eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WysokieTermomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec



Ogłoszenie z dnia 2025-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W MIĘDZYRZECU PODLASKIM Z SIEDZIBĄ W WYSOKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000925212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rudnicka 36

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-560

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@miedzyrzecgmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gbpmiedzyrzec.naszabiblioteka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c81751b4-d5fe-4ee5-9965-cf2b4d3f6224

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c81751b4-d5fe-4ee5-9965-cf2b4d3f6224

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00552241

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00468124/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie prowadzone jest w zakresie projektu pn.: „Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec”, realizowanego w ramach Inwestycji B1.1.4. „Wzmocnienie efektywności energetycznej obiektów lokalnej aktywności społecznej” z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności. Numer umowy o dofinansowanie: 77-NII/2025

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GBP/33/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 714122,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec”.
2. Przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane termomodernizacyjne istniejącego budynku biblioteki, zlokalizowanego pod adresem Tłuściec 61, 21-560 Międzyrzec Podlaski, mają na celu poprawę jego efektywności energetycznej i obejmują przede wszystkim:
I. Roboty budowlane wynikające z audytu energetycznego w zakresie termomodernizacji:
1) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 10 cm λ=0,033 W/(m2K) oraz wełną mineralną gr. 10 cm λ=0,033 W/(m2K) – w zakresie zgodnym
z oznaczeniami w dokumentacji projektowej,
2) ocieplenie ścian fundamentowych do głębokości ok. 1,0 m p.p.t. styropianem ekstrudowanym gr. 10 cm oraz wełną mineralną gr. 10 cm
– w zakresie zgodnym z oznaczeniami w dokumentacji projektowej – wraz
z wykonaniem nowej opaski wokół budynku zabezpieczającej izolacje ścian;
3) wykonanie nowej elewacji, wraz niezbędnymi obróbkami oraz wykończeniem kominów;
4) ocieplenie stropu wełną mineralną o grubości 21 cm λ=0,036 W/(m2K) wraz z folią,
5) rozbiórka istniejących warstw posadzkowych oraz wykonanie nowych wraz z dociepleniem styropianem EPS gr. 10 cm λ=0,034 W/(m2K);
6) wymiana stolarki okiennej PVC Umax=0,9 W/(m2K) wraz z montażem nowych parapetów;
7) wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej Umax=1,3 W/(m2K) aluminiowej;
8) montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 4,5 kW wraz z wykonaniem stosownych procedur zgłoszenia instalacji do PGE,
9) wymiana istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED wraz z wymaganymi ulepszeniami obsługi i sprawności instalacji elektrycznych wskazanymi w projekcie oraz z badaniami pokontrolnymi;
10) modernizacja instalacji grzewczej,

II. Roboty budowlane związane z zakresem prac termomodernizacyjnym oraz przystosowaniem budynku do panujących standardów użytkowych:
1) wymiana istniejącego poszycia dachowego wraz z wykonaniem nowego orynnowania, obróbek blacharskich oraz podbitki dachowej;
2) przebudowa schodów zewnętrznych oraz pochylni dla osób niepełnosprawnych,
3) wykonanie instalacji piorunochronnej,
4) inne prace związane, w tym m.in. w zakresie uzupełnienia tynków i powłok malarskich w pomieszczeniach, dostosowanie ogrodzenia, zabudowa otworów okiennych, itp.

III. Zastosowanie kompensacji przyrodniczej zgodnie z załączoną Opinią Ornitologiczną (m.in. zawieszenie 6 budek dla wróbli w obrębie elewacji budynku).

Szczegółowe parametry i dane w zakresie sposobu prowadzenia prac zawarto
w dokumentacji projektowej oraz STWiORB.

UWAGA:
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany jest uwzględnić wszelkie koszty zabezpieczeń prowadzonych prac oraz innych rozwiązań technicznych zabezpieczających przed czynnikami atmosferycznymi
w okresie jesienno-zimowym, w tym materiałów i sprzętów niezbędnych do utrzymania i zapewnienie odpowiednich temperatur wymaganych dla potrzeb prac elewacyjnych i pokryciowych.

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa, w tym:
a) Projekt architektoniczno-budowlany „Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec” – branża architektoniczna,
b) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec” – branża elektryczna,
c) Projekt techniczny „Termomodernizacja budynku Biblioteki w miejscowości Tłuściec” – branża sanitarna,
d) Projekt techniczny „Instalacji fotowoltaicznej o mocy 4,5 kWp na dachu budynku biblioteki w miejscowości Tłuściec” wraz z załącznikiem: Obliczenia oświetlenia,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB):
a) Wymagania ogólne;
b) Branża budowlana;
c) Branża sanitarna;
d) Branża elektryczna;
3) Przedmiary robót;
4) Audyt energetyczny;
5) Ekspertyza ornitologiczna: „Ekspertyza z inwentaryzacji ornitologicznej oraz chiropterologicznej budynku biblioteki w Tłuśćcu”.

Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 4.4. pkt. 1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 4.4. pkt. 1) oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 557099,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1532567 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 557099,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Zbysław Burdach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251009965

7.3.3) Ulica: Pogodna

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 557099,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.