Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00501106/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„DOSTAWA ELEKTRONICZNYCH KART PODARUNKOWYCH (PRZEDPŁACONYCH) NA ZAKUP ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH DLA PRACOWNIKÓW SP ZOZ GARWOLIN”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W GARWOLINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: SPZOZ w Garwolinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712353954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 50
1.5.2.) Miejscowość: Garwolin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 256844631
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.ozieblo@spzozgarwolin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozgarwolin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spzozgarwolin.ezamawiajacy.pl/pn/spzozgarwolin/demand/243496/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOSTAWA ELEKTRONICZNYCH KART PODARUNKOWYCH (PRZEDPŁACONYCH) NA ZAKUP ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYCH DLA PRACOWNIKÓW SP ZOZ GARWOLIN”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e0541ba-165c-4fc5-b78d-c627ddc14485
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00533041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00501106
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OZP/16/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 511250 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektronicznych kart podarunkowych (przedpłaconych) na zakup artykułów spożywczo-przemysłowych dla pracowników SP ZOZ w Garwolinie w ilości łącznej 392 sztuki zgodnie z poniższym zestawieniem:
63 szt. kart o wartości 1 700,00 zł;
133 szt. kart o wartości 1 450,00 zł;
104 szt. kart o wartości 1 350,00 zł;
1 szt. kart o wartości 1 300,00 zł;
72 szt. kart o wartości 800,00 zł;
4 szt. kart o wartości 750,00 zł;
8 szt. kart o wartości 700,00 zł;
3 szt. kart o wartości 600,00 zł;
4 szt. kart o wartości 400,00 zł;
4.2 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Zamawiający przewiduje dostawę 392 sztuki kart podarunkowych;
Wymagany termin ważności karty nie krótszy niż 6 miesięcy od daty wydania;
Wszystkie karty podarunkowe muszą mieć jednakowy termin ważności;
Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość ich realizacji we wszystkich punktach handlowych, usługowych i gastronomicznych na terenie całego kraju, posiadających czytniki kart;
Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość wykonania dowolnej liczby transakcji do wysokości dostępnych środków na karcie;
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania żadnych prowizji od zawieranych transakcji w punktach sprzedaży;
Karty podarunkowe muszą zapewniać możliwość płatności za zakupy dokonane przez Internet;
Wykonawca zapewni użytkownikowi możliwość płatności zbliżeniowo telefonem po wgraniu aplikacji;
Karty podarunkowe muszą być zabezpieczone kodem PIN. Wykonawca zapewni bezpłatną możliwość zmiany kodu PIN przez użytkownika;
Zamawiający nie dopuszcza pobierania jakichkolwiek opłat z tytułu użytkowania kart podarunkowych przez użytkowników (tzn. prowizje od transakcji realizowanej za pomocą karty elektronicznej, opłaty rocznej za użytkowanie karty, ubezpieczenia karty itp.);
Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego sprawdzenia ilości dostępnych środków w czasie rzeczywistym na karcie podarunkowej oraz historii transakcji, telefonicznie i za pośrednictwem Internetu;
Wykonawca zapewni możliwość zastrzeżenia karty podarunkowej bezpośrednio przez użytkownika;
Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego wydania duplikatu karty w przypadku uszkodzenia, zgubienia lub kradzieży;
4.3 Wykonawca dostarczy karty podarunkowe w następujący sposób:
4.3.1 nominalnych kart do Działu Służb Pracowniczych,
4.3.2 każda karta podarunkowa z nadanym numerem i datą ważności będzie dostarczona w karty zostaną dostarczone w opakowaniach zbiorczych dla poszczególnych wartości oddzielnej kopercie wraz z dokumentem zawierającym informacje o sposobie prawidłowego użytkowania karty.
4.3.3 Wykonawca zapewni możliwość bezpłatnego aktywowania karty, w szczególności nadania nr PIN, sprawdzenia ilości dostępnych środków w czasie rzeczywistym na karcie podarunkowej oraz historii transakcji, telefonicznie i za pośrednictwem Internetu, numer infolinii zamieszczony będzie w kopercie z daną kartą.
4.3.4 Koperta będzie oznaczona numerem i wartością nominalną środków zgromadzonych na karcie.
Zamawiający zastrzega, że obsługa procesu zasilania kart płatniczych leży po stronie Wykonawcy;
Zamawiający nie dopuszcza pobierania przez Wykonawcę marży czy prowizji, opłaty za wydanie kart, opłaty za zasilanie kwotowe karty podarunkowej oraz opłaty za aktywację konta;
Karty podarunkowe muszą posiadać możliwość ponownego ich doładowania;
Zamawiający wymaga zablokowania możliwości wypłaty gotówki z karty podarunkowej;
Zamawiający wymaga by przekazane środki na zasilenie kart podarunkowych przechowywane były na dedykowanym rachunku bankowym na którym zgromadzone środki są zabezpieczone przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30163000-9 - Karty płatnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30163000-9 - Karty płatnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edenred Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641003662
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 511250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni
INNE PRZETARGI Z GARWOLINA
- ZAKUP I DOSTAWA LAPAROSKOPU DLA BLOKU OPERACYJNEGO, WYSOKOSPECJALISTYCZNEGO ŁÓŻKA PORODOWEGO DO PROWADZENIA PORODÓW W RÓŻNYCH POZYCJACH ORAZ URZĄDZENIA DO KRIOCHIRURGII DLA PORADNI DERMATOLOGICZNEJ
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Garwolinie oraz utrzymanie porządku na terenach przyległych
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1305W w miejscowości Celejów i Wilga - ETAP II
więcej: przetargi w Garwolinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kart płatniczych przeznaczonych na zakup posiłków profilaktycznych dla pracowników Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach
- Dostawa kart podarunkowych dla pracowników Szczecińskiego Przedsiębiorstwa Autobusowego "Klonowica" Sp. z o.o.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- Dostawa kart przedpłaconych
- Dostawa kart przedpłaconych w 2025 dla Fundacji "Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie
więcej: Karty płatnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





