Ogłoszenie z dnia 2025-11-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00505490/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
,,Zakup i dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Piotrkowskiego w zakresie zadań własnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piotrkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48447328832
1.5.8.) Numer faksu: +4844732803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.matyjaszczyk@powiat-piotrkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-piotrkowski.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-piotrkowski/demand/244155/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Zakup i dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Piotrkowskiego w zakresie zadań własnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1c67b56-78f9-44a3-8a66-2469dd33b4d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00541256
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00505490
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.272.42.2025.JM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Zakup i dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. „Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Piotrkowskiego w zakresie zadań własnych”
Przedmiotem zamówienia jest zakup wyposażenia w ramach zadania pn. „Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Powiatu Piotrkowskiego w zakresie zadań własnych”, zgodnie z umową
Nr WBiZK/152/2025/W z dnia 7 października 2025 roku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
42641300-4 - Obrabiarki do obróbki betonu
44420000-0 - Wyroby stosowane w budownictwie
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
39522520-8 - Łóżka polowe
44611410-3 - Zbiorniki do przechowywania oleju
39511100-8 - Koce
39721320-1 - Osuszacze powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 .poz. 1320 t.j.) ponieważ „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONYWANIE SUKCESYWNEJ USŁUGI ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Półeczka doradcy zawodowego
- WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY OBIEKTÓW I MIENIA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY WYKORZYSTANIU LOTÓW DRONÓW W FORMIE LOTÓW PATROLOWYCH I INTERWENCYJNYCH I OCHRONY FIZYCZNEJ
- WYKONYWANIE USŁUGI OCHRONY OBIEKTÓW I MIENIA OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów i nauczycieli w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 w Piotrkowie Trybunalskim.
- WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BIEŻĄCYM UTRZYMANIU I KONSERWACJI SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ORAZ ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYB. OBJĘTYCH WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Błogiem Rządowym
- Dostawa nowego, mobilnego zespołu prądotwórczego (agregatu) na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu w ramach realizacji Programu OLiOC na terenie powiatu łowickiego
- Dostawa dwóch nowych, mobilnych zespołów prądotwórczych (agregatów) na potrzeby Powiatu Łowickiego i jego jednostek organizacyjnych w ramach realizacji Programu OLiOC
- Dostawa 5 sztuk agregatów prądotwórczych 3-fazowych, o mocy 7,5 kW
- Dostawa agregatu prądotwórczego
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





