Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00436809/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-23
- 2025/BZP 00440880/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Olkusz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258010
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Olkusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-300
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@umig.olkusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.olkusz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11733591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Olkuszu – etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-486833b1-f3d5-4046-8365-d88ffb429e8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00542327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031722/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Wykonanie instalacji klimatyzacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Olkuszu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00436809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.271.2.48.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6450406,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Olkuszu – etap I, na podstawie projektu zagospodarowania terenu oraz projektu architektoniczno-budowlanego pn. „Wykonanie instalacji klimatyzacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Olkuszu”.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie systemu klimatyzacji w oparciu o zmienny przepływ czynnika chłodniczego – VRF w 23 pomieszczeniach biurowych oraz wykonanie systemu klimatyzacji indywidualnej typu Split dla pomieszczenia serwerowni w budynku Urzędu Miasta i Gminy Olkusz. Zamówienie swoim zakresem obejmuje montaż instalacji, klimatyzatorów naściennych oraz sufitowych i jednego klimatyzatora grzejnikowego, posadowienie jednostek zewnętrznych, doprowadzenie zasilania w energię elektryczną urządzeń, montaż sterowników przewodowych i bezprzewodowych indywidualnych, montaż sterowników centralnego systemu VRV oraz roboty ogólnobudowlane niezbędne do montażu systemu klimatyzacji. Zamontowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane i nienaprawiane.
2) Na tym etapie należy wykonać prace związane z montażem całej konstrukcji wsporczej pod montaż jednostek zewnętrznych wraz z zasilaniem i odpływami na poszczególne piętra oraz wygrodzenie przed dostępem osób (ogrodzenie).
3) Na całym poddaszu należy wykonać kompletną instalacje klimatyzacji, pomieszczenia nr 2.08, 2.09, 2.10, 2.11, 2.12, 2.13, 2.16, 2.18, 2.19, 2.20, 2.23, 2.24, 2.25, 2.26, 2.27, 2.28, 2.29, 2.30, 2.31, 2.32, 2.33, 2.28, 2.39, 2.41. Na poddaszu należy wykonać piony główne i wszystkie prace niezbędne do celu uruchomienia klimatyzacji na tej kondygnacji.
4) Na I piętrze należy wykonać instalacje klimatyzacji w pomieszczeniach nr 1.22, 1.23, 1.24, 1,25, 1.26, 1.27, 2.28, 1.29. Na piętrze należy wykonać piony główne i wszystkie niezbędne prace w celu uruchomienia na tym etapie klimatyzacji we wskazanych pomieszczeniach.
5) Na I piętrze i na parterze należy wyprowadzić i przygotować piony główne przygotowując instalację do rozbudowy klimatyzacji w kolejnych etapach.
6) Należy dobrać i zamontować jednostki zewnętrzne w ilości pozwalającej na uruchomienie wskazanej części instalacji klimatyzacji.
7) Dostarczone urządzenia, ich montaż, montaż przewodów oraz dostarczone wyposażenia muszą zapewniać:
- prawidłową pracę oddalonych od siebie jednostek zewnętrznej i wewnętrznej.
- odporność na warunki i czynniki atmosferyczne,
- pracę w trybie chłodzenia w IV strefie klimatycznej Polski,
- wymagane funkcje.
8) Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji obejmuje m.in.:
- Zakup i dostawę systemów klimatyzacji,
- Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych,
- Wykonanie instalacji freonowej systemu klimatyzacji,
- Roboty instalacyjne elektryczne i sterownicze,
- Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,
- Roboty wykonania i instalowania konstrukcji wsporczych,
- Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe,
- Montaż rusztowania i zastawy zabezpieczające,
- Wykonanie pomiarów,
- Wywóz i utylizację gruzu.
- Serwisowanie i konserwacja urządzeń w okresie 2 lat (licząc od dnia odbioru).
Z uwagi na fakt, że budynek jest obiektem czynnym wszystkie prace wewnętrzne należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym.
Obowiązuje całkowity zakaz prowadzenia robót „głośnych” typu: wyburzenia, przekucia, wykucia, wiercenia, cięcie, stukanie itp. w trakcie pracy urzędu.
Wykonawca zobowiązuje się wobec Zamawiającego do wykonania i przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją techniczną, (pomocniczym przedmiarem robót), przepisami prawa, Polskimi Normami lub Normami Europejskimi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz do usunięcia wszystkich wad występujących w tym przedmiocie w okresie rękojmi za wady fizyczne oraz gwarancji. Niewyszczególnienie jakichkolwiek aktów prawnych nie zwalnia Wykonawcy od ich stosowania. Zastosowane materiały muszą mieć odpowiednie aprobaty techniczne lub atesty. Wykonawca zabezpieczy instalacje, urządzenia i obiekty na terenie robót i w jej bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót oraz zapewni dozór mienia na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42500000-1 - Urządzenia chłodzące i wentylacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527547,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1504542,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527547,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TSK service Ryszard Rzepkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262481400
7.3.3) Ulica: Kruszcowa 4
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TSK SERVICE RZEPKOWSKI RYSZARD
jakie przetargi wygrała firma
TSK SERVICE RZEPKOWSKI RYSZARD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527547,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- "Zakup wraz z dostawą piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku".
- Zakup wraz z dostawą soli drogowej niezbrylającej luzem do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2026 roku.
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu
- Usługa cateringowa: Przygotowanie, dostawa gotowych posiłków dla uczniów klas I-VIII Szkoły Podstawowej nr 10 im. Kornela Makuszyńskiego w Olkuszu w okresie od stycznia do czerwca 2026 roku.
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku szpitala (A); przebudowa i remont budynku szpitala (B) oraz budowa nadziemnego łącznika komunikacyjnego (C) łączącego budynki szpitalne (A) i (D)
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz dostosowaniu części Budynku "N" Szpitala Uniwersyteckiego w Zielonej Górze Sp. z o.o. (ul. Zyty 26) - 393 m2 p.c. (...)
- Adaptacja części pomieszczeń pałacu w Owińskach na cele związane z usługami kultury i turystyki
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Błogiem Rządowym
- "TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4 W ZIĘBICACH".
- Adaptacja budynku w celu utworzenia i funkcjonowania CUS Centrum Usług Społecznych w Nowogardzie" - Wykonanie remontu II piętra budynku przy ul. Plac Wolności 9 w Nowogardzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





