eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlkuszRemont filarów - podpór wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ul. 29 Listopada.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont filarów - podpór wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ul. 29 Listopada.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Olkusz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326260100

1.5.8.) Numer faksu: 326260217

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1186886

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont filarów - podpór wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ul. 29 Listopada.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eccfe636-9a6c-4cf3-9bca-bc5b7eb517bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00548922

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475263

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.59.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84745,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia remont filarów- podpór wiaduktu nad torami kolejowymi w ciągu ul. 29 Listopada.
1) W ramach zamówienia Wykonawca wykona: remont trzech filarów - podpór wiaduktu nad torami kolejowymi w Olkuszu w ciągu ul. 29 Listopada. Wykonawca wykona remont trzech podpór wiaduktu wg zakresu od a) do j) filary-podpory na terenie gminnym. Wykonawca uzgodni z ornitologiem w ramach nadzoru ornitologicznego sposób prowadzenia prac jeśli przewiduje ich prowadzenie w okresie lęgowym.
2) W zakresie remontu i prac Wykonawca wykona:
a) oczyszczenie całej powierzchni podpór z odchodów ptasich wraz utylizacją zanieczyszczeń.
b) sprawdzenie całej powierzchni i skucie uszkodzonego betonu z całej powierzchni słupa i podpór do warstwy nośnej.
c) w miejscach zarysowań powierzchni betonu rozkucie rys do warstwy nośnej.
d) przygotowanie całej powierzchni słupów i podpór do napraw przez czyszczenie ręczne lub przez piaskowanie lub strumieniowanie wodne wysokociśnieniowe.
e) wykucie zbrojenia ocenę stanu korozji zbrojenia i ewentualne uzupełnienie prętów zbrojeniowych.
f) zabezpieczenie powłoką antykorozyjną oczyszczonych i uzupełnionych prętów.
g) naprawę ubytków uszkodzonego betonu konstrukcji filarów (słupy i podpory) nośnych zaprawą naprawczą, sposobem natrysku lub ręcznym
h) zabezpieczenie powłoką antykorozyjną betonu 100% powierzchni słupów i podpór z przygotowaniem całej powierzchni betonu do zabezpieczenia.
i) nadzór ornitologiczny w okresie prowadzenia prac, ewentualne przeniesienie gniazd i sprawozdanie z przeprowadzonego nadzoru ornitologicznego. Wykonawca dokona wszelkich zgłoszeń związanych z nadzorem ornitologicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami.
j) odwóz i utylizacja gruzu i zanieczyszczeń z odchodów ptasich do miejsca składowania, które to miejsce Wykonawca ustali we własnym zakresie.
Szczegółowy zakres robót został określony w SWZ. Powyższy zakres prac jest zakresem minimalnym oczekiwanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania innych dodatkowych czynności i prac przewidzianych technologią wykonania i wymaganiami producenta materiałów i dostawcy technologii przewidzianych do zastosowania przy remoncie podpór.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59655,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191460,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59655,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy Ryszard Barczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6371097327

7.3.3) Ulica: Plażowa

7.3.4) Miejscowość: Golczowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-310

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59655,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.