Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00441693/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw przy ul. Wieniawskiego – część I: oświetlenie i monitoring
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdizpila.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja placu zabaw przy ul. Wieniawskiego – część I: oświetlenie i monitoring2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1e2b786-aee2-49f9-a4d5-2ff61e7cdc0f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542867
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030895/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Modernizacja placu zabaw przy ul. Wieniawskiego - cześć I: oświetlenie i monitoring
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00441693
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.322.42.2025.PZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 83132,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje
- wykonanie fundamentów, montaż słupów oraz opraw oświetleniowych,
- montaż monitoringu,
- ułożenie przepustów kablowych w miejscach zbliżeń i skrzyżowań z istniejącą infrastrukturą,
- ułożenie kabli zasilających,
- odtworzenie naruszonych nawierzchni,
- pomiary, próby i uruchomienie oświetlenia.
Zamawiający dopuszcza urządzenia równoważne tj. zgodne z parametrami przedstawionymi
w opisie przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do ogłoszenia o zamówieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99227,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63960,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DERT BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812000838
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63960,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- ŁÓŻKA BARIATRYCZNE II
- Oczyszczanie terenów zieleni miejskiej wraz z opróżnianiem koszy będących własnością Zamawiającego w 2026 roku
- Dostawa serwerów
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 02.01.2026r. do 23.12.2026 r.
- Opróżnianie koszy i wywóz odpadów z terenów zieleni oraz dróg gminnych i wojewódzkich w granicach administracyjnych miasta Piły w 2026 r. (zadanie 1-2)
- Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 10 zadań
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu: Powiatowy magazyn zarządzania kryzysowego etap I.
- Sprzedaż z dostawą sprzętu telewizji przemysłowej CCTV dla UWM w Olsztynie.
- "Doposażenie bazy magazynowej w sprzęt niezbędny do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych w Gminie Jastrząb"
- Budowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie GPSZOK w Łomiankach
- BZP.271.132.2025 Rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu miejskiego w celu szybkiego ostrzegania ludności o zagrożeniach naturalnych
- Dostawa, instalacja i uruchomienie elementów miejskiego systemu monitoringu wizyjnego w ramach jego modernizacji i rozbudowy na stadionie miejskim oraz na terenie Rzeszowa
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





