Ogłoszenie z dnia 2025-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00495147/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczych Straży Pożarnych
z terenu Gminy Łapy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łapy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Władysława Sikorskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Łapy
1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@um.lapy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11995161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu i wyposażenia dla Ochotniczych Straży Pożarnychz terenu Gminy Łapy”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb3de547-6bb0-4961-bcf8-c6d05ad56da5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00539810
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043871/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup wyposażenia strażaków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00495147
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu i wyposażenia ratowniczo-gaśniczego4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35111400-9 - Sprzęt do ucieczki w razie pożaru
35810000-5 - Sprzęt osobisty
18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy
18444111-4 - Hełmy ochronne
31521310-0 - Reflektory ostrzegawcze
34328000-2 - Stoiska do prób, zestawy do zmiany przeznaczenia użytkowego pojazdów i pasy bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 46771,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu radiowo – komunikacyjnego4.5.3.) Główny kod CPV: 32236000-6 - Radiotelefony
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38114000-7 - Echosondy
4.5.5.) Wartość części: 11403,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu pozostałego4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38432300-5 - Aparatura do analizy dymu
42924740-8 - Wysokociśnieniowa aparatura czyszcząca
4.5.5.) Wartość części: 13404,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone przez Wykonawców do cz. 1 podlegały odrzuceniu. Zarówno oferta złożona przez Zoneo Oleksiewicz S.K.A. oraz przez Oddział Wojewódzki Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Województwa Podlaskiego podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. c tj. Wykonawcy Ci nie złożyli w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 14 026,51 zł. W przedmiotowym postępowaniu najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający, po zbadaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający na realizację zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę brutto 16 488,00 zł brutto. W przedmiotowym postępowaniu najkorzystniejsza oferta przekracza kwotę jaką Zamawiający
zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający, po zbadaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty.
INNE PRZETARGI Z ŁAP
- Przebudowa i remont pomieszczeń wraz z dostawą kolumny i lampy anestezjologicznej na potrzeby Oddziału Ginekologicznego SP ZOZ w Łapach
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych - uzupełnienie
- "Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026''
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026''
więcej: przetargi w Łapach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i materiałów z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa przeciwpowodziowego sprzętu ratowniczego
- Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw na terenie Gminy Rzekuń
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do realizacji zadań obronnych
- Dostawa radiotelefonów noszonych do rozbudowy Systemu Radiokomunikacyjnego Policji TETRA wykorzystywanego w garnizonie opolskim
- Zakup wyposażenia dla podmiotów ochrony ludności w ramach krajowego "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025 - 2026".
więcej: Ochronne nakrycia głowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





