eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pińczów"Remont drogi powiatowej nr 1038T Pasturka - Zagość - Skorocice - Łatanice odcinek w miejscowości Pasturka - Kowala od km 0+000 do km 1+600, długość 1600mb"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi powiatowej nr 1038T Pasturka – Zagość – Skorocice – Łatanice odcinek w miejscowości Pasturka – Kowala
od km 0+000 do km 1+600, długość 1600mb”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pińczowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291054250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 3C

1.5.2.) Miejscowość: Pińczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lstepien@pzd.pinczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.pinczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pzd_pinczow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi powiatowej nr 1038T Pasturka – Zagość – Skorocice – Łatanice odcinek w miejscowości Pasturka – Kowala
od km 0+000 do km 1+600, długość 1600mb”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce356cf6-cde5-4728-b4f2-c73f22657cd3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00538273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063661/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont drogi powiatowej nr 1038T Pasturka - Zagość - Skorocice - odc. Pasturka - Kowala

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dotacja celowa na rok 2025, przeznaczona na realizację zadań związanych z usuwaniem skutków noszących znamiona klęski żywiołowej (deszcz nawalny), które wystąpiły w dniach 5-6 czerwca 2025 r. w infrastrukturze drogowej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469036

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.2621.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Remont drogi powiatowej nr 1038T Pasturka – Zagość – Skorocice – Łatanice odcinek w miejscowości Pasturka – Kowala od km 0+000 do km 1+600, długość 1600mb”

Na zakres rzeczowy zamówienia składa się wykonanie następujących robót:
• roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
• wykonanie warstwy wyrównawczo - profilującej z betonu asfaltowego o gr. 4cm. tj. w ilości 100kg/m2
• wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego dla ruchu KR2 o gr. 4cm.
• wykonanie obustronnych poboczy tłuczniowych.

4.2. Remont drogi realizowany jest w ramach uzyskania dotacji celowej na rok 2025, przeznaczonej na realizację zadań związanych z usuwaniem skutków noszących znamiona klęski żywiołowej (deszcz nawalny), które wystąpiły w dniach 5-6 czerwca 2025r. w infrastrukturze drogowej.

Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233140-2 – roboty drogowe;
45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Przedmiar robót, - Załącznik nr 6 oraz Załącznik nr 12 Dokumentacja techniczna.
(W dołączonej dokumentacji projektowej został zaprojektowany remont na odcinku o długości 3300mb, Przedmiotowe postepowanie polega na wykonaniu remontu na podstawie przedmiotowej dokumentacji na odcinku od km 0+000 do km 1+600m)
4.3. Prace będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonane z materiałów i urządzeń własnych Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 871530,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1172504,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 871530,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych ,,FART" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572386943

7.3.3) Ulica: ul.Ściegiennego 268a

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 871530,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.