym gr. 10 cm oraz wełną mineralną gr. 10 cm
– w zakresie zgodnym z oznaczeniami w dokumentacji projektowej – wraz
z wykonaniem nowej opaski wokół budynku zabezpieczającej izolacje ścian;
3) wykonanie nowej elewacji, wraz niezbędnymi obróbkami oraz wykończeniem kominów;
4) ocieplenie stropu wełną mineralną o grubości 21 cm λ=0,036 W/(m2K) wraz z folią,
5) rozbiórka istniejących warstw posadzkowych oraz wykonanie nowych wraz z dociepleniem styropianem EPS gr. 10 cm λ=0,034 W/(m2K);
6) wymiana stolarki okiennej PVC Umax=0,9 W/(m2K) wraz z montażem nowych parapetów;
7) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej Umax=1,3 W/(m2K) aluminiowej;
8) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 4,5 kW wraz z wykonaniem stosownych procedur zgłoszenia instalacji do PGE,
9) wymiana istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED wraz z wymaganymi ulepszeniami obsługi i sprawności instalacji elektrycznych wskazanymi w projekcie oraz z badaniami pokontrolnymi;
10) modernizacja instalacji grzewczej,
II. Roboty budowlane związane z zakresem prac termomodernizacyjnym oraz przystosowaniem budynku do panujących standardów użytkowych:
1) wymiana istniejącego poszycia dachowego wraz z wykonaniem nowego orynnowania, obróbek blacharskich oraz podbitki dachowej;
2) przebudowa schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych,
3) wykonanie instalacji piorunochronnej,
4) inne prace związane, w tym m.in. w zakresie uzupełnienia tynków i powłok malarskich w pomieszczeniach, dostosowanie ogrodzenia, zabudowa otworów okiennych, itp.
III. Zastosowanie kompensacji przyrodniczej zgodnie z załączoną Opinią Ornitologiczną (m.in. zawieszenie 6 budek dla wróbli w obrębie elewacji budynku).
Szczegółowe parametry i dane w zakresie sposobu prowadzenia prac zawarto
w dokumentacji projektowej oraz STWiORB.
UWAGA:
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany jest uwzględnić wszelkie koszty zabezpieczeń prowadzonych prac oraz innych rozwiązań technicznych zabezpieczających przed czynnikami atmosferycznymi
w okresie jesienno-zimowym, w tym materiałów i sprzętów niezbędnych do utrzymania i zapewnienie odpowiednich temperatur wymaganych dla potrzeb prac elewacyjnych i pokryciowych.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa, w tym:
a) Projekt architektoniczno-budowlany „Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec” – branża architektoniczna,
b) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec” – branża elektryczna,
c) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec” – branża sanitarna,
d) Projekt techniczny „Instalacji fotowoltaicznej o mocy 4,5 kWp na dachu budynku biblioteki w miejscowości Tłuściec” wraz z załącznikiem: Obliczenia oświetlenia,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB):
a) Wymagania ogólne;
b) Branża budowlana;
c) Branża sanitarna;
d) Branża elektryczna;
3) Przedmiary robót;
4) Audyt energetyczny;
5) Ekspertyza ornitologiczna: „Ekspertyza z inwentaryzacji ornitologicznej oraz chiropterologicznej budynku biblioteki w Tłuśćcu”.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 4.4. pkt. 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 4.4. pkt. 1) oraz STWIORB.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557099,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1532567 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557099,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Zbysław Burdach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251009965
7.3.3) Ulica: Pogodna
7.3.4) Miejscowość: Łuków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE BURDACH ZBYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE BURDACH ZBYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557099,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont I piętra w budynku Administracji przy ul. Grunwaldzkiej 235 w Jaworznie w formule zaprojektuj zbuduj.
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa I etapu szkoły podstawowej przy ul. Trzcinowej w Redzie z opcją w formule "doprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie robót malarskich w wybranych pomieszczeniach w siedzibie ZOW NFZ wraz z wymianą oświetlenia na oświetlenie LED
- Wykonanie robót polegających na przebudowie pomieszczeń na potrzeby serwerowni oraz pomieszczenia informatyków - w formule zaprojektuj - wybuduj, zadanie realizowane w części w ramach projektu(....)
- Budowa rowu w rezerwacie przyrody Czarne Doły
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





