eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 oraz ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej"



Ogłoszenie z dnia 2025-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 oraz ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W STASZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Drogowców 4

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdpstaszow@staszowski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.staszowski.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_staszowski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i administrowanie drogami w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 oraz ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05d2c5ee-4a51-46d0-860f-ec35f8cd851b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054809/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup koparko-ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 oraz ustawy z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM2.261.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 761331,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z nowym osprzętem w celu zwiększenia zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej oraz zapewnienia ciągłości dostaw na ich utrzymanie i funkcjonowanie w sytuacjach wystąpienia sytuacji kryzysowej oraz w czasie wojny.
2. Wymagania ogólne techniczne oraz wyposażenie jakie musi posiadać koparko-ładowarka będąca przedmiotem zamówienia:
1) Koparko-ładowarka:
- maszyna fabrycznie nowa rok produkcji 2025, dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o Ruchu Drogowym;
- masa maszyny min. 9200 kg;
- zbiornik paliwa min. 140 l;
- koła przednie min. 20 cali, tylne min. 28 cali, z bieżnikiem terenowym z błotnikami kół przednich i tylnych;
- napęd na 4x4;
- most przedni wahliwy;
- silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem o mocy znamionowej nie mniejszej niż 100 KM;
- pojemność silnika nie mniejsza niż min 3600 cm3 i nie większa niż 4000 cm3,
- układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkowa o wydajności min. 160l/min;
- skrzynia biegów automatyczna min. 4 biegi do przodu i 3 biegi do tylu z możliwością przełączania biegów pod obciążeniem, możliwość sterowania i wybierania biegów manualnie;
- sterowanie układem koparkowym za pomocą joysticków;
- blokada elektryczna ruchów joysticków układu koparki i ruchów łyżki koparki;
- układ hamulcowy mokry wielotarczowy;
- kabina wentylowana, ogrzewana z klimatyzacja, z obrotowym fotelem wyposażonym w pasy bezpieczeństwa, radioodtwarzaczem, sygnałem akustycznym cofania, 2 lusterkami wstecznymi, z gumowymi matami podłogowymi;
- światła drogowe, kierunkowskazy, światło ostrzegawcze (kogut lub panel), oświetlenia robocze z przodu i z tyłu koparki;
- sygnalizacja świetlna i akustyczna wysuniętych podpór tylnych maszyny podczas jazdy;
- wyświetlacze kontrolne w kabinie: stan paliwa, temperatura oleju, załączone napędy, prędkości jazdy, licznik motogodzin;
2) Osprzęt:
- wysięgnik koparkowy teleskopowy przesuwany mechanicznie na ramie tylnej min. 1 m, z podwójną instalacja hydrauliczną przystosowaną do zasilania peryferyjnych osprzętów oraz szybkozłączem mechanicznym;
- maksymalna wysokość podnoszenia łyżki ładowarkowej do sworznia obrotu łyżki nie mniejsza niż 3 m z udźwigiem na maksymalnej wysokości min. 3500 kg, głębokością kopania min 5 m i zasięgiem kopania na poziomie gruntu min. 6 m mierzony od sworznia obrotu wysięgnika;
- mechaniczna blokada samoczynnego opadania wysięgnika ładowarkowego;
- łyżka ładowarkowa wieloczynnościowa dzielona zębami przykręcanymi wraz z widłami do palet o poj. łyżki min. 1m3, szerokość łyżki min. 2400 mm, z wymiennym przykręcanym ostrzem wyposażona w układ amortyzacji łyżki i samo poziomowanie;
- łyżka koparkowa o szer. 300 mm lub 350 mm z zębami wraz z dodatkowym kompletem sworzni;
- łyżka koparkowa o szer. 600 mm z zębami wraz z dodatkowym kompletem sworzni;
- łyżka skarpowa hydrauliczna uchylna z ostrzem o szer. min 1500 mm wraz z dodatkowym kompletem sworzni i siłownikiem;
- łyżka trapezowa o wymiarach min. 400 mm x 700 mm wraz z dodatkowym kompletem sworzni;
3) Osprzęt dodatkowy/peryferyjny:
- szybkozłącze ładowarkowe mechaniczne z karetką z widłami o dł. min. 1200 mm;
 wiertnica z wiertłem min. 250 mm wraz z dodatkowym kompletem mocowań,
- ząb zrywaka podwójny,
- mulczer hydrauliczny min 1250 mm z mocowaniem i amortyzacją wraz z dodatkowym kompletem młotków,
- frezarka do asfaltu o szer. roboczej min. 350 mm i wadze do 530 kg, min. 42 frezy, z głębokością frezowania do 120 mm wraz z dodatkowym kompletem frezów;
- frezarka do pni z tarczą min. 600 mm;
- pług śnieżny wirnikowy o szer. min. 2400 mm z możliwością podpięcia do ciągnika z przedniego WOM;
- zagęszczarka hydrauliczna min. 2500 kg siły nacisku;
- zamiatarka hydrauliczna min. 2400 mm z pojemnikiem na śmieci i wodę, zraszaczem i szczotką wraz z dodatkowym kompletem szczotek;
- skrzynka narzędziowa wewnętrzna zawierająca: smarownice, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę;
- skrzynka narzędziowa zewnętrzna zawierająca: komplet zawiesi o dł. min. 3,5 m i udźwigu min. 4 tony, komplet pasów o długości. min. 5 m;
- nakładki gumowe na podpory;
- gaśnica;
3. Oferowany przez Wykonawcę pojazd wraz z osprzętem powinien być kompletny, w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
4. Dostarczona koparko-ładowarka musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych, instrukcję obsługi w języku polskim oraz katalog części zamiennych, książkę gwarancyjną,
5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyposażony we wszystkie płyny eksploatacyjne oraz zatankowany do przewidzianej przez producenta minimalnej pojemności zbiornika pojazdu.
6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony ciągnik wraz z osprzętem na okres minimum 12 miesięcy (lub 1500 godzin w zależności, które wystąpi pierwsze) licząc od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego (odbioru końcowego).
Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert zawarto w Rozdziale XIX SWZ.
7. W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca.
8. Wykonawca zapewni autoryzowany serwis techniczny maszyny w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego oraz serwis mobilny z zastrzeżeniem, że:
1) maksymalny czas reakcji serwisu z przedstawieniem propozycji usunięcia awarii od momentu zgłoszenia awarii do 2 dni robocze (od poniedziałku do piątku),
2) wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy,
3) Wykonawca zobowiązuje się w ramach gwarancji do usunięcia wad pojazdu lub poszczególnych osprzętów, które ujawniły się w okresie gwarancji w nieprzekraczalnym terminie 14 dni roboczych (od poniedziałku do piątku),
4) Wykonawca zapewnia pierwszy bezpłatny przegląd okresowy w okresie gwarancji, serwis gwarancyjny sprawowany będzie przez autoryzowanych serwisantów nadzorowany bezpośrednio przez Wykonawcę,
5) o ww. przeglądzie Zamawiający powiadomi Wykonawcę z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem,
6) naprawy gwarancyjne wykonywane będą bezpłatnie.
9. W przypadku konieczności naprawy sprzętu poza miejscem użytkowania Wykonawca zapewni odbiór sprzętu i jego transport na własny koszt w miejsce naprawy w ciągu 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od terminu zgłoszenia. Po dokonaniu naprawy Wykonawca zapewni transport sprzętu na własny koszt w miejsce użytkowania sprzętu w ciągu do 2 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od naprawy.
10. Czas skutecznej naprawy sprzętu nie może przekroczyć 14 dni roboczych licząc od momentu zgłoszenia awarii przez Zamawiającego.
11. W cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie operatora Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji oferowanej koparko-ładowarki oraz pod względem technicznym. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego.
12. Miejsce dostawy zamówienia: siedziba Zarządu Dróg Powiatowych w Staszowie, ul. Drogowców 4, 28-200 Staszów.
13. Przed złożeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SWZ oraz załącznik nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 912414,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 912414,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAWEŁ KALITA TECH-EKSPERT POŁUDNIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661001673

7.3.3) Ulica: Władysława Grabskiego 14

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 912414,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.